کانن EOS 850D با فوکوس خودکار پیشرفته و قابلیت فیلمبرداری 4K معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
کانن 850D به‌لطف سنسور ۲۴ مگاپیکسلی، پردازنده‌ و فوکوس خودکار توانمند در کنار قابلیت فیلمبرداری 4K، خود را به‌عنوان یکی از بهترین DSLRهای میان‌رده معرفی می‌کند.
تبلیغات

کانن به‌تازگی از نسل جدید دوربین DSLR میان‌رده و محبوب خود رونمایی کرد تا بیش از پیش نظر عکاسان ابتدایی و نیمه‌حرفه‌ای را به خود جذب کند. کانن 850D (یا Rebel T8i) به قابلیت‌های مناسبی اعم از پردازنده ی توانمند Digic 8 مجهز شده است تا اکنون قابلیت عکاسی پیاپی با نرخ ۷ فریم‌بر‌ثانیه را درکنار فیلمبرداری 4K با نرخ ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه) را به ارمغان بیاورد. 850D همانند پاورشات G7 X Mark III‌ از امکان فیلمبرداری عمودی نیز پشتیبانی می‌کند تا خروجی نهایی را به‌راحتی بتوان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

کانن Canon 850D

کانن 850D به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی CMOS با ابعاد APS-C مجهز شده است که به‌لطف بهره‌وری از پیکسل‌های فوکوس Dual Pixel، توانایی بسیار خوبی در تشخیص سوژه و ردیابی آن دارد. 850D نیز همچنین برای اولین بار توانایی تشخیص صورت و چشم کاربر و فوکوس آن را در فیلمبرداری به‌همراه دارد. در صورت عکاسی از طریق منظره‌یاب نیز سیستم فوکوس خودکار جدید با ۴۵ نقطه‌ی متقاطع در کنار ۲۲۰ هزار پیکسل تشخیص میزان نوردهی، وظیفه‌ی عملیات فوکوس و نوردهی خودکار را برعهده خواهند داشت.

کانن Canon 850D

قابلیت‌های مذکور پیش‌تر تنها در DSLRهای بالارده‌ی کانن یافت می‌شد و حال به‌لطف تجهیز 850D به آن‌ها، عکاسان ابتدایی و نیمه‌حرفه‌ای نیز قادر به استفاده از فناوری‌های پیشرفته خواهند بود. کانن همچنین 850D را به نمایشگر لمسی و چرخان ۳ اینچی با ۱/۰۳ میلیون پیکسل مجهز کرده است تا این دوربین را به‌گزینه‌ای بسیار مناسب برای فیلمبرداران به‌خصوص ولاگر‌ها (تولید‌کنندگان ویدیو یوتیوب که به‌تنهایی به تولید کلیپ‌های ویدیویی از خود می‌پردازند) تبدیل کند. از تغییرات طراحی دوربین جدید کانن می‌توان به کلید AF-ON و بهبود طراحی کلید‌های کنترل سریع تنظیمات برای راحتی و سرعت‌عمل بیشتر کاربران اشاره کرد.

کانن Canon 850D
کانن Canon 850D

کانن EOS 850D با قیمت ۷۴۹ دلار برای بدنه و ۸۹۹ دلار با کیت لنز ۵۵-۱۸ میلی‌متری F4-5.6 IS STM به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با عضو جدید دوربین‌های میان‌رده‌ی کانن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات