این ساعت هوشمند ۲ میلیونی ۵ برابر بیشتر از اپل واچ شارژدهی می‌کند

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند boAt Ultima Select
ساعت هوشمند جدید boAT به نمایشگر نسبتاً بزرگ مجهز است و شارژدهی مناسب دارد و با قیمتی به‌صرفه عرضه می‌شود.
تبلیغات

برند boAT اخیراً هندزفری دورگردنی Rockers 255 ANC و دو هدفون جدید TWS را معرفی کرده و حالا سراغ رونمایی ساعت هوشمند جدیدی به نام Ultima Select رفته است. ساعت هوشمند Ultima Select طراحی شیک و نمایشگر بزرگ و سیستم‌های سلامتی مختلفی دارد.

طبق مشخصات رسمی محصول، ساعت Ultima Select به صفحه‌ی مربعی با لبه‌های خمیده مجهز است و ظاهر آن ۶ ضلعی به‌نظر می‌رسد. لبه‌ی سمت راست میزبان یک دکمه‌ی چرخان کاربردی است. این دستگاه از بدنه‌ی فلزی مقاوم ساخته‌ شده است و از گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب بهره می‌برد.

BoAt Ultima Select از نمایشگر ۲٫۰۱ اینچی اولد با وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت استفاده می‌کند و قابلیت همیشه‌روشن و Wake Gesture (ضربه روی نمایشگر برای فعال‌شدن) دارد.

ساعت هوشمند boAt Ultima Select

در بخش تناسب‌اندام، ساعت Ultima Select به حسگر ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیابی خواب و سطح استرس مجهز است و تمرینات تنفسی را نیز ارائه می‌دهد. این دستگاه پوشیدنی می‌تواند بیش از ۱۰۰ الگوی ورزشی را پایش کند. همچنین، ساعت هوشمند BoAt از عملکرد یادآور کم‌تحرکی بهره‌مند است.

BoAt ادعا کرده است که ساعت Ultima Select تا ۵ روز شارژدهی دارد که در مقایسه‌با بهترین ساعت های هوشمند بازار، عمر باتری مناسبی است. طبق گفته‌ی اپل، اپل واچ سری ۹ معمولاً ۱۸ ساعت و نهایتاً تا ۳۶ ساعت شارژدهی می‌کند.

دیگر ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند جدید BoAt عبارت‌اند از: پرداخت ازطریق کد QR، کنترل دوربین و موسیقی، بازی‌های داخلی و پشتیبانی از قابلیت‌های DND و Find My Mobile. همچنین این ساعت هوشمند به یک میکروفون داخلی برای تماس بلوتوثی مجهز است.

قیمت ساعت هوشمند BoAt Ultima Select در هند ۲,۹۹۹ روپیه (حدود ۳۶ دلار) است و در رنگ‌های مشکی و آبی و خاکستری عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات