تلویزیون TCL CF6 با وضوح 4K، طراحی بدون حاشیه و پشتیبانی از دالبی‌ویژن معرفی شد

جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
TCL از تلویزیون هوشمند CF6 با وضوح 4K برای بازارهای برتانیا، ایتالیا، اسپانیا و آلمان رونمایی کرد. این محصول از فناوری‌ HDR10 پلاس و دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند و در مدل‌ ۵۰ و ۵۵ اینچی دردسترس خریداران خواهد بود.
تبلیغات

تلویزیون‌ تی سی ال TCL CF6 4K Fire معرفی شد. این دستگاه از تکنولوژی QLED بهره می‌برد و از فناوری HDR Pro پشتیبانی می‌کند تا تصاویری واضح ارائه دهد. این محصول همچنین با HDR10، HDR10 Plus، HDR HLG و دالبی‌ویژن سازگار است. Fire TV یک‌پارچه‌شده با این تلویزیون به‌شما اجازه می‌دهد محتوا را از برنامه‌های محبوبی مثل نتفلیکس، پرایم ویدیو و یوتیوب (آموزش دانلود از یوتیوب) پخش کنید. علاوه‌براین می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مثل AirPlay اپل، محتوا را به این دستگاه ارسال کنید.

به گزارش NotebookCheck، امکان کنترل TCL CF6 با دستورها صوتی آمازون آلکسا وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توان میزان صدا را تنظیم و برنامه‌ها را با این روش باز کرد. علاوه‌براین می‌توانید با بهره گرفتن از قابلیت‌های آلکسا از تلویزیون جدید TCL برای کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی استفاده کنید. این محصول از بلندگوهای داخلی سازگار با فناوری دالبی‌اتموس بهره می‌برد اما مشخصات کامل آن هنوز اعلام نشده است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به ALLM و درگاه HDMI 2.1 اشاره کرد. این محصول همچنین از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون TCL CF6

تلویزیون هوشمند TCL CF6 از طراحی بدون‌حاشیه بهره می‌برد و ضخامت آن با درنظر گرفتن پایه‌ها، ۲۶٫۸ سانتی‌متر است. قیمت تلویزیون مدل ۵۰ اینچی حدود ۴۰۰ دلار تعیین شده است و مدل ۵۵ اینچی آن نیز با قیمت حدود ۴۵۰ دلار دردسترس مشتریان است. هنوز مشخص نیست آیا این تلویزیون در بازارهای دیگری مثل آمریکای شمالی عرضه خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات