اعضای تحریریه زومیت از کدام اپلیکیشن‌های موبایل استفاده می‌کنند؟

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
از مسیریاب‌های اینترنتی نظیر گوگل مپس گرفته تا سرویس‌هایی مثل مایکروسافت تیمز و همراه کارت؛ محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مورداستفاده توسط تحریریه‌ی وب‌سایت زومیت کدام‌اند؟
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها امروزه بخش مهمی از زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما را تشکیل می‌دهند و می‌توان کارهای مختلفی ازطریق آن‌ها به‌انجام رساند. برخی از اپلیکیشن‌ها انجام کارها را برای‌مان آسان‌تر می‌کنند، برخی دیگر موجب سرگرم‌شدن‌مان می‌شوند و شماری دیگر از آن‌ها در نقش اهرمی کمکی برای یاد‌دهی چیزهای جدید به‌ ما ایفای نقش می‌کنند. امروزه اپلیکیشن‌های متنوعی توسط شرکت‌های مختلف طراحی شده‌اند که هر یک اهداف خاصی دارند.

بسیاری از کاربران برای گوش فرا دادن به موسیقی به استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر اسپاتیفای، اپل موزیک و تایدل روی می‌آورند. امکان مشاهده‌ی انواع محتوای ویدئویی در جایی نظیر یوتیوب برای افراد فراهم شده است. به‌لطف پیام‌رسان‌هایی نظیر واتساپ، می‌توانید در زمانی بسیار کوتاه با هر کسی که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید. با ورود به دنیای وب از طریق مرورگری نظیر گوگل کروم دانش خود را افزایش می‌دهید. هنگام رانندگی با ماشین،‌ از طریق گوگل مپ و ویز به‌شکلی بسیار ساده‌ به مقصد خود می‌رسید. این‌ها تنها چند مورد ساده از کاربرد زیاد اپلیکیشن‌ها در دنیای امروز ما هستند. با درنظرگرفتن این توضیحات، کسی نمی‌تواند نقش مهم اپلیکیشن‌ها را در زندگی روزمره‌ی ما کتمان کند.

یکایک کاربران، اپلیکیشن‌های محبوب خودشان را دارند. اپلیکیشن‌هایی که مزیت‌های متعددی در اختیار کاربر می‌گذارند و ساعاتی طولانی از زندگی او را به‌خود اختصاص می‌دهند. اعضای تحریریه‌ی زومیت نیز به‌صورت روزانه از اپلیکیشن‌های متنوعی استفاده می‌کنند. شماری از این اپلیکیشن‌ها در دسته‌ی اپلیکیشن‌های کاری قرار می‌گیرند که ما از آن‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر و همچنین انجام امر مقاله‌نویسی استفاده می‌کنیم. به‌علاوه شماری از اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی هستند که به‌صورت روزانه از آن‌ها بازدید می‌کنیم.

شمار زیادی از کاربران، امروزه به استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی می‌آورند. بدیهی است ما نیز به‌عنوان عضوی از جامعه استفاده‌ی زیادی از پیام‌رسان‌های محبوب و شبکه‌های اجتماعی شناخته‌شده داریم. با درنظرگرفتن این موضوع به‌منظور دستیابی به فهرستی متنوع‌تر تصمیم گرفتیم اپلیکیشن‌های محبوب و شناخته‌شده‌ای نظیر اینستاگرام و موارد مشابه را از فهرست نهایی حذف کنیم. این اپلیکیشن‌ها نه در جدول موجود در مقاله آمده‌اند و نه در فهرست ۱۰تای برتر جای دارند. اپلیکیشن‌های حذف‌شده از فهرست، شامل این موارد هستند: تلگرام، واتساپ، اسکایپ، اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، توئیتر، جیمیل و مرورگرهای وب نظیر گوگل کروم.

در فهرست زیر اپلیکیشن‌های محبوب و پرکاربرد هریک از اعضای تحریریه‌ی زومیت آورده شده است؛ در انتها، ۱۰ اپلیکیشن محبوب را موردبررسی قرار می‌دهیم.

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مورداستفاده توسط تحریریه‌ی زومیت

نام اعضای تحریریه

فهرست اپلیکیشن‌های محبوب و پرکاربرد

نام اعضای تحریریه

فهرست اپلیکیشن‌های محبوب و پرکاربرد

ابوالقاسم اسلامی

مایکروسافت تیمز، ترلو، قرآن، گوگل مپس، گوگل درایو، آپ

مبین احمدی

دیجی‌کالا، مایکروسافت تیمز، ترلو، اسپاتیفای، ورد، همراه من، پات‌پلیر، ادوبی فتوشاپ

احمدرضا فرهبد

مایکروسافت تیمز، ترلو، فیلیمو، همراه کارت، Unsplash، گوگل مپس، CamScanner، ادوبی فتوشاپ، آپ، شیپور

مریم صفدری

مایکروسافت تیمز، VLC، پات‌پلیر، پاورپوینت، اکسل، ترلو

امیرعباس کهربا

مایکروسافت تیمز، ترلو، دیجی‌کالا، دیوار، همراه کارت، Vivavideo، ورد، گوگل درایو، گوگل کیپ

مسعود توکلی

مایکروسافت تیمز، ترلو، دیوار، اسپاتیفای، الوپیک،  گوگل مپس، Snapp Super App، اوت‌لوک، آپ

امیر علوی

CamScanner، مایکروسافت To Do، گوگل درایو، ReadEra، گوگل کیپ، Xodo PDF Reader، ترلو

مسعود یوسف‌نژاد

مایکروسافت تیمز، ترلو، نوار، ویز، گوگل کیپ، فلیپ‌بورد

بنفشه نیک‌بخت

مایکروسافت تیمز، ترلو، اسنپ‌چت، SunCity، گوگل مپس، Cooking Diary ،Yummly ،Pacer ،SHAREit اسپاتیفای

محمد عربی

مایکروسافت تیمز، ترلو، سیگنال، اوت‌لوک، ‎،Wickr Me ،SwiftKey ،Bitwarden ،Malwarebytes وان‌درایو، ایکس‌باکس گیم پس

بهروز ادراکی

مایکروسافت تیمز، ترلو، اسپاتیفای، گوگل مپس، پاورپوینت، ادوبی فتوشاپ

محمدرضا اشتری

مایکروسافت تیمز، ترلو، نوار

تینا پورشاهید

مایکروسافت تیمز، ترلو، بوکاپو، طاقچه، فیلیمو، Female Fitness ،InShot ،To Do List ،Ted Talks ،Healure

محمدحسین جعفری

مایکروسافت تیمز، ترلو، دیجی‌کالا، دیوار، قرآن، گوگل مپس، گوگل درایو، وان‌درایو، آپ، وان‌نوت، اسنپ، تپسی، نشان، Twitch، علی‌بابا، چیلیوری، اسپاتیفای، WPS Office

جلیل علی‌زاده

مایکروسافت تیمز، ترلو، Grammarly، دیوار، بلد، اسپاتیفای، اسنپ، آنتن، FotoMob ،Speed Test

مصطفی افخمی

مایکروسافت تیمز، ترلو، فیدیبو، تیندر

حسین خلیلی صفا

Duolingo، مایکروسافت تیمز، ترلو، اسپاتیفای، ویز، گوگل مپس، ساندکلاد، ردیت، نت‌فلیکس، Cointelegraph

مهدی رضائی

مایکروسافت تیمز، ترلو، اپل موزیک، Crypto Pro، وان‌درایو، طاقچه، همراه کارت، ویز، دیجی‌کالا، Ledger Live

حمید ملکی

مایکروسافت تیمز، ترلو، اسپاتیفای، گوگل مپس، پاورپوینت، ادوبی فتوشاپ، آپ، MX پلیر

مهدی زارع سریزدی

مایکروسافت تیمز، ترلو، دیجی‌کالا، گوگل مپس، اپل پادکست، گوگل درایو، گوگل کیپ

سپیده ولی‌الله

مایکروسافت تیمز، ترلو، ویز، TradingView ،Watermark ،Phonto، دیوار، دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، اسنپ

میلاد زنگانه

توئیچ، Playstation App، مایکروسافت تیمز، اسپاتیفای، گوگل مپس، لینکدین، دیسکورد، ردیت، Drivetribe، ترلو

صدرا مخملی

مایکروسافت تیمز، ترلو، دیجی‌کالا، دیوار، InShot، همراه کارت، ویز، وان‌درایو، گوگل مپس، آپ

میلاد میرکانی

مایکروسافت تیمز، ترلو، همراه کارت، وان‌درایو، گوگل مپس، گوگل کیپ

علیرضا عنادی

دیجی‌کالا، همراه کارت، Vivavideo، ویز، وان‌درایو، Unsplash، گوگل مپس، اپل پادکست، ترلو

مهدی یوسف‌نژاد

مایکروسافت تیمز، Google Analytics، گوگل کیپ، Mobilet، ویز، اسپاتیفای، ترلو

فاطمه مختاری

Vivavideo، مایکروسافت تیمز، ترلو، Blue Dict ،Insta Saver ،Sweet Selfie ،Sanity & Self ،Word Up

هومن شاهینی

مایکروسافت تیمز، ترلو، MX پلیر، ADM، اپرا مینی، CamScanner

مائده حوائی

مایکروسافت تیمز، ترلو، فیدیبو، همراه کارت، ورد، گوگل کیپ، گوگل

پادکست

، ادوبی فتوشاپ، VLC، گوگل Calendar

یاشار فتحعلی‌زاده

ID پی، توئیچ، مایکروسافت تیمز، ترلو، Duolingo ،Grammarly ،Todoist ،Playstation App

مهرداد عیسی‌لو

مایکروسافت تیمز، ترلو، اسپاتیفای، Google Analytics، نشان، همراه کارت، اسنپ، TradingView، اوتلوک

فرهنگ حشمتی

اپل موزیک، اورنوت، لینکدین، ایرانسل من، موبایلت سامان، ویز

مایکروسافت تیمز

تیمز جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مایکروسافت به‌شمار می‌آید و سازمان‌های زیادی به‌منظور انجام کارهای مختلف از آن بهره می‌گیرند. مایکروسافت تیمز بدون‌شک در دسته‌ی بهترین اپلیکیشن‌ها برای انجام کارهای گروهی و برقراری تماس صوتی و تصویری است و مزیت‌های متعددی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. اهمیت مایکروسافت تیمز و اپلیکیشن‌های مشابه، امروزه دوچندان شده است. شیوع ناگهانی ویروس کرونا (کووید ۱۹) بسیاری از شرکت‌ها را به‌تعطیلی کشاند و کارمندان را مجبور کرد به دورکاری روی بیاورند. با درنظرگرفتن این موضوع، اهمیت بستری نظیر مایکروسافت تیمز برای ارتباط اعضای تیم با یکدیگر، دوچندان می‌شود. افزون‌بر این، تیمز می‌تواند برای دانشگا‌ه‌ها نیز مفید باشد؛ زیرا به‌دلیل شیوع کرونا، دانشگاه‌ها نیز به تدریس مجازی روی آورده‌اند. تیمز به‌مرور زمان بهبودهای متنوعی به‌خود دیده است و امروز کاربردی‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد. 

نسخه‌های مختلف مایکروسافت تیمز را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

نسخه‌ی ویندوز | نسخه‌ی iOS | نسخه‌ی اندروید

ترلو

ترلو نوعی ابزار خاص برای انجام کارهای گروهی به‌‌شمار می‌آید و پروژه‌های مختلف را در چندین بُرد دسته‌بندی می‌کند. با استفاده از ترلو خواهید توانست پروژه‌های مختلفی که روی آن‌ها کار می‌کنید را در یک‌جا جلوی چشمان خود داشته باشید. ترلو را نوعی وایت برد تصور کنید که در تمامی بخش‌های آن وظایف مربوط به هریک از اعضای تیم شما نوشته شده است. تصور کنید که هر یک از این بخش‌ها خودشان شامل توضیحات اضافه، فایل‌های ضمیمه،‌ تصاویر، اسناد و موارد مشابه هستند و می‌توانید به‌صورت مجزا درمورد هر یک از آن‌ها با اعضای تیم‌تان در قالب کامنت صحبت کنید. حال تصور کنید می‌توانید این وایت برد را هر جایی که دوست دارید در داخل گوشی‌ با خودتان حمل کنید. این بهترین تعریف از ترلو است.

نسخه‌های مختلف ترلو را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

نسخه‌ی ویندوز | نسخه‌ی macOS | نسخه‌ی iOS | نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

گوگل مپس

گوگل یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های دنیا به‌حساب می‌آید و سرویس‌های متنوعی را بر بستر وب در اختیار سراسر مردم جهان قرار می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های این شرکت، گوگل مپس نام دارد که احتمالا نام آن را بارها شنیده‌اید. گوگل مپس اپلیکیشنی است که امکان مسیریابی را برای شما فراهم می‌کند. این اپلیکیشن طی سال‌های اخیر بهبودهای متعددی به‌خود دیده و میزبان قابلیت‌هایی جدید شده است تا تجربه‌ی بهتری را به کاربران ارائه دهد. شمار زیادی از مردم پس از خروج از خانه برای قدم زدن، دوچرخه‌ سواری کردن و رانندگی، مسیر خود را از طریق گوگل مپس دنبال و به مقصدشان می‌رسند. این اپلیکیشن رابط کاربری جذابی دارد و کار با آن ساده است. از طریق گوگل مپس دیگر لازم نیست نگران نرسیدن به مقصد باشید. ویز یکی دیگر از مسیریاب‌های محبوبی است که توسط تحریریه‌ی زومیت مورداستفاده قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن نیز مزیت‌های متنوعی دارد و امکان مسیریابی را به‌شکلی ساده برای کاربران فراهم می‌کند.

نسخه‌های مختلف گوگل مپس را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

نسخه‌ی iOS | نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

دیجی‌کالا

فروشگاه‌های آنلاین مختلفی در سطح کشور فعالیت می‌کنند، اما بدون‌شک دیجی‌کالا محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین آن‌ها است. این فروشگاه که آغازبه‌کار آن به سال‌ها پیش برمی‌گردد، همواره درحال گسترش فعالیت‌هایش بوده و امروزه به‌عنوان مارکت‌پلیس فعالیت می‌کند. دیجی‌کالا زیرمجموعه‌های مختلفی دارد و سرویس‌های متنوعی را در اختیار کاربران می‌گذارد. اپلیکیشن دیجی‌کالا امکان دسترسی به دسته‌بندی‌های مختلف سایت را به‌راحتی فراهم می‌کند و کاربر می‌تواند در هر جا که بخواهد، محصولات موردنظرش را سفارش دهد. اپلیکیشن دیجی‌کالا با دریافت به‌روزرسانی‌های جدید، بهبودهای متنوعی به‌خود دیده و امروزه از رابط کاربری سرراست و جذابی استفاده می‌کند.

نسخه‌‌های مختلف دیجی‌کالا را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید (ناگفته نماند که برای دریافت نسخه‌ی iOS باید به فروشگاه‌های آنلاین ایرانی مراجعه کنید):

نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

اسپاتیفای

روش‌های متعددی برای گوش فرا دادن به موسیقی وجود دارد. بسیاری از کاربران دانلود آهنگ‌های جدید را از طریق وب‌سایت‌های ناشر ترجیح می‌دهند، اما اپلیکیشن‌های محبوب و بزرگی نیز دراین‌زمینه موجود هستند که اسپاتیفای از جوانب زیادی، بهترین نمونه‌ی آن‌ها است. این اپلیکیشن که دو نسخه‌ی رایگان و پولی دارد، جدیدترین موسیقی‌های دنیا را در خود جای داده است و از پلی‌لیست‌‌های متنوعی بهره می‌گیرد تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. امروزه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا،‌ بسیاری از کارمندان به دورکاری روی آورده‌اند و در خانه به‌تنهایی کار می‌کنند. پلی‌لیست‌های آرامش‌بخش اسپاتیفای می‌توانند در نقش محرکی برای افزایش بهره‌وری این کارمندان ظاهر شوند. این اپلیکیشن که برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است، در نسخه‌ی رایگان امکان گوش فرا دادن به موسیقی‌ها را با کیفیت مناسب برای شما فراهم می‌کند. اما اگر نسخه‌ی پولی را تهیه کنید، امکان دانلود آهنگ‌ها درکنار بسیاری از مزیت‌های دیگر در دسترس شما قرار می‌گیرد.

نسخه‌های مختلف اسپاتیفای را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

نسخه‌ی ویندوز | نسخه‌ی macOS | نسخه‌ی لینوکس | نسخه‌ی ویندوز فون | نسخه‌ی کروم‌بوک‌ | نسخه‌ی iOS | نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

همراه کارت

همراه کارت اپلیکیشنی بسیار پرکاربرد برای انجام کارهای بانکی است. به‌لطف همراه کارت می‌توانید کارهای مختلفی نظیر کارت به کارت، پرداخت قبض و جریمه‌های رانندگی، خرید شارژ، خرید بسته‌ی اینترنت و... را در زمانی کوتاه و به‌شکلی ساده انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی همراه کارت، امکان دریافت رمز دوم یک‌بار مصرف (پویا) است. در حین انجام تراکنش‌های بانکی با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی «درخواست رمز پویا» در اپلیکیشن همراه کارت،‌ رمز دوم برای شما ارسال می‌شود. 

برای دانلود همراه کارت روی اندروید یا iOS وارد وب‌سایت رسمی این سامانه شوید و شماره موبایل خود را وارد کنید تا لینک‌های مربوطه برای‌تان ارسال شود:

ورود به سامانه‌ی همراه کارت

دیوار

دیوار محل مناسبی برای خرید و فروش اجناس دست دوم و حتی نو است. میلیون‌ها ایرانی از این بستر برای خرید محصولات موردنیاز و همچنین فروش محصولات خودشان استفاده می‌کنند. دیوار پلی برای ارتباط بین فروشنده و خریدار است و مزیت‌های مهمی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. در سرویس دیوار، شهرهای مختلف به‌صورت کامل از یکدیگر تفکیک شده‌اند تا افراد حاضر در هر شهر، راحت‌تر یکدیگر را پیدا کنند. در دیوار امکان خرید و فروش هر چیزی که فکرش را کنید وجود دارد. اگر مایل به فروش اجناس خود هستید، می‌توانید توضیحات آن‌ها را به‌همراه تصاویرشان در دیوار قرار دهید. همچنین اگر به تهیه‌ی اجناسی خاص علاقه دارید، می‌توانید به‌راحتی وارد دیوار شوید، محصول موردنظر را جست‌و‌جو و به فهرست فروش دسترسی پیدا کنید. پس از انتخاب محصول، با فروشنده تماس برقرار می‌کنید و مراحل خرید را انجام می‌دهید.

نسخه‌های مختلف دیوار را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

نسخه‌ی iOS | نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

آپ

آپ (مخفف آسان پرداخت) یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که امکان پرداخت‌های بانکی و انجام کارهای متنوع را به کاربر ارائه می‌دهد. برای استفاده از این اپلیکیشن باید رمز دوم کارت بانکی را دریافت و در آن وارد کنید؛ در ضمن آپ اپلیکیشنی مبتنی‌بر وب است و برای استفاده از خدمات مختلف آن باید به اینترنت متصل باشید. پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، امکان انجام کارهای زیادی برای‌تان فراهم می‌شود. از طریق آپ می‌توانید موجودی کارت را مشاهده کنید، شارژ بخرید، کارت به کارت کنید، قبض پرداخت کنید، بسته‌ی اینترنت بخرید و... . تمامی این قابلیت‌ها به‌صورت یک‌جا در اپلیکیشن آپ به‌شما ارائه می‌شود؛ آپ محیط کاربرپسندی دارد و به‌راحتی می‌توانید با آن کار کنید.

نسخه‌های مختلف آپ را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید (کاربران iOS می‌توانند از نسخه‌ی تحت وب استفاده کنند):

نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

گوگل کیپ

اپلیکیشن‌های متنوعی برای نوت‌برداری وجود دارند، اما گوگل کیپ در دسته‌ی پرکاربرد‌ترین آن‌ها جای می‌گیرد. این اپلیکیشن که هم‌اکنون از حالت تاریک نیز پشتیبانی می‌کند، در سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد و طی چند سال اخیر به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است. گوگل کیپ هم نسخه‌ی تحت وب دارد و هم برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته است. در گوگل کیپ شاهد مجموعه‌ی متنوعی از ابزار مختلف برای نوت‌برداری هستیم؛ کاربر می‌تواند کارهایی را که بعدا می‌خواهد انجام دهد، در قالب متن، فهرست، عکس و محتوای صوتی در گوگل کیپ ذخیره کند. امکان تنظیم یادآور برای نوت‌ها وجود دارد؛ این یادآورها با سرویس گوگل Now یکپارچه می‌شوند. رابط کاربری گوگل کیپ هیچ‌گونه پیچیدگی ندارد و کاربر می‌تواند به‌سرعت و به‌شکلی ساده به آن کار کند. 

نسخه‌های مختلف گوگل کیپ را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

افزونه‌ی گوگل کرومنسخه‌ی iOS | نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

وان‌درایو

سرویس‌های ذخیره‌سازی متنبی‌بر فضای ابری همواره موردتوجه کاربران بوده‌اند. امروزه سرویس‌های زیادی دراین‌زمینه فعالیت می‌کنند؛ از گوگل درایو و دراپ‌باکس گرفته تا وان‌درایو مایکروسافت. وان‌درایو در سال ۲۰۰۷ آغازبه‌کار کرد و از آن زمان به بستری مناسب برای ذخیره‌ی انواع فایل‌های کاربران - از فایل‌های معمولی گرفته تا اطلاعات شخصی‌ نظیر تنظیمات ویندوز و کلیدهای ریکاوری BitLocker - تبدیل شد. به وان‌درایو به‌عنوان یک هارد درایو پرظرفیت در فضای ابری نگاه کنید. از طریق وان‌درایو همچنین امکان به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها و البته همگام‌سازی آن‌ها در تمامی دستگاه‌های کاربر وجود دارد. وان‌درایو روی اندروید، iOS، ویندوز فون، ویندوز و macOS قابل‌دسترس است و مزیت‌های متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. افزون بر موارد یادشده، امکان دسترسی به وان‌درایو از طریق کنسول‌های بازی ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان وجود دارد. وان‌درایو به‌ تمامی کسانی که حساب کاربری مایکروسافت داشته باشند، ۵ گیگابایت فضا به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد؛ اما برای دریافت فضای ذخیره‌سازی بیشتر، باید پول پرداخت کنید. 

نسخه‌های مختلف وان‌درایو را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

نسخه‌ی ویندوز | نسخه‌ی macOS | نسخه‌ی iOS | نسخه‌ی اندروید | نسخه‌ی تحت وب

حال نوبت شما کاربران زومیت است که به معرفی محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌هایتان بپردازید؛ شما بیشتر از چه اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات