نخستین نمایشگرهای هوشمند گوگل در ماه جولای از راه می‌رسند

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در جریان رویداد Google I/O 2018 اعلام کرد که نمایشگرهای هوشمند مبتنی بر گوگل اسیستنت از ماه جولای عرضه می‌شوند.
تبلیغات

نمایشگرهای هوشمند گوگل، از موضوعات اصلی صحبت‌های سران مانیتن‌ویو در رویداد CES امسال بود؛ اما در ماه‌های پس از این رویداد، صحبت چندانی از این نمایشگرها نشد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، در رویداد Google I/O 2018، اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی رقیب گوگلی اکو شو مطرح شد؛ اما خود این محصولات با چند ماه تاخیر در ماه جولای از راه خواهند رسید.

گوگل در جریان رویداد I/O امسال، دمویی از دستگاه‌های لنوو را به‌نمایش گذاشت. ظاهرا سران مانتین‌ویو برای توجیه اضافه‌شدن نمایشگر به تجربه‌ی کاربران از گوگل اسیستنت، منابعی را برای ساخت نسخه‌ای بصری از این دستیار هوشمند در نظر گرفته‌اند.

بی‌شک، یکی از قابلیت‌های کلیدی نمایشگرهای هوشمند گوگل، یوتیوب خواهد بود، سرویس که کانون جنگ بین گوگل و آمازون در زمان عرضه‌ی اکو شو بود. گوگل در آن زمان سرویس ویدیوی خود را از دستگاه آمازون حذف کرد؛ به‌طوری که شایعاتی مبنی بر تلاش آمازون برای ارائه‌ی تجربه‌ای مشابه برای اکو شو مطرح شد.

خاطرنشان می‌کنیم که در کنار لنوو، JBL، ال‌جی و سونی نیز از برنامه‌های خود برای عرضه‌ی محصولی از دسته‌ی نمایشگرهای هوشمند پرده برداشتند؛ بدین ترتیب، گوگل طیف گسترده‌‌تری از محصولات را نسبت به Show و Spot آمازون ارائه خواهد داد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات