رویداد WWDC 2018 اپل ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
زمان برگزاری رویداد جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) به‌صورت رسمی اعلام شده است. این رویداد در نیمه خرداد برگزار خواهد شد.
تبلیغات

کوپرتینویی‌ها در وب‌سایت رسمی خود، زمان برگزاری رویداد جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) را اعلام کرده‌اند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این مراسم در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد ۹۷) در سن خوزه برگزار خواهد شد؛ این دومین‌ بار است که اپل مراسم توسعه‌دهندگان خود را در South Bay برگزار می‌کند.

برای حضور در این مراسم، هم‌اکنون می‌توانید اقدام کنید؛ لازمه‌ی شرکت در رویداد توسعه‌دهندگان اپل، پرداخت مبلغ ۱۵۹۹ دلار است که نسبت به سال‌های گذشته، افزایش چشمگیری نشان نمی‌دهد. باید توجه داشت که فرآیند رزرو تا تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین ۹۷) ادامه خواهد یافت. همچنین امکان حضور ۳۵۰ دانشجو فراهم شده است و دانشجویان رشته‌های STEM‌ (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) می‌توانند به‌رایگان در رویداد WWDC حضور پیدا کنند.

شایع شده است که محصولات جدیدی توسط اپل نیمه خرداد معرفی خواهد شد؛ انتظار داریم کوپرتینویی‌ها از نسل جدید آیپدهای پرو رونمایی کنند که بر اساس شایعات، شامل یک مدل ۱۱ اینچی بدون حاشیه و مدل ۱۲.۹ اینچی است. انتظار می‌رود آیپدهای پرو جدید اپل به سیستم تشخیص چهره فیس‌ آی‌دی مانند آیفون ۱۰ (iPhone X) مجهز شده باشند. همچنین احتمال دارد که مک‌بوک ارزان‌قیمت اپل با نمایشگر ۱۳ اینچی رتینا اواخر بهار ۹۷ توسط اپل رونمایی شود.پیش‌بینی می‌شود مک‌بوک‌های پرو با مدل‌های جدید به‌‌روزرسانی شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات