سامسونگ یخچال فریزر هوشمند خود را با بیکسبی و اسپیکرهای AKG رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان CES 2018 از یخچال فریزر هوشمند جدیدی با قابلیت کنترل خانه‌ی هوشمند رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ به‌عنوان بازیگری مهم در صنعت لوازم خانگی، به دنبال حضور جدی‌تر در بخش خانه‌های هوشمند است. شرکت‌هایی مانند سامسونگ به دلیل داشتن زیرساخت‌های ورود به چنین دنیایی کار ساده‌تری در پیش دارند. سامسونگ هرساله طیفی از لوازم خانگی را با خود به CES می‌آورد در همین راستا این غول کره‌ای یخچال فریزر هوشمند جدید خود را تحت عنوان نسخه‌ی ۲۰۱۸ « Family Hub Refrigerator» رونمایی کرده است. مدل امسال علاوه بر یکپارچگی عمیق‌تر با دستیار هوشمند سامسونگ موسوم به بیکسبی، به اسپیکرهای AKG نیز مجهز شده است.

یخچال فریز هوشمند سامسونگ ces 2018

این یخچال فریزر جدید قادر است با اتصال به دیگر اجزای هوشمند خانه، آن‌ها را کنترل کند؛ از جمله تجهیزات روشنایی، ترموستات‌ها، دوربین‌های خانه و مواردی از این دست. به کمک این یخچال فریزر می‌توان تمام اجزای خانه‌ی هوشمند را به‌صورت یکپارچه کنترل کرد. این محصول جدید از سامسونگ به یک دوربین داخلی نیز مجهز شده است که برای مشاهده‌ی محتوای آن استفاده می‌شود؛ کاربر به کمک این دوربین قادر است از محل کار خود یا هر محل دیگری محتوای یخچال فریزر را مشاهده و لیست خرید خود را تکمیل کند.

بیکسبی پیش از این نیز در یخچال فریزرهای هوشمند سامسونگ استفاده شده بود؛ اما استفاده از آن تنها به فرامین ساده و سطح پایین محدود می‌شد. نسخه‌ی جدید به‌صورت عمیق‌تری با بیکسبی یکپارچه شده است و از این نظر می‌تواند رقیبی جدی برای الکسا، گوگل اسیستنت و سیری باشد. بیکسبی در این یخچال فریزر قادر به شناسایی صدای افراد مختلف خانه است و با توجه به اینکه چه فردی درخواستی از آن داشته باشد، نتایج شخصی‌شده‌ای ارائه خواهد داد.

یخچال فریز هوشمند سامسونگ ces 2018

اسپیکرهای AKG استفاده‌شده در این یخچال هوشمند، قادر به پخش محتوا از طریق اپلیکیشن‌های از پیش نصب‌شده‌ای مانند Pandora خواهند بود. کاربر همچنین قادر به پخش محتوای صوتی از گوشی هوشمند خود با این اسپیکرها خواهد بود. سامسونگ  اپلیکیشن «Meal Planner» را نیز برای مدیریت مواد غذایی، دستور پخت و رژیم‌ها در نظر گرفته است. اپلیکیشن دیگری هم برای خرید و آگاه کردن کاربر از تخفیف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سامسونگ زمان عرضه‌ی این یخچال فریزرهای هوشمند را بهار امسال اعلام کرده؛ با این حال اطلاعاتی از قیمت آن‌ها ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات