ماشین ظرفشویی Bespoke سامسونگ با قابلیت تمیزکردن و گندزدایی مؤثر وارد بازار شد

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ماشین‌ ظرفشویی بسپوک جدیدترین محصول سامسونگ است که قیمتی بین ۱،۲۸۹ تا ۱،۶۴۷ دلار دارد. سامسونگ می‌گوید با استفاده از گزینه Pail Sterilization می‌توانید ظروف پخت‌وپز را بدون استفاده از مواد شوینده استریل کنید.
تبلیغات

به‌نقل از Gizmochina، سامسونگ الکترونیک ماشین ظرفشویی Bespoke جدید را رونمایی کرده که به‌طور خاص براساس فرهنگ بهداشت کره در امور آشپزی طراحی شده است. درحال‌حاضر، ماشین ظرفشویی Bespoke سامسونگ در بازار داخلی کره فروخته می‌شود.

در ماه‌های اخیر سامسونگ برای رفع نیازهای مشتریان خانگی‌اش، لوازم خانگی گوناگون با قابلیت‌های متنوعی معرفی کرده است. ماشین ظرفشویی Bespoke نیز اولین‌بار سال گذشته به بازار عرضه شد و پس از گذشت یک‌ سال، طرفداران زیادی جذب کرده است. دستگاه مذکور تمیزکننده‌ای قدرتمند و کامل است و از طراحی آن، می‌توان به کیفیت رضایت‌بخشش پی برد. افزون‌بر‌این، از فرایند چهار‌مرحله‌ای برای تمیز‌کردن مؤثر ظروف بهره می‌برد.

ماشین ظرفشویی بسپوک سامسونگ - 1

ماشین ظرفشویی Bespoke جدید سامسونگ از ویژگی خشک‌کردن ۳۶۰ درجه «Jet Shot» و «Hot Air» برخوردار است که این امکان را فراهم می‌کند تا سرویس تمیزکردن چندمنظوره‌ای به کاربر ارائه دهد. قابلیت جت شات ۳۶۰ درجه از جریان آب گرم برای تمیزکردن سطوح استفاده و قابلیت Hot Air به خشک‌کردن سریع و استریل‌کردن ظروف کمک می‌کند. در سیستم خشک‌کردن پنج‌مرحله‌ای از ترکیب بخارآب و گرمایش بهره برده می‌شود تا قبل از اتمام فرایند خشک‌کردن، به‌طور مؤثر تمامی رطوبت ظروف از بین برود.

به‌گفته سامسونگ، ماشین ظرفشویی Bespoke با استفاده از گزینه استرلیزه یا گندزدایی میکروب‌ بطری شیر کودک را کاملا از بین ببرد. نکته مهم این است که استرلیزه و تمیزکردن وسایل کودک بدون استفاده از موادشوینده انجام می‌شود. افزون‌براین، گزینه Pail Sterilization به شما کمک می‌کند ظروف پخت‌و‌پز را با جریان دمای زیاد و بدون استفاده از موادشوینده استریل کنید.

طبق اخبار منتشرشده، نسخه‌های مختلف ماشین‌ ظرفشویی Bespoke در کره با قیمتی بین ۱۴۴ تا ۱۸۴ میلیون وون (بین ۱،۲۸۹ تا ۱،۶۴۷ دلار) فروخته می‌شوند. هنوز اخباری درباره فروش احتمالی این محصول در سایر بازارهای جهانی وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات