حسگر اثرانگشت پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو پس از رسیدن باتری به صفر درصد کار نمی‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس یک گزارش جدید، مشکل دیگری در گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل دیده شده است؛ حسگر اثرانگشت این دو پرچم‌دار پس از اینکه درصد شارژ به صفر برسد، از کار خواهد افتاد.
تبلیغات

از زمان عرضه‌ی گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل، گزارش‌های متعددی در مورد مشکلات حسگر اثرانگشت این دو محصول منتشر شده است. براساس جدیدترین گزارش ارائه‌شده در این رابطه، حسگر اثرانگشت پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در شرایط خاصی غیرفعال می‌شود.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، اگر باتری این دو گوشی کاملا خالی شود، دیگر نمی‌توان از حسگر اثرانگشت برای بازکردن قفل گوشی بهره گرفت. علاوه‌براین در این شرایط امکان ثبت اثرانگشت جدید وجود ندارد. این موضوع توسط چندین کاربر در رددیت مطرح شده است و موضوع این گزارش، دیده شدن یک ایراد در ردیاب رسمی شماره است. البته خبر خوب برای دارندگان پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو این است که با بازنشانی تنظیمات به حالت کارخانه، مشکل رفع خواهد شد.

این یعنی مشکل یاد شده احتمالا یک ایراد نرم‌افزار است و باید در به‌روزرسانی‌های آینده‌ی گوگل برای این دو گوشی، رفع شود. در حال‌حاضر بهتر است از تخلیه‌ی کامل باتری پیکسل ۶ خود جلوگیری کنید، درغیر این‌صورت باید از اطلاعات خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرده باشید تا با بازنشانی حالت کارخانه، مشکل یاد شده رفع شود.

پیش از این اعلام شده بود که حسگر اثرانگشت روی مادربرد این دو گوشی قفل شده است که این موضوع امکان تعویض صفحه‌نمایش را هم پیچیده‌تر می‌کند. همچنین عملکرد کند حسگر اثرانگشت این دو دستگاه با «افزایش امنیت» توجیه شد؛ اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن است که اثرانگشت افراد دیگر می‌تواند قفل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را باز کند که این مورد می‌تواند تأثیر بدی روی هواداران این برند داشته باشد.

نظر شما در مورد بروز این مشکل در گوشی‌های پرچم‌دار سری پیکسل ۶ گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات