وان پلاس واچ ۲ در یک روز رکورد فروش ماه اول مدل قبلی را شکست

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
وان پلاس واچ ۲ / OnePlus Watch 2 در دو مدل نمای جلو
وان‌پلاس واچ ۲ با شروعی طوفانی توانست تنها در یک روز رکورد فروش ماه اول نسل قبل را بشکند.
تبلیغات

وان پلاس دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در رویداد MWC 2024 از نسل جدید ساعت‌ هوشمند خود پرده برداشت و تنها یک روز کافی بود تا رکورد فروش جدیدی به‌ثبت برساند. ظاهراً وان پلاس واچ ۲ موفق شده است در ۲۴ ساعت اول عرضه، آمار فروش یک ماه اول وان پلاس واچ را بشکند.

از مشخصات فنی وان پلاس واچ ۲ می‌توان به باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژدهی ۱۰۰ ساعته و نمایشگر اولد ۱٫۴۳ اینچی با روشنایی ۶۰۰ نیت اشاره کرد. جدیدترین ساعت هوشمند وان پلاس به دو گیگابایت رم و و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است.

ساعت جدید وان‌پلاس برای مدیریت مصرف انرژی از دو پردازنده استفاده می‌کند؛ تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون W5 نسل ۱ وظیفه‌ی کارهای سنگین‌تر مانند اجرای اپ‌ها را به‌عهده دارد و تراشه‌ی کم‌مصرف BES 2700 MCU پردازش‌های سبک‌تر را انجام می‌دهد.

ساعت جدید وان پلاس اکنون برای پیش‌خرید دردسترس است و از تاریخ ۱۴ اسفند به بازار عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند در آمریکا ۳۰۰ دلار، در اروپا ۳۲۹ یورو و در انگلستان ۲۹۹ پوند تعیین شده است.

با توجه به فروش فوق‌العاده و مشخصات چشمگیر، وان پلاس واچ ۲ را می‌توان از حالا یکی از مدعیان فهرست بهترین ساعت‌ هوشمند دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات