آغاز تولید انبوه گلکسی اس 9 از ماه آینده

پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ از ماه آینده تولید اس ۹ را بدون اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر آغاز می‌کند.
تبلیغات

تابستان سال جاری، رسانه‌های کره‌ای گزارش دادند که سامسونگ دیسپلی پنل‌های اولد گلکسی S9 را در ماه نوامبر به این شرکت تحویل خواهند داد. زمان اعلام شده دو ماه زودتر از زمان معمول بود. بنابراین، این شائبه به وجود آمد که گوشی بعدی سامسونگ زودتر از موعد همیشگی و حوالی ماه آوریل یا مارس معرفی خواهد شد. مدتی بعد، همان منابع اعلام کردند که هر سه گوشی سال آینده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹، اس ۹ پلاس و نوت ۹ صفحه‌نمایش‌هایی هم‌اندازه‌ی نسل قبل خود خواهند داشت. این یعنی همان طراحی Infinity Display حداقل برای یک نسل دیگر از پرچم‌دارهای سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت که کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

رندر اس 9

روز گذشته، یک منبع آگاه ادعاهای قبل را تأیید کرد و گفت که اس ۹ و اس ۹ پلاس ماه آینده به تولید انبوه خواهند رسید. با توجه به اینکه طبق شایعات، این دو گوشی به همان صفحه‌نمایش‌های ۵.۷۷ و ۶.۲۲ اینچی نسل قبل خود مجهز خواهند بود، اصلی‌ترین بخشی که سامسونگ باید ارتقاء دهد پردازنده و دوربین دوگانه خواهد بود. براساس اظهارات این منبع آگاه، پشت گوشی اس ۹ دست‌خوش تغییرات زیادی خواهد شد که می‌تواند به معنی استفاده‌ی سامسونگ از دوربین دوگانه‌‌ی نوت ۸ در این گوشی باشد.

در خصوص اینکه چرا سامسونگ باید زمان ارائه‌ی اس ۹ را جلو بیاندازد، باید گفت که دلیل اصلی آیفون X است. سامسونگ برای بالا نگه داشتن سهم خود در بازار و جلوگیری از موفقیت آیفون X نیاز به ارائه‌ی پیش از موعد گوشی‌های جدید خود دارد. با توجه به اینکه آیفون X قیمتی برابر با ۹۹۹ دلار دارد، خریداران این گوشی ممکن است دست کم تا دو سال سمت گوشی دیگری نروند؛ بنابراین، اس ۹ پیش از زمان معمول وارد بازار می‌شود تا جلوی این اتفاق را بگیرد.

یک منبع آگاه دیگر ضمن تأیید اخبار فوق، از عدم استفاده از اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش در اس ۹ و اس ۹ پلاس خبر داده است. به گفته‌ی این منبع، فناوری یادشده تا زمان ارائه‌ی اس ۹ به تکامل نرسید تا ماه آگوست سال آینده برای اولین بار در گلکسی نوت ۹ شاهد استفاده از این فناوری باشیم. منابع مذکور در خصوص اینکه آیا اس ۹ و اس ۹ پلاس به فناوری تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی مجهز خواهند بود یا خیر اظهار نظری نکرده‌اند؛ بنابراین، در این مورد باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات