بازار داغ ساعت هوشمند، برندهای جدید رقیب برندهای گران قیمت

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
طراحی و ظاهر ساعت های هوشمند
در مطلب پیش‌رو، به جدیدترین برندهای ساعت هوشمند موجود در بازار و ویژگی‌های کلیدی هریک از آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.
تبلیغات

درصورتی‌که قصد خریداری ساعت هوشمند را دارید، شناخت برندهای جدید ساعت هوشمند و مدل‌هایی که تولید کرده‌اند می‌تواند به شما در انتخاب گزینه‌ مناسب کمک کند. در این مطلب، نگاهی به جدیدترین برندهای ساعت هوشمند می‌اندازیم و ویژگی‌های ساعت‌های این برندها را مرور می‌کنیم.

برند کیو سی وای QCY

برند کیو سی وای که به‌خاطر هندزفری‌های بلوتوثی فوق‌العاده‌ی خود از پیش شناخته شده است، دست به تولید ساعت‌های هوشمند هم زده و باید گفت که ساعت‌های این برند خوش‌قیمت و خوش‌ساخت هستند. این ساعت‌ها با ظاهر مدرن و مینیمال خود با اکثر سلایق امروزی همراستا هستند و به راحتی با هر لباسی ست می‌شوند. بنابراین برای استفاده‌ی روزمره‌ی خود و همین‌طور موقعیت‌های رسمی می‌توانید روی ساعت‌های این برند جدید حساب باز کنید. اسمارت واچ کیو سی وای با موبایل‌های هوشمند به راحتی سازگار می‌شود و به شما امکانات مختلفی می‌دهد. این ساعت‌ها به بیش از ۷۰ حالت ورزشی دسترسی دارند، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و باتری قوی آن‌ها تا حداقل ۱۰ روز شارژ نگه می‌دارد. بنابراین از شارژ کردن‌های پی در پی بی‌نیاز هستید. کیو سی وای، قابلیت مکالمه را به برخی از مدل‌های خود اختصاص داده است.

برند تی سی اچ TCH

یکی دیگر از جدیدترین برندهای ساعت هوشمند که ساعت‌هایی باکیفیت و البته خوش‌قیمت تولید کرده، برند TCH است. ساعت‌های هوشمند تی سی اچ بسیار سبک هستند، بنابراین در صورت استفاده‌ی طولانی مدت، مچ دست را خسته نمی‌کنند. این ساعت‌ها با انواع گوشی‌های هوشمند سازگار هستند و می‌توانید با همگام‌سازی ساعت و گوشی، به قابلیت‌های مختلفی از آن‌ها دست پیدا کنید.

همچنین، ساعت‌های TCH به منوی فارسی نیز مجهز بوده و پیام‌ها و اعلان های فارسی را به خوبی و با فونت مناسب نشان می‌دهند. فونت استفاده‌شده در ساعت‌های هوشمند تی سی اچ برخلاف دیگر ساعت‌ها بسیار خوانا و زیبا است و این ساعت زبان فارسی را به خوبی و بدون مشکل پشتیبانی می‌کند.

ساعت های هوشمند با صفحه گرد و مربعی

شما با ساعت‌های هوشمند تی سی اچ، قادر خواهید بود تماس‌ بگیرید و یا تماس‌های گوشی خود را پاسخ دهید. مودهای ورزشی مختلف و سنسورهای سلامتی نظیر سنسور سنجش اکسیژن خون و سنجش ضربان قلب، برای این ساعت‌ها در نظر گرفته شده است که همگی با دقت و عملکرد مناسبی کار می‌کنند.

ساعت‌های هوشمند تی سی اچ جزو ساعت‌های مکالمه‌دار و ارزان قیمت بازار هستند که می‌توانند در این زمینه رقیب ساعت‌های پرچمدار شوند.

برند گرین لاین Green Lion

یکی از جدیدترین برندهای ساعت هوشمند که محصولات آن در بازار به چشم می‌خورد، برند گرین لاین است. یکی از ویژگی‌هایی که در ساعت‌های این برند به چشم می‌خورد، قیمت مناسب آن‌ها محسوب می‌شود که این ساعت‌ها را به گزینه‌های مناسبی برای خرید تبدیل می‌کند. ساعت‌های این برند در شکل‌های گرد و مستطیلی تولید شده‌اند و برخی از محصولات آن نیز ساعت‌های طرح اپل واچ هستند. گرین لاین، تلاش کرده است که سلایق گوناگون را با محصولات خود راضی نگه دارد؛ به همین خاطر خیلی از ساعت‌های این برند در تنوع خوبی از رنگ‌ها و طرح‌های بند موجود شده‌اند تا بتوانید به‌راحتی گزینه‌ای در راستای سلیقه‌ی خود پیدا کنید. همچنین، خیلی از این ساعت‌ها قابلیت مکالمه نیز دارند و موجب می‌شوند در مواقعی که نمی‌توانید گوشی خود را بردارید، به‌راحتی و با ساعت خود مکالمه‌ی تلفنی داشته باشید و یپام‌ها را ببینید و پاسخ دهید.

برند پرووان ProOne

برند پرووان را می‌توانیم یکی دیگر از برندهای جدید ساعت هوشمند بدانیم که دست به تولید ساعت‌های جذاب، خوش‌دست و پرامکانات زده است. علاوه بر ساعت، مچ بند هوشمند در محصولات این برند دیده می‌شود. برخی از ساعت‌های پرووان، با هندزفری‌ به فروش می‌رسند؛ بنابراین شما در ازای پرداخت هزینه، یک هندزفری باکیفیت نیز از پرووان دریافت خواهید کرد. ساعت‌های این برند اکثراً مجهز به قابلیت مکالمه هستند و می‌توانید در مواقع مورد نیاز، تماس‌های خود را با ساعت پاسخ دهید. این ساعت‌ها، طراحی جذابی دارند و بندهای برخی مدل‌ها، مشابه بندهای ساعت‌های کلاسیک است که تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک را به نمایش می‌گذارد.

برند هاینو تکو Haino Teko

ساعت های هوشمند با بند فلزی و سیلیکونی

این برند دست به تولید ساعت‌های طرح اپل واچ با ویژگی‌های مختلف و همین‌طور بندهای گوناگون زده است. حتی در برخی مدل‌ها، هندزفری بلوتوثی مشابه ایرپاد اپل نیز همراه با ساعت به فروش می‌رسد. ساعت‌های هاینو تکو همگی از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند که باعث می‌شود حتی برای هدیه دادن هم سراغ آن‌ها بروید. این ساعت‌ها نیز با تمامی گوشی‌های اندرویدی و ios سازگار هستند. علاوه بر آن، به تنوعی از برنامه‌های ورزشی، سنسورهای سلامتی با دقت مناسب و همین‌طور باتری قوی مجهز هستند. بنابراین اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند جدید را دارید و می‌خواهید برندهای جدید را بشناسید، هاینو تکو یکی از گزینه‌ها است.

برند جی تب Gtab

شاید اسم برند جی تب را نشنیده باشید؛ اما باید بدانید که یکی از برندهای خوب و جدید بازار به حساب می‌آید که ساعت‌های باکیفیتی تولید کرده است. اگر طرفدار ساعت‌های بند فلزی و چرمی هستید که در موقعیت‌های رسمی و جلسات کاری بر دست ببندید، ساعت‌های جی تب این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند. ساعت‌های جی تب در کنار امکانات خوبی که فراهم کرده‌اند، ظاهر مینیمالی هم دارند که خسته‌کننده نخواهد شد. این ساعت‌ها، تنوع خوبی از برنامه‌های ورزشی و همین‌طور برنامه‌های سلامتی را در خود جای داده‌اند. قابلیت مکالمه نیز در برخی از این ساعت‌ها وجود دارد.

برند هیوامی Hivami

مورد دیگر که در لیست جدیدترین برندهای ساعت هوشمند به سراغش می‌رویم، برند هیوامی است. این برند نیز تلاش کرده تا تنوع را در محصولات خود حفظ کند و یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های آن، ساعت‌های طرح اپل واچ است. بنابراین افرادی که علاقه دارند ساعتی شبیه به اپل واچ داشته باشند اما هزینه‌ی کمتری بپردازند و ساعتشان با گوشی‌های اندرویدی هم سازگار شود، ساعت‌های طرح اپل واچ هیوامی می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد. ساعت‌های این برند ویژگی‌های مختلفی دارند. از این ویژگی‌ها می‌توانیم به ضدآب بودن ساعت‌ها در درجه‌های مختلف، قابلیت مکالمه‌ از طریق بلوتوث، و همینطور سنسورهای مختلف اشاره داشته باشیم.

جمع‌بندی

برندهای جدید ساعت هوشمند در این مطلب معرفی شدند. بدین ترتیب، موقع انتخاب، از گزینه‌های جدید موجود در بازار اطلاع خواهید داشت. این تنوع، به شما در انتخاب راحت‌تر گزینه‌ای که مناسب شما باشد، کمک زیادی می‌کند. تنها کافی است بدانید که چه ویژگی‌هایی در ساعت هوشمند برای شما اهمیت دارد تا بتوانید ساعت‌ موردنظر خود را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات