بنچمارکها تایید میکنند که ایکس فون یک محصول خارقالعاده نیست!
طی ماههای اخیر شایعات و اطلاعات ضد و نقیض بسیاری در رابطه با گوشی ایکس فون موتورلا منتشر شده است. برخی این تلفن را اولین محصول اختصاصی گوگل با مشخصات سختافزاری فوقالعاده بالا و نرم افزار اختصاصی خاص میدانستند که توسط موتورلا ساخته میشود. اما ظاهرا ایکس فون، محصولی از خط تولید موتورولا است که گوگل دخالت خاصی در طراحی و ساخت آن نداشته و مشخصات سخت افزاری آن نیز در سطح تلفنهای رایج بازار است.
براساس گزارش منابع وب سایت فونآرنا، گوشی ایکسفون محصول اختصاصی گوگل نیست و توسط خود موتورولا طراحی و تولید خواهد شد. این تلفن همچنین از مشخصات سختافزاری خاص و خارقالعاده بهره نخواهد برد. حال بنچمارکهای مربوط به این تلفن نیز فاش شده که خود تایید کننده گزارش منابع فونآرنا است.
نام رمز این گوشی موتورولا Ghost اعلام شده و ظاهرا مجهز به یک صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده Snapdragon S4 Pro، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت است. این تلفن احتمالا مجهز به بدنه یکپارچه بوده و فاقد درگاه میکرو SD برای افزایش میزان حافظه ذخیره سازی است.
پس شاید بهتر باشد از این پس، ایکس فون را Motorola Ghost بنامیم. موتورلا گاست دارای شماره مدل XT1058 است و نتیجه بنچمارکهای آن در نرم افزار GFXBench را میتوانید در این آدرس مشاهده کنید.
این بنچمارک تایید میکند که پردازنده این تلفن ساخت کوالکام و با فرکانس 1700Mhz بوده و در آن از یک واحد پردازش گرافیکی Adreno 320 استفاده شده است. رزولوشن صفحه نمایش آن 1196 در 720 پیکسل و سیستمعامل آن اندروید 4.2.2 گزارش شده است.
به این ترتیب ایکس فون قرار نیست با پرچمداران مطرح بازار همچون HTC One یا Galaxy S4 رقابت کند.
در این مقاله به معرفی و نحوهی ثبتنام و استفاده از چتبات هوش مصنوعی چینی دیپسیک میپردازیم.
مانوری سریع و حیاتی در ارتفاع بالا، پرواز عادی را به تجربهای نفسگیر تبدیل کرد.
زومیت عضو جدید خانواده خود را با نام زوبین معرفی کرد؛ ابزار مقایسه مشخصات و قیمت محصولات الکترونیکی که پیشتر با نام بخش محصولات زومیت شناخته میشد.
برایان جانسون با صرف هزینه هنگفت برای درمان و اسکنهای پیشرفته، تلاش کرد به جاودانگی برسد، اما پروژه جاهطلبانهاش در مرز تعطیلی است.
خودروهای ژاپنی معمولاً به دوام بالا مشهورند؛ اما عبور از مرز دو میلیون کیلومتر با تویوتا کرولا واژهی «دوام» را بازتعریف میکند.
پارس نوا P90 سدان جدید پارسخودرو است که با ظاهر و امکاناتی جدید، جانشین تندر ۹۰ میشود.
اجرای مهاجرت از GPS به بایدو در گسترهی ملی نهتنها پرهزینه و دشوار است، بلکه افت کیفیت و دقت در موقعیتیابی را برای کاربران به همراه دارد.