اسپیکر هوشمند سامسونگ نیمه دوم سال ۲۰۱۸ از راه می‌رسد

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق اعلام مدیر واحد موبایل سامسونگ، اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی، نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شود.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، سامسونگ کهکشانی‌های جدید خود را با نام‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس معرفی کرد و اکنون نوبت آن رسیده است تا تمرکز خود را به محصولی دیگر معطوف کند. روز گذشته دی‌جی کو، مدیر واحد موبایل سامسونگ در اظهار نظری اطمینان خاطر داد که گوشی منعطف گلکسی ایکس، به هیچ‌وجه غیرکاربردی و تبلیغاتی نخواهد بود؛ اما او امروز طی مصاحبه‌ای با وال‌استریت‌ژورنال، اعلام کرد که اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی، احتمالا در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.

کو در ادامه افزود که قیمت این محصول هنوز نهایی نشده است؛ اما احتمالا در رده‌های قیمتی متفاوت عرضه خواهد شد. در حال حاضر شرکت‌های رقیب مانند گوگل،‌ آمازون، مدل‌های مختلفی از اسپیکرهای هوشمند را با سرویس‌هایی مشابه عرضه می‌کنند؛ اما اپل در حال حاضر، تنها هوم‌پاد را به‌عنوان اسپیکر هوشمند در خانواده‌ی محصولات خود دارد.

تلاش سامسونگ برای گسترش سرویس صوتی خود به سمت خانه‌‌های هوشمند و توسعه‌دهندگان دیگر، خبر جدیدی نیست؛ چرا که سامسونگ پیش‌تر در ماه اکتبر، اهداف خود را در این زمینه به اشتراک گذاشته بود، در آن زمان کره‌ای‌ها، کیت توسعه‌ی نرم‌افزار (SDK) بیکسبی را به‌صورت بتا در اختیار تعدادی از مهندسان قرار داد و به‌نظر می‌رسد که سامسونگ آماده‌ی عرضه‌ی یک محصول باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات