بیانیه مطبوعاتی: رونمایی گلکسی فولد؛ گوشی تاشو سامسونگ

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
مطالعه 6 دقیقه
گلکسی فولد، گوشی تاشوِ سامسونگ، امشب رونمایی شد. این گوشی می‌تواند نقش گوشی موبایل و تبلت را ایفا کند. در این مطلب، بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ درباره‌ی این گوشی را مطالعه می‌کنید.
تبلیغات

روابط عمومی سامسونگ در ایران، بیانیه‌ی مطبوعاتی رونمایی گلکسی فولد را دراختیار زومیت قرار داده است. شرکت سامسونگ با رونمایی گوشی تاشوِ خود، نسل جدید گوشی‏‌های هوشمند را به دنیا معرفی کرد. Galaxy Fold مجهز به اولین صفحه‌نمایش بدون مرز تاشو (Infinity Flex) دنیا با اندازه ۷.۳ اینچ است که در حالت تاشده به گوشی کوچکی تبدیل می‌شود و قسمت بالایی آن حالت نمایشگر را دارد. Galaxy Fold روشی جدید و قدرتمند برای انجام هم‌زمان چند کار (Multi Tasking)، تماشای ویدئو، بازی و دیگر فعالیت‌‏ها دراختیار کاربر می‌گذارد و درواقع، تجربه و امکاناتی را به واقعیت می‌‏رساند که سال‌‏ها برای ساخت آن کار شده است.

دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید:

امروز سامسونگ فصل جدیدی در تاریخ نوآوری‎های حوزه‌ی موبایل گشوده و مفهوم فعالیت‏‌های ممکن در گوشی‏‌های هوشمند را تغییر داده است. Galaxy Fold آغاز نوعی محصول جدید است که با استفاده از نمایشگر اینفینیتی فلکس، توانمندی‎های بی‌‏سابقه‎ای دراختیار کاربران قرار می‌‏دهد. ما Galaxy Fold را برای کسانی ساخته‌‏ایم که به‌دنبال تجربه‌ی گوشی تاشوِ بالارده و عبور از محدودیت‎های گوشی‎های هوشمند معمولی هستند.
گلکسی فولد / Galaxy Fold

ترکیب گوشی و تبلت

گلکسی فولد گروه محصولی مجزایی است. این محصول با قراردادن تجربه جدیدی دراختیار کاربران، به آن‌ها امکان انجام کارهایی را می‌‏دهد که با گوشی‌‏های هوشمند معمولی انجام‌دادنی نبوده‌‏اند. بدین‌ترتیب، کاربران می‌‏توانند بهترین‌‏های دو گروه محصولی را درکنارهم داشته باشند: محصولی کوچک که بازمی‌شود و بزرگ‌ترین نمایشگر به‌کاررفته روی گوشی هوشمند سامسونگ را دراختیار کاربر قرار می‌‏دهد. Galaxy Fold مجموعه‎ای از نوآوری‎ها در حوزه‌ی نمایشگر و مهندسی و مواد است که مدت ۸ سال بعد از معرفی نمونه‌ی اولیه‌ی نمایشگرهای انعطاف‎پذیر سامسونگ، در سال ۲۰۱۱ تکمیل شده است.

  • نمایشگری ساخته‌شده از مواد جدید: نمایشگر داخلی صرفا خم نمی‌شود؛ بلکه تا می‌‏شود. نوآوری برای انجام فرایند تاشدن بسیار دشوارتر است. سامسونگ یک لایه پلیمری جدید اختراع کرد و نمایشگری ساخت که حدودا ۵۰ درصد باریک‌تر از نمایشگر گوشی‌‏های هوشمند معمولی بود. این مواد جدید باعث می‌‏شوند Galaxy Fold انعطاف‎پذیر و محکم‌تر و درنتیجه، با‌دوام‌تر باشد.
  • مکانیزم جدید لولا: Galaxy Fold بسیار نرم و طبیعی شبیه کتاب بازمی‎شود و با صدای کلیک جذابی، کاملا صاف و تخت بسته می‌‏شود. سامسونگ برای رسیدن به این حالت لولایی پیچیده را با استفاده از چندین دنده‌ی درگیر طراحی کرد. با هدف یکدست‌شدن بدنه و زیبایی ظاهری، این لولا داخل محفظه‌‏ای بسته مخفی شد.
  • طراحی نو: از صفحه‌نمایش تا قاب و هر بخش مشاهده‌کردنی و ملموس، سامسونگ همه‌ی آن‌ها را تغییر داده است. حسگر اثرانگشت را در لبه‌ی کناری گوشی و جایی قرار داده که انگشت به‌‌طور عادی در آنجا گذاشته می‌‏شود و بدین‌ترتیب، گوشی به‌راحتی بازمی‌‏شود. دو باتری این گوشی به‌همراه همه‌ی بخش‎های دیگر کاملا متوازن داخل Galaxy Fold توزیع شده تا گوشی در دست کاربر کاملا یکدست به‌نظر برسد. رنگ و ظریف‎کاری منحصربه‌فرد این گوشی (نقره‎ای، مشکی، سبز و آبی) درکنار لولای منحصربه‌فرد با لوگوِ سامسونگ، محصولی فوق‏‌العاده به‌دست می‌‏دهد.
  • تجربه‌ای کاملا جدید

    Galaxy Fold متناسب با نیاز کاربرانی است که به‌دنبال فرم‌فکتورهای بزرگ‌تر هستند و با هدف ارتقای تجربه‌ی کاربری طراحی شده است. تصویر در Galaxy Fold در هر زمان به همان نمایشگری منتقل می‎شود که شما احتیاج دارید. در حالت بسته، می‌‏توانید به‌راحتی آن را از جیب خارج کنید و با یک دست کارهایی مانند تماس‌گرفتن و ارسال پیام متنی را انجام دهید. همچنین، در حالت باز می‌‏توانید تصویر را بزرگ‌تر و با‌کیفیت‌تر مشاهده و از آن برای تماشای فیلم و محتوای واقعیت افزوده یا مطالعه‌ی مجله‌ی دیجیتالی استفاده کنید.

    گلکسی فولد / Galaxy Fold

    تجربه‌ی کاربری (UX) مخصوص Galaxy Fold روش‎های ویژه‌ای برای بهترین استفاده از این گوشی هوشمند دراختیارتان قرار می‏‌دهد:

  • چند پنجره‌ی فعال (Multi Active Window): می‌‏توانید تا سه اپلیکیشن را هم‌زمان بازکنید و هر کاری از بازی تا اشتراک محتوا را انجام دهید. بدین‌ترتیب، می‌‏توانید به‌راحتی در ویدئوها یا برنامه‌‏های تلویزیون و فیلم‌‏های آمازون جست‌وجو کنید و بلافاصله نقد دلخواهتان را بخوانید و با افزودن تریلر فیلم به متن ارسالی برای دوستان‏تان، از آن‌ها دعوت کنید آن را تماشا کنند. البته، همه‌ی این کارها را در یک صفحه انجام می‌دهید.
  • پیوستگی اپلیکیشن: می‏‌توانید بدون اختلال و روان میان نمایشگرهای اصلی و جلویی گوشی جابه‌جا شوید. وقتی Galaxy Fold را باز‌و‌بسته می‌‏کنید، اپلیکیشن‌‏های باز دقیقا به‌همان شکل بین دو نمایشگر جابه‌جا می‌‏شوند؛ ازاین‌رو، می‌‏توانید برای مرور پست‌‏های اینستاگرام در حالت بسته، به‌راحتی با یک دست کار کنید. اگر تصمیم گرفتید پست خاصی را دقیق‌‏تر ببینید یا حتی عکسی بگیرید و بعد از ویرایش آن را در اینستاگرام خود پست کنید، کافی است گوشی را بازکنید.
  • شرکت سامسونگ با گوگل و برنامه‌نویسان اندروید همکاری می‌‏کند تا نسخه‌ی ویژه‎ای از اپلیکیشن‌‏ها و خدمت‌ها به‌منظور تجربه‌ای خاص برای Galaxy Fold عرضه شوند.

    برترین عملکرد با قابلیت تاشدن

    Galaxy Fold به‌شکلی طراحی شده که در تمامی حالات بازی یا کار یا اشتراک‌‏گذاری، بتواند عملکردی بسیار قدرتمند داشته باشد. این گوشی با داشتن سخت‌افزاری پیشرفته، می‌‏تواند از عهده‌ی هر کاری برآید.

  • کارهای بیشتر: Galaxy Fold مجهز به نسل آینده و بسیار قدرتمند پردازنده درکنار ۱۲ گیگابایت رم است که عملکرد گوشی را تا سطح کامپیوتر خانگی افزایش می‌دهد. سیستم پیچیده‌ی باتری دوگانه به‌صورت خاص برای این گوشی طراحی شده است. افزون‌براین، Galaxy Fold می‌‏تواند با استفاده از سیستم اشتراک شارژ بدون سیم PowerShare هم‌‏زمان خودش و دستگاهی دیگر را شارژ کند.
  • برترین تجربه‌ی چندرسانه‏‌ا‌ی: Galaxy Fold برای سرگرمی ساخته شده است. با‌توجه‌به تصویر فراگیر نمایشگر دینامیک آمولد (Dynamic AMOLED) و صدای واضح و دقیق بلندگوهای استریوِ این گوشی طراحی برند AKG، باعث می‌‏شود فیلم‌‏ها و بازی‎های دلخواه‏تان مانند Asphalt 9 را با جذابیت بسیار بیشتری اجرا کنید.
  • دوربین همه‌کاره:در هر حالتی که گوشی را می‌گیرید یا تا می‌کنید، دوربینی برای تصویر‌برداری آماده خواهد بود تا هیچ لحظه‌‏ای را از دست ندهید. سیستم دوربین Galaxy Fold با داشتن ۶ لنز (۳ لنز در دوربین اصلی و ۲ لنز در دوربین داخلی و یک لنز هم در دوربین جلویی) کاملا انعطاف‌پذیر است. این گوشی سطح جدیدی از چندوظیفگی را دراختیارتان قرار می‌دهد و امکان کار با اپلیکیشن در حین تماس ویدئویی را نیز فراهم می‏‌کند.
  • Galaxy Fold همه‌کاره

    Galaxy Fold دستگاهی بیش از گوشی موبایل است. در‌واقع، این گوشی دروازه‌‏ای به کهکشان ابزارها و خدمت‌های متصلی است که سامسونگ طی چندین سال عرضه کرده تا فرصت انجام کارهای ناممکن را برای کاربران فراهم کند. این گوشی درکنار Samsung Dex به شما امکان می‏‌دهد تجربه‌‏ای شبیه کامپیوترهای خانگی، اما با بهره‌‏وری بیشتر دراختیار داشته باشید. نسخه‌ی Bixby این گوشی به چند قابلیت هوشمند شخصی مانند Bixby Routines مجهز است که نیازهایتان را پیش‌بینی می‌‏کند. Samsung Knox نیز اطلاعات شخصی‌تان را کاملا امن نگه می‌دارد. در هر کاری، از کاربردهای عادی گوشی تا خرید با Samsung Pay یا کار روی سلامت بدن با Samsung Health، اکوسیستم گلکسی در هر قدمی برای پیگیری علایق‏تان درکنار شما است.

    گوشی Galaxy Fold در دو نسخه‌ی LTE و 5G در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات