هواوی دعوت‌نامه‌ی مراسم رونمایی از میت 20 در 24 مهر را برای رسانه‌ها ارسال کرد

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ضمن ارسال دعوت‌نامه‌ی مراسم رونمایی از میت ۲۰، پشتیبانی این گوشی از پردازنده‌ی کرین ۹۸۰ را نیز به‌صورت رسمی تایید کرده است.
تبلیغات

چند هفته‌ی پیش بود که هواوی اعلام کرد قصد دارد به‌صورت رسمی در روز ۱۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۴ مهر ۱۳۹۷) از میت ۲۰ به‌عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کند. این شرکت ساعاتی پیش دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد رونمایی از گوشی جدیدش را برای رسانه‌ها ارسال کرده است؛ دعوت‌نامه‌ای که جزئیات جالبی را در ارتباط Huawei Mate 20 در بر دارد.

انتظار می‌رود که میت ۲۰ هواوی، دارای نمایشگری بزرگ و باتری تقویت‌شده‌ نسبت‌به نسل قبل باشد. در تصویر مربوط به دعوت‌نامه‌ی رونمایی از این گوشی، به‌طور مستقیم اشاره شده است که میت ۲۰ از پردازنده‌ی جدید کرین ۹۸۰ (که در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ معرفی شد) بهره‌مند است. 

این تصویر ظاهرا به بهره‌گیری میت ۲۰ از دوربین مربعی‌شکل (که اخیرا در تصاویری غیررسمی دیده بودیم) هم اشاره می‌کند؛ در کنار این‌ها شایعات می‌گویند که پرچمدار جدید هواوی قرار است همچون پی ۲۰ پرو، به‌دوربین اصلی سه‌گانه تجهیز شود.

یکی از نکاتی که در این دعوت‌نامه زیاد به‌چشم می‌آید، اشاره به پشتیبانی ویژه‌ی میت ۲۰ از هوش مصنوعی است؛ چینی‌ها در دعوت‌نامه‌شان از عبارت «A higher Intelligence is coming» (یک هوش برتر در راه است) استفاده کرده‌اند که باعث می‌شود انتظارات‌مان از تاثیرات مثبت هوش مصنوعی در دوربین و دیگر بخش‌های این گوشی، بالا برود. 

دعوتامه رونمایی از میت 20 هواوی

دعوت‌نامه‌ی ارسال‌شده برای رسانه‌ها

هواوی به‌هنگام معرفی Kirin 980 اعلام کرد که این پردازنده می‌تواند میزان بهره‌وری و نحوه‌ی عملکرد دستگاه‌ها را از جهات زیادی دست‌خوش تغییر کند؛ با این‌حساب، هواوی میت ۲۰ قطعا گوشی بسیار قدرتمندی خواهد بود. رشد دو رقمی عملکرد CPU و تراشه‌ی گرافیکی ۱۷۸ درصد سریع‌تر نسبت به‌نسل قبل، از ادعاهایی هستند که هواوی در مورد کرین ۹۸۰ مطرح کرده است. در کنار این‌ها، هواوی میت ۲۰ به‌لطف بهره‌گیری از تراشه‌ی یادشده، به سریع‌ترین مودم وای‌فای و سلولار موجود در گوشی‌های هوشمند مجهز خواهد شد.

تا زمان برگزاری رویداد هواوی، حدودا یک ماه زمان باقی‌مانده است. زومیت به‌محض رونمایی از میت ۲۰، مطالب مربوط به این گوشی را در سریع‌ترین‌زمان ممکن پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات