هواوی واچ GT و آنر واچ مجوزهای لازم را از اتحادیه اروپا کسب کردند

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در نظر دارد دو ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS با نام‌های Huawei Watch GT و Honor Watch معرفی کند.
تبلیغات

ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Wear OS محصولات فوق‌العاده رایجی در میان کاربران نیستند؛ به‌ویژه وقتی این ساعت‌ها را با ساعت اپل مقایسه کنیم. علی‌رغم این مسئله، هواوی به‌طور منظم ساعت‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند. در اردیبهشت‌ماه، این غول چینی دست به معرفی نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند Huawei Watch 2 زد؛ اکنون نیز به‌نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده‌سازی دو ساعت هوشمند جدید است.

دو ساعتی که در فهرست ابزارهای دریافت‌کننده‌ی مجوزهای لازم برای فروش در اتحادیه‌ی اروپا قرار دارند Huawei Watch GT و Honor Watch نام دارند. متاسفانه جزئیات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی این ابزار منتشر نشده است؛ اما احتمالا Honor Watch همانند Huawei Watch GT است و تنها با برند «آنر» و قیمتی پایین‌تر به‌فروش خواهد رسید.

هواوی واچ ۲ نسخه ۲۰۱۸ / (Huawei Watch 2 (2018

Huawei Watch 2 نسخه‌ی ۲۰۱۸

در چند سال اخیر، هواوی از نظر طراحی رویه‌ی واحدی را در پیش گرفته‌ است، پس احتمالا در این محصول هم شاهد استفاده از همان طراحی آشنای دایره‌ای خواهیم‌ بود. با توجه به عزم اپل برای کاهش حاشیه‌ها در چهارمین نسل از اپل واچ، امیدواریم در دو ساعت جدید عرضه‌شده توسط هواوی نیز شاهد کاهش حاشیه‌ها باشیم.

در زمینه‌ی مشخصات فنی احتمالا با همان حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی روبه‌رو خواهیم بود. اما امیدواریم چینی‌ها در رابطه با پردازنده دست به سنت‌شکنی بزنند و پردازنده‌ی قدیمی اسنپدراگون ویر ۲۱۰۰ را با اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ جایگزین کنند. این پردازنده به‌تازگی توسط کوالکام معرفی شده و تمرکز آن بر افزایش شارژدهی باتری است.

در حال حاضر مشخص نیست که Huawei Watch GT و Honor Watch چه زمانی معرفی خواهند شد. با توجه به اینکه روز ۲۴ مهرماه (۱۶ اکتبر) برای معرفی سه گوشی میت ۲۰، میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ پورشه‌دیزاین در نظر گرفته شده است؛ ممکن است ساعت‌های هوشمند جدید هواوی نیز همزمان با این گوشی‌ها معرفی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات