هواوی واچ GT و دستبند تناسب اندام هواوی Terra به‌زودی معرفی می‌شوند

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در حالیکه مشخصات هواوی واچ GT به‌صورت کامل فاش‌ شده است، معلوم شد که باید منتظر معرفی دستبند تناسب اندام جدیدی از هواوی باشیم.
تبلیغات

پیشتر خبری در مورد ساعت هوشمند بعدی هواوی منتشر‌ شده بود. همان‌طور که گفته شد، هواوی واچ GT و آنر واچ مجوزهای لازم را از اتحادیه اروپا کسب کردند و توانستند تاییدیه‌ی FCC را دریافت کنند. 

براساس آخرین خبرها، اطلاعات جدیدی در مورد هواوی واچ GT فاش‌ شده است که مشخصات آن را به‌صورت کامل نشان می‌دهد. این اطلاعات به‌لطف WiseBuy، به‌اشتراک گذاشته ‌شده است و مشخصات نهایی ساعت هوشمند بعدی هواوی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

هواوی واچ 2

براساس آخرین اطلاعات فاش‌شده، هواوی واچ جی‌تی، از نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴x۴۵۴ پیکسل بهره می‌برد. قطر ساعت با در نظر گرفتن حاشیه‌ی آن  در حدود ۴۶.۵ میلی‌متر، و ضخامت آن در حدود ۱۰ میلی‌متر است. با توجه به ویژگی‌های فاش‌شده، ساعت هوشمند بعدی هواوی دارای فناوری پایش ضربان قلب، GPS، و قطب‌نما خواهد بود. به‌‌علاوه، از آنجایی که هواوی واچ‌ GT در مقابل نفوذ آب مقاوم است؛ به ورزشکاران شناگر اجازه می‌دهد تا بتوانند به‌همراه ساعت هوشمند خود شنا کنند. همچنین، هواوی با همکاری Firstbeat، برای کاربران ساعت هوشمند خود راهنمای دو نیز فراهم می‌کند. به‌علاوه، ویژگی جدیدی به نام Huawei TruSleep برای ردیابی خواب در اختیار کاربران قرار دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند. 

براساس آخرین خبرهای منتشر‌شده در مورد هواوی واچ GT، این گجت پوشیدنی از باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد، که برای ۱۴ روز کارکرد مداوم ساعت هوشمند کفایت می‌کند. همچنین با این ظرفیت باتری، ساعت هوشمند می‌تواند تا ۷ روز با حالت همیشه روشن یا Always On Mode شارژ داشته باشد. البته اگر GPS ساعت روشن باشد، این مدت‌زمان به ۲۰ ساعت کاهش خواهد یافت. 

هواوی قصد دارد در کنار Watch GT، محصول دیگری به نام Huawei Terra که یک دستبند تناسب اندام است، به‌فروش برساند. این دستبند تناسب اندام از نمایشگر ۰.۹۵ اینچی AMOLED همراه با GPS و فناوری پایش ضربان قلب بهره می‌برد. دستبند جدید هواوی، همانند ساعت هوشمند، در برابر نفوذ آب مقاوم است و عمر باتری آن نیز به‌صورت بالقوه، ۱۴ روز خواهد بود.

هر دو از گجت پوشیدنی جدید هواوی در کنار گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت ۲۰ و Freebuds 2 Pro به‌زودی معرفی خواهند شد. پیشتر گفته‌ شد که هواوی دعوت‌نامه‌ی مراسم رونمایی از میت ۲۰ در ۲۴ مهر را برای رسانه‌ها ارسال کرده است. انتظار می‌رود فروش محصولات جدید هواوی در ماه نوامبر آغاز شود. همچنین انتظار می‌رود Huawei Watch GT با شروع قیمتی در حدود ۲۷۵ دلار به بازار عرضه شود، و دستبند تناسب اندام نیز با قیمت ۱۴۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات