چراغ، راه و رسم استخدام شدن در شغل ایده‌آل را به شما نشان می دهد!

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
چراغ، سایت کاریابی هوشمند در ایران همراه شما است برای استخدام شدن در شغل ایده‌آلتان.
تبلیغات

یک ضرب‌المثل قدیمی که ریشه‌اش به چین می‌رسد این‌چنین می‌گوید: «اگر می‌خواهید کسی را یک روز سیر کنید یه او ماهی بدهید؛ اما اگر قرار است برای همیشه ماهی داشته باشد، به او ماهی‌گیری یاد بدهید.»

اکثر ما بارها این ضرب‌المثل را شنیده‌ایم و آن را به کار برده‌ایم. این همان رازی است که اگر در رشد شخصیت فردی استفاده شود، انسان را به اوج خودکفایی خواهد رساند. در این صورت او به شخصی مستقل مبدل خواهد گشت که همیشه دستش روی زانوی خودش است و برای ایستادن به دیگری تکیه نخواهد کرد. چرا که داشتن استقلال عملی موجب گذر موفقیت‌آمیز افراد از روزهای سخت خواهد شد. قطعاً چنین افرادی در فضایی قرار خواهند گرفت که به آن‌ها فرصت بروز استعدادهایشان را می‌دهد و یادشان می‌دهد چطور شغل ایده‌آل خود را پیدا کنند. آن‌ها می‌دانند که از دست دادن فرصت‌ها، روزی به حسرت بزرگ برای آن‌ها تبدیل خواهد شد.

در حقیقت پیدا کردن یک شغل ایده‌آل به دو طرف در این ماجرا بستگی دارد. یکی کسی که قرار است در نقش مربی و مشاوره، راه و رسم استخدام شدن را به شما بیاموزد و دیگری خود شما هستید که می‌خواهید در این مسیر آموزش ببینید. در نهایت یادگیری اصول لازم در امر استخدام می‌تواند جریان یک زندگی شغلی دلنشین را برای کارجو رقم بزند. اصولی که درهای بسته‌ی بسیاری را به روی کارجویان خواهد گشود و آن‌ها را به اهدافشان خواهد رساند. کارجویان در راه رسید به مقاصد بزرگ خود، متوجه خواهند شد که نیل به پیروزی، یک‌شبه اتفاق نخواهد افتاد. چراغ به‌عنوان جامع‌ترین سامانه و سایت کاریابی، آموزش و استخدام در ایران است که سعی دارد با آموزش نکات و مهارت‌های لازم برای استخدام، هر آنچه را که برای یافتن یک شغل ایده‌آل مورد نیاز است، به شما آموزش دهد.

چراغ چگونه شما را در مسیر یافتن شغل ایده‌آل راهنمایی می‌کند؟

فرایند‌ی کاریابی و استخدام یک مسیر پر پیچ و خم است که باید گام‌به‌گام طی شود. چالش‌ها و سختی‌های موجود در این مسیر، سر هر پیچ کمین کرده‌اند و ناگهان از راه می‌رسند. این چالش‌ها مهمان‌های ناخوانده‌ای هستند که ممکن است ناامیدی را برایتان به ارمغان آورند و شما را از ادامه‌ی مسیر دلسرد نمایند. خب پس چاره چیست؟ چه کسی آموزش‌های لازم در هنگام مواجهه با این مشکلات را در اختیار ما قرار خواهد داد؟ استفاده از یک سامانه‌ی کاریابی هوشمند، راز ماندگاری در این مسیر را به شما خواهد آموخت و راهتان را هموارتر خواهد ساخت. شاید با خودتان بگویید که مگر یک سامانه‌ی کاریابی چیزی فراتر از یک بانک گسترده از فرصت‌های شغلی است؟ در پاسخ باید بگوییم بله! با استفاده از مقالات و چندین دوره‌ی آموزش آنلاین سایت چراغ، می‌توانید فوت و فن‌های لازم برای رسیدن به یک شغل ایده‌آل را بیاموزید.

مشاهده و استفاده از چندین دوره‌ی مفید آموزش ویدیویی سایت استخدام چراغ در زمینه‌های مختلف، شما را در رسیدن هرچه سریع‌تر به یک شغل ایده‌آل یاری خواهد داد. این سامانه با درنظرگرفتن آموزش‌های مفیدی همچون تقویت مهارت‌های فردی و تخصصی، اصول صحیح رزومه‌نویسی و مصاحبه و آگاهی بخشیدن از چالش‌های موجود در مسیر کاریابی، کارجویان را به سوی مقصود متصور در ذهنشان هدایت خواهد کرد. بدون شک مهارت‌ها و استعدادهای خاص شما برای هر کارفرمایی ارزشمند خواهد بود. اگر شما بتوانید به‌عنوان یک نیروی جوان و تازه‌نفس، توانایی‌های خود را به اثبات برسانید، مطمئناً در آینده‌ای نه چندان دور از شغل مناسب با درآمد مطلوب برخوردار خواهید شد. تلاش ما در سامانه‌ی هوشمند چراغ بر آن است که همواره بهترین ایده‌ها، استراتژی‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های کشف شده برای پیشرفت شما در مسیر شغلیتان را ارائه دهیم.

برای استخدام شدن در شغل مناسب از کجا باید شروع کرد؟

تعداد زیادی از کارفرمایان به‌دنبال افراد مستعد و متعهدی هستند که به رشد و پیشرفت کاری در سازمان آن‌ها کمک نمایند. هر ماه شمار بالایی از فرصت‌های شغلی در سامانه‌ی کاریابی چراغ تبلیغ می‌شود. بزرگ‌ترین هدف کسب‌وکارهای امروزی، توانایی جذب و حفظ نیروهای ارزشمند و متخصص است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از آنکه به جست‌وجوی شغل مورد نظرتان بپردازید، بهتر است کمی عمیق‌تر خود را ارزیابی کنید. شما تنها زمانی می‌توانید شغل ایده‌آل خود را پیدا کنید که به درک درستی از خود و توانایی‌هایتان دست یابید. با استفاده از تست‌های شخصیت‌شناسی موجود در سامانه‌ی چراغ می‌توانید تیپ شخصیتی خود را بشناسید و بدانید که چه شغل‌هایی مناسب احوال شما هستند. یادتان باشد احتمال موفقیت در کارهایی که از آن‌ها لذت می‌برید بیشتر است. بدون شک زمانی‌که شما به شخص موفقی در حوزه‌ی کاری خود تبدیل شوید، درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت.

بنابراین پیش از آنکه کارفرمایان در بازار کار، مسیر شغلی شما را تعیین کنند، خواسته‌های خود را از شغل آینده‌تان مشخص کنید و مطابق با آن پیش روید. سعی کنید که به چشم‌انداز واضحی از شغل ایده‌آل خود دست یابید. برای این‌کار یک تکه کاغذ بردارید و به توصیفی از کارتان در پنج سال آینده بپردازید. بنویسید که درآمدتان چقدر است، دقیقا به چه کاری مشغول هستید و می‌خواهید با چه افرادی کار کنید. حالا زمان آن فرا رسیده است که خود را برای رسیدن به آن شغل آماده کنید. اما پیش از آن‌که به تقویت مهارت‌ها و استعدادهای خود در زمینه‌ی مورد علاقه‌تان بپردازید، لازم است نیازهای بازار کار را بشناسید و آن‌ها را درک کنید! چرا که آینده‌ی شغلی شما زمانی تضمین می‌شود که کاری را که در بازار کار برایش تقاضا وجود دارد را انجام دهید. پس مشاغل پرتقاضا را بشناسید.

برای کارفرمایان رزومه‌ حرفه‌ای ارسال کنید

امروزه صاحبان صنایع مختلف اهمیت بسیاری به نحوه‌ی نگارش رزومه‌ی افراد جویای کار برای استخدام می‌دهند. اگر به‌دنبال آماده‌سازی یا به‌روزرسانی رزومه‌ی خود برای استخدام در یک شغل ایده‌آل می‌باشید، باید یک سری قواعد کلی را به خاطر بسپارید تا رزومه‌ا‌ی به بهترین نحو ممکن ایجاد کنید. می‌توانید از مقالات و فیلم‌های آموزش آنلاین سایت چراغ، برای آگاهی از اصول رزومه‌نویسی استفاده کنید. حال برای ساختن رزومه‌ی خود با قالب و فرمت مناسب به سراغ رزومه‌ساز حرفه‌ای موجود در این سامانه بروید و رزومه‌ی کاریتان را بسازید. در صورت تأیید رزومه‌ی ارسالی شما توسط متولیان امر استخدام، آن‌ها با شما برای مصاحبه‌ی حضوری تماس خواهند گرفت. ما در سامانه‌ی چراغ، آموزش‌های لازم برای آماده شدن در مصاحبه‌ی شغلی را برای شما آورده‌ایم.

در نهایت باید بگوییم که سامانه‌‌ی کاریابی چراغ شرایط استخدام بهینه و سریع را برای کارجویان و کارفرمایان فراهم آورده است. در این سامانه، به دلیل وجود تعداد بی‌نهایت جست‌وجوی رایگان و تماس مستقیم با کارجویان، شرایطی برای کارفرمایان مهیا شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک شخص حرفه‌ای یا کارآموز را جذب نمایند. جامع بودن و دسته‌بندی مشاغل شغلی نیز این فرصت را به کارجویان می‌دهد تا برای یافتن شغل ایده‌آل خود، سردرگم نباشند. ما شما را دعوت می‌کنیم تا همین حالا از پیشرفته‌ترین سایت کاریابی، آموزش و استخدام هوشمند در ایران بازدید کنید و تفاوت واقعی را حس کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات