سیری به تغییر صدای خود و معرفی هوم‌ پاد جدید در WWDC 2018 اشاره می‌کند

سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دستیار صوتی اپل، در پاسخ به پرسش درباره‌ی WWDC 2018، از تغییر صدای خود و رونمایی هوم‌پاد جدید خبر می‌دهد.
تبلیغات

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، اپل قصد دارد در تاریخ ۱۴ خردادماه امسال، رویداد توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC 2018 را آغاز کند.

طبق سنت همیشگی، طی نطق اصلی این رویداد، کوپرتینویی‌ها از آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌ی نرم‌افزار رونمایی خواهند کرد که شامل نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های آی‌او‌اس، مک‌ او‌اس، واچ او‌اس و تی‌وی اواس می‌شود؛ با این وجود، گویا علاوه بر موارد یادشده، باید انتظار رونمایی از سخت‌افزاری جدید در این کنفرانس را نیز بکشیم. 

به‌تازگی یکی از کاربران کنجکاو از دستیار صوتی اپل، یعنی سیری سؤالی را درباره‌ی رویداد توسعه‌دهندگان پیش‌رو پرسیده که این دستیار صوتی در پاسخ خبر از اتفاقات هیجان‌انگیزی می‌دهد. سیری در پاسخ به سؤال «درباره‌ی کنفرانس WWDC پیش‌رو اطلاعاتی بده!»، از معرفی هوم‌پاد و صدای جدید برای خود خبر داده است. 

سیری

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر معرفی گوینده‌های جدید برای سیری منتشر شده بود؛ اما باتوجه به تأیید اپل از طریق دستیار صوتی خود، اکنون می‌توان با اطمینان خاطر از افزوده‌شدنِ آن‌ها به سیری سخن گفت. علاوه بر این موضوع، این هوش مصنوعی از بهبود‌ها و ویژگی‌های جدیدی سخن گفته که هوشمندی او را دو چندان می‌کند. حال با توجه به گفته‌های فوق، به‌نظر می‌رسد که سیری بخش بزرگی از کنفرانس را به خود اختصاص دهد و این هوش‌مصنوعی را امسال در کانون توجهات مشاهده کنیم.

نکته‌ی دوم، اشاره‌ی سیری به خانه‌ی جدید خود است که از جنس «مش و مات» است؛ تطبیق گفته‌ی سیری با جنس بدنه‌ی هوم‌پاد این نشانی را به ما می‌دهد که به احتمال زیاد، کوپرتینویی‌ها قصد معرفی نسخه‌ی جدید بلندگوی هوشمند هوم‌پاد را دارند؛ انتظار می‌رود که نسخه‌ی جدید، قیمت ارزان‌تری را نسبت به نمونه پیشین داشته باشد.

این رویداد از ۱۴ تا ۱۸ خرداد در جریان خواهد بود و شما می‌توانید اخبارِ مربوط به آن را از طریق زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات