اوپو واچ ایکس رونمایی شد؛ ساعت پیشرفته با نمایشگر اولد و شارژدهی طولانی

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نمای دور از اوپو واچ ایکس با پس زمینه شب
اوپو واچ ایکس صفحه‌نمایش اولد و تراشه‌ی اسنپدراگون دارد و با بهترین ساعت‌های هوشمند رقابت می‌کند.
تبلیغات

پیش‌از این شاهد معرفی وان پلاس واچ ۲ در نمایشگاه MWC بودیم و اکنون اوپو از جدیدترین ساعت هوشمند خود یعنی اوپو واچ ایکس رونمایی کرده است. ظاهر دستگاه نشان می‌دهد که این دو ساعت شباهت‌های زیادی با هم دارند و مشخصات فنی ثابت می‌کند که ساعت هوشمند وان پلاس و مدل جدید اوپو واچ، درواقع یک دستگاه با نام‌های تجاری متفاوت هستند.

نمای دور از اوپو واچ ایکس با پس زمینه کویر

ساعت هوشمند جدید اوپو از نظر طراحی و مشخصات دقیقاً با وان پلاس واچ ۲ یکسان است. بدین ترتیب این گجت پوشیدنی از سیستم‌عامل دوگانه پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل Google WearOS 4 وظایف پیچیده‌تر را انجام می‌دهد و سیستم‌عامل RTOS پردازش فعالیت‌های دیگر دستگاه از جمله سیستم‌های ردیابی سلامت را برعهده دارد.

واچ ایکس دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون W5 نسل ۱ و پردازنده‌ی کمکی BES 2700BP به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

اوپو واچ ایکس در دست زن
اوپو واچ ایکس با کابل شارژ روی کتاب

ساعت هوشمند اوپو مجهز به نمایشگر گرد ۱٫۴۳ اینچی اولد ۶۰ هرتزی و باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که به‌گفته‌ی اوپو، تا ۱۰۰ ساعت در حالت استاندارد و تا ۱۲ روز در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، شارژدهی دارد.

اوپو واچ ایکس دارای سیستم شارژ سریع است که یک روز استفاده با ۱۰ دقیقه شارژ و شارژ کامل از صفر تا ۱۰۰ درصد را در ۶۰ دقیقه نوید می‌دهد.

پک محصول اوپو واچ ایکس همراه با کابل شارژ

بهترین ساعت هوشمند اوپو همچنین دارای GPS دو بانده، پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث و اتصال NFC است. این ساعت دارای گواهی IP68 و 5ATM (مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متر) است و ۱۶ تست دوام MIL-STD-810H را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

اوپو واچ ایکس در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای موجود است. قیمت ساعت هوشمند اوپو در مالزی ۲۹۵ دلار است و فروش عمومی آن از ۲ مارس (۱۲ اسفند) آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات