سامسونگ اعلام کرده است که مصرفکنندگان در هند میتوانند قبل از تصمیمگیری برای خرید تلویزیون Serif و یخچال SpaceMax FamilyHub، آنها را از طریق AR (واقعیت افزوده) مشاهده کنند. دلیل توسعهی این بخش این است که در همهگیری ویروس کرونا مشتریان بتوانند قبل از خرید و بدون حضور در مراکز و بدون تماس با محصول، آن را در خانه تجربه کنند.
به گزارش Sammobile، افراد میتوانند با استفاده از قابلیت AR Demo سامسونگ، بررسی کنند تلویزیون Serif و یخچال SpaceMax FamilyHub در خانههایشان چگونه به نظر میرسد. علاقهمندان میتوانند بهصورت ۳۶۰ درجه به محصولات سامسونگ نگاه و ابعاد آن را بررسی کنند. AR Demo به کاربران این امکان را میدهد که محصول را با اتاق نشیمن یا آشپزخانه مطابقت بدهند و تصمیمی آگاهانه بگیرند.
علاقهمندان میتوانند با کلیک روی لینکی که در انتهای مقاله قرار گفته است و از طریق گوشی هوشمند یا تبلت، به قابلیت AR Demo سامسونگ دسترسی پیدا کنند. با کلیک روی لینک، دوربین گوشی کاربر فعال میشود و محیط خانهی وی به نمایش درمیآید و سپس میتواند تلویزیون Serif یا یخچال SpaceMax FamilyHub را در مکان مورد نظر قرار بدهد.
نکتهی جالب این است که افراد حتی میتوانند درهای یخچال SpaceMax FamilyHub را باز و تجربهای جذاب در داخل یخچال تجربه کنند و پس از بررسی مجازی محصولات، با نزدیکترین نمایشگاه سامسونگ تماس بگیرند و بدون اینکه از خانه خارج شوند، بهراحتی خرید کنند. پس از پرداخت آنلاین سامسونگ محصول را مستقیما به مصرفکننده تحویل میدهد.
راجو پولان، معاون ارشد تجارت الکترونیک مصرفی سامسونگ در هند، میگوید: «با توجه به اینکه مصرفکنندگان زمان بیشتری در خانه سپری میکنند، ما میخواستیم آنها بتوانند قبل از خرید، محصولات مورد نظر سامسونگ را بهراحتی در خانه تجربه کنند. واقعیت افزوده مصرفکنندگان را قادر میسازد تا بهصورت تجربی تصمیمی آگاهانه بگیرند.»
لینک مشاهدهی تلویزیون Serif با واقعیت افزوده AR
لینک مشاهدهی یخچال SpaceMax FamilyHub با واقعیت افزوده AR
نظرات