عضو تحریریه
میلاد زنگانه

میلاد زنگانه

،
درباره من:
سؤال، انتقاد و پیشنهاد یا درخواست همکاری رو با ایمیل به من اطلاع بدید: [email protected] [email protected] اینستاگرام: www.instagram.com/mila.7d
    • نظر

      @samerbalouch
      زنده باشید؛ قلم آماده بود، اما طراح نه.

    • نظر

      @X080124
      بسیار عالی که مفید بوده.
      «آقای زنانه» ترکیب سنگینی بود D:

    • نظر

      @senior116
      پراید فقط یک نسل داره که با برندهای مختلف تولید شده:
      مزدا سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۰
      کیا سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۰۰
      دانگ‌فنگ سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳
      AAV مصر سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰
      و البته سایپا سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۲۰

    • پست
      جمعه, ۴ مهر ۹۹, ۲۰:۳۰
    • نظر

      @biraz71
      فعلا شرایط طوری نیست که از نزدیک ببینیم؛ از روی عکس‌ها که به‌نظر می‌رسه مرسدس و بی‌ام‌و رقابت جدیدی رو برای جذاب‌تر کردن ماشین‌های دیگه شروع کردن!‌
      البته خیلی از کسایی هم که از نزدیک دیدن، مثل یوتیوبرها، نظر مثبتی نداشتن.
      من که واقعا از هر جهتی شلوغی بی‌جهت می‌بینم. مثلا دیفیوزر عقب رو خیلی خوب درآوردن اما با اون خط پایین چراغ حالت جعبه‌ای بدی پیدا کرده باز.

    • نظر

      حالا ما که هیچی، با پلتفرم 405 گیر افتادیم؛ ولی به‌قول آلمانی‌ها هم این دیگه جلوپنجره قلوه‌ای نیست، رفته سمت شُش!

    • نظر

      @moji
      این برمی‌گرده به شرکت‌های تیونینگ ژاپنی و کلا ارتباط سری Z با تیونرها؛ یکی از اولین کارایی که روی مدل قدیمی انجام شد، حذف بخش میانی جلوپنجره بود که 240Z رو خیلی معروف کرد. به‌نظرم از نمای جلو طراحی جوری هست که با چندبار نگاه کردن جذاب می‌شه. ولی عقب و جانبی واقعا زیبا شده.
      حالا باید منتظر موند و دید که مدل نهایی و تولیدی چه تغییری می‌کنه؛ ولی از همین الان منتظر نسخه‌های خفن نیسمو و کیت‌های ژاپنی براش باشید!‌ پتانسیل بالایی داره.
      البته همین الان هم اولین رندر غیررسمی نیسمو منتشر شده! (اینستاگرام jonsibal)

    • پست
      چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۹۹, ۱۳:۱۹
    • نظر

      امیدوارم فتل فقط نقش هل دادن لنس استرول به‌جلو رو نداشته باشه و بهش فضا بدن. پرز هنوزم شانس داره ماشین پیدا کنه و بمونه.
      شاید تغییرات تیم‌ها و راننده‌ها یکم جون بده مسابقات، البته اگه مرسدس یکم آروم‌تر بشه! ویلیامز جدید (حیف شد این تیم)، ردبول و آلفاتئوری با موتور هوندا، رنو که می‌شه الپین و استون مارتین.
      از اونور آلونسو برمی‎گرده، ترکیب لکلرک و ساینز با فراری که باید بکشه بالا خودشو، البون اگه این فصل چیزی نشون نده ردبول هم صبور نیست و هم‌تیمی بهتری برای مکس پیدا می‌کنه.
      رابطه فراری و فتل توی چند مسابقه اخیر شرم‌آور شده بود؛ عملکرد بینوتو دیگه بدتر!
      امیدوارم این دوران فرمول یک تموم بشه و هیجان برگرده؛ فعلا رقابت توی سوپر جی‌تی جذاب‌تر از فرمول یک شده!

    • نظر

      T50 رو فعلا میشه اینطوری تعریف کرد: ماشینی که «هدف خالص دست‌یابی به تجربه رانندگی برتر» باعث تولیدش شده، نه بازاریابی.
      احتمالا یه مهندسی بی‌نهایت درخدمتش باشیم!‌