اسلک به‌صورت محرمانه برای عرضه عمومی سهام اقدام کرد

سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌بینی‌ها درباره‌ی عرضه‌ی عمومی سهام اسلک بیش‌ازپیش به واقعیت نزدیک شد و این شرکت، مدارک خود را به‌صورت محرمانه برای عرضه‌ی اولیه سهام ارائه کرد.
تبلیغات

اسلک، بالاخره برای عرضه‌ی عمومی سهام اقدام کرد. عرضه‌ی اولیه سهام این شرکت، یکی از مورد انتظارترین رخدادهای سال ۲۰۱۹ در صنعت فناوری بود که خیلی زود به حقیقت پیوست.

پلتفرم خدمات ابری مستقر در سان فرانسیسکو، در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. این شرکت، یکی از چند شرکت دنیای فناوری بود که پیش‌بینی عرضه‌ی عمومی سهام آن در سال ۲۰۱۹، در صدر اخبار سال گذشته قرار داشت. از دیگر شرکت‌های محتمل برای IPO در سال جاری میلادی، می‌توان به lyft و uber اشاره کرد. آن‌ها نیز اسناد عرضه‌ی عمومی سهام را در ماه دسامبر سال گذشته (آذر ۱۳۹۷)، به‌صورت محرمانه ارائه کردند. شرکت‌های دیگر، Pinterest و airbnb هستند که احتمالا در ماه‌های پیش رو برای این عملیات اقدام خواهند کرد.

پیش‌بینی ارزش ۱۰ میلیادر دلاری برای اسلک ارائه می‌شود

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای دریافت اسناد محرمانه و فرم معروف S-1 از شرکت‌ها، تا سال ۲۰۱۷ قانون محدودی داشت. آن‌ها تنها به شرکت‌های با درآمد کمتر از یک میلیارد دلار اجازه‌ی ارائه‌ی محرمانه‌ی اسناد را می‌دادند. از آن زمان، هر شرکتی با هر ابعادی اجازه‌ی اقدام برای IPO با این روش را دارد.

Slack در یک کنفرانس خبری پیرامون خبر فوق اعلام کرد:

قرار گرفتن در فهرست عمومی سهام، پس از تکمیل بررسی‌های کمیسیون بورس و اورق بهادار همچون بازار هدف و شرایط دیگر شرکت، انجام خواهد شد.

پیش از این در ماه دسامبر گزارش شد که اسلک، برای اجرای فرایند IPO با گلدمن ساکس همکاری خواهد کرد. این شرکت که به‌تازگی سرمایه‌ی یک میلیارد دلاری جذب کرده است، برای ارزش‌گذاری آتی خود رقم ۱۰ میلیارد دلار را پیش‌بینی می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات