سامسونگ نسخه جدید تایزن را برای تلویزیون‌های هوشمند معرفی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مرد جوان درحال تماشای تلویزیون سامسونگ با سیستم عامل Tizen OS 2024
نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل منبع‌باز تایزن با قابلیت اتصال چندین دستگاه به تلویزیون و زیرنویس خودکار با استفاده‌ از هوش مصنوعی رونمایی شد.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 تلویزیون‌های جدید خود را رونمایی کرد و درکنار آن‌ها شاهد نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل تایزن با هدف بهبود تجربه‌ی کاربر با تلویزیون‌ سامسونگ بودیم. تایزن سیستم‌عامل منبع‌باز مبتنی‌بر لینوکس است که برای استفاده در لوازم خانگی هوشمند توسعه‌یافته‌ است و آن‌ها را به بهترین تلویزیون‌ های بازار تبدیل می‌کند.

نسخه‌ی ۲۰۲۴ سیستم‌عامل تایزن تأکید زیادی بر شخصی‌سازی سیستم‌عامل به‌واسطه‌ی هوش مصنوعی می‌کند. هر فرد خانواده می‌تواند در تایزن صفحه‌ی کاربری خود را داشته باشد و آن‌ را شخصی‌سازی کند. کاربران در نسخه‌ی جدید تایزن می‌توانند محتوای مدنظر خود را سریع‌تر پیدا کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

طبق بیانیه‌ی مطلوعاتی سامسونگ، این شرکت دسته‌ی بازی خود را برای بخش بازی Gaming Hub سیستم‌عامل تایزن رونمایی کرد که از عمر باتری ۴۰ ساعته و اتصال از راه دور ۹ متری و دکمه‌های اختصاصی برای تنظیم تلویزیون بهره می‌برد.

دسته بازی گیمینگ هاب سامسونگ در رنگ سرمه‌ای

سرویس سامسونگ دیلی پلاس دسخوش تغییراتی مانند به‌روز‌شدن بخش آموزش‌های شخصی و خدمات بهداشتی از راه دور و رفع مشکلات نرم‌افزاری از راه دور شده است. سرویس‌های TechnoGym و Workout Tracker در تلویزیون‌های سامسونگ به تناسب اندام کمک می‌کنند.

اتصال چندین دستگاه مانند ماوس و کیبورد و کنترل تلویزیون با گوشی در تلویزیون‌های سامسونگ در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل تایزن آسان‌تر از قبل شده است. کاربران با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند از زیرنویس زنده هنگام پخش محتوا در تایزن ۲۰۲۴ لذت ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات