این ساعت زمان را نشان نمی‌دهد و ۲۰ سال عمر می‌کند!

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نمای ساعت هوشمند Nowatch در دست یک مرد
ساعت‌های هوشمند «نوواچ» با واچ‌فیس‌های جدید و متنوع معرفی شدند که تعویض آن‌ها به شما امکان شخصی‌سازی می‌دهد.
تبلیغات

برند Nowatch در تولید محصولات پوشیدنی خود تلاش کرده است تا قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را در عین حفظ زیبایی ظاهری، در ساعت‌های خود ادغام کند. این برند در نمایشگاه CES 2024 از واچ‌فیس‌های جدیدی که به ساعت‌های خود اضافه کرده است، رونمایی کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی نوواچ، ساعت‌های Nowatch Chronos دارای طول عمر ۲۰ سال هستند و باتری آن‌ها قابل‌تعویض است. قراردادن واچ‌فیس‌های مختلف، امکان گنجاندن طرح‌های متنوع در این ساعت هوشمند را فراهم می‌کند؛ درحالی که فناوری زیربنایی برای ردیابی سلامتی شما، پنهان و نامرئی باقی می‌ماند. مگر این که خودتان بخواهید آن را مشاهده کنید.

واچ فیس‌های ساعت هوشمند Nowatch  در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف

ساعت نوواچ از چارچوب‌های همیشگی ساعت‌های هوشمند عبور می‌کند و این به معنی رهایی از هیاهوی مداوم اعلان‌ها، اهداف تناسب اندام و همچنین مسابقه‌ی بی‌وقفه با زمان است. نوواچ ادعا می‌کند محصولاتش برای ایجاد آرامش، آگاهی و درک عمیق‌تر از بدن و ذهن طراحی شده است. این ساعت‌ها هنگام استفاده از واچ‌فیس‌های متنوع، زمان را نشان نمی‌دهند.

فلسفه‌ی طراحی چنین محصولاتی این است که پوشیدنی‌ها باید روی استایل متمرکز باشند؛ مفهومی که اغلب در میان دریایی از پلاستیک‌های بی‌روح و شیشه‌ای نادیده گرفته می‌شود. نوواچ برای افزودن جلای بیشتر به ساعت خود، از صفحه‌های فلزی و سنگ‌های قیمتی قابل‌تعویض استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد آن را مطابق با سبک و سلیقه‌ی خود، شخصی‌سازی کنید.

نمای ساعت هوشمند Nowatch در دست یک زن
نمای ساعت هوشمند Nowatch در دست یک زن
نمای ساعت هوشمند Nowatch در دست یک زن

نوواچ از هوش مصنوعی برای یادگیری بیوریتم‌های کاربر استفاده می‌کند و با ارسال ارتعاشات شخصی ملایم، به شما یادآوری می‌کند که آرام باشید. ساعت کاربران را قادر می‌سازد تا به‌طور مؤثرتری به عوامل استرس واکنش نشان دهند و انعطاف‌پذیری را تقویت کنند.

ساعت هوشمند Nowatch

بنیان‌گذار نوواچ می‌گوید: «ما قابلیت به‌اشتراک‌گذاری داده‌ها از جمله ردیابی ضربان قلب را فراهم کردیم که می‌تواند برای افراد خانواده مفید باشد. کاربران می‌توانند اعلان‌ها را برای پشتیبانی فعال کنند تا داده‌های ساعت برای آن‌ها ارسال شود.»

چیزی که شاید برای دستگاه‌های هوشمند غیرمعمول باشد این است که کاربران کنترل کاملی بر داده‌های خود دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی در کجا ذخیره شود، با چه کسی به اشتراک گذاشته شود و چگونه از آن استفاده شود.

قیمت ساعت هوشمند نوواچ و واچ‌ فیس‌های جدید هنوز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که واچ فیس‌ها با توجه به نوع سنگ و فلزهای استفاده‌شده دارای برچسب قیمت‌های متفاوتی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات