پهپاد DJI Air 3 با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۰ فریم‌برثانیه‌‌ای 4K و قیمت ۱۰۹۹ دلار از راه رسید

پنج‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پهپاد DJI Air 3
DJI Air 3 پس‌از ماه‌ها گمانه‌زنی معرفی شد. مدل پایه‌ی این محصول ۱۰۹۹ دلار قیمت دارد که به‌همراه کنترل از راه‌دور RC-N2 عرضه می‌شود.
تبلیغات

DJI پهپاد Air 3 را به‌عنوان مدل جدید Air 2 و Air 2S معرفی کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این شرکت از دوربین جدید برای نسل سوم پهپاد Air خود استفاده کرده و درواقع از دو حسگر 1/1.3 اینچی CMOS با وضوح ۴۸ مگاپیکسلی در این محصول بهره گرفته که یکی به‌عنوان دوربین اصلی و دیگری به‌عنوان دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری عمل می‌کند. اگرچه هردو دوربین پیکسل‌هایی با ابعاد ۲٫۴ میکرومتر ارائه می‌دهند اما دوربین اصلی از گشودگی دیافراگم f/1.7 و فاصله‌ی کانونی ۲۴ میلی‌متر بهره می‌برد. ازطرف دیگر، گشودگی دیافراگم دوربین تله‌فوتو f/1.8 و فاصله‌ی کانونی آن معادل ۷۰ میلی‌متر است.

به‌گفته‌ی DJI، پهپاد Air 3 می‌تواند ویدیوهای 4K را با حداکثر سرعت ۱۰۰ فریم برثانیه و ویدیوهای پرتره را با کیفیت 2.7K ضبط کند. علاوه‌براین، پهپاد جدید گزینه‌های مختلفی برای دنبال‌کردن خودکار سوژ‌ها ازطریق ActiveTrack 5.0، QuickShots، Point of Interest 3.0 و Spotlight 2.0 ارائه می‌دهد و با فناوری DJI OcuSync 4 ویدیوها را با کیفیت 1080p و نرخ ۶۰ فریم برثانیه تا فاصله ۲۰ کیلومتر انتقال می‌دهد.

پهپاد DJI Air 3
پهپاد DJI Air 3
پهپاد DJI Air 3
پهپاد DJI Air 3

علاوه‌براین DJI قابلیت برنامه‌ریزی مسیر پرواز را در Air 3 ارائه داده تا عکس‌ها و ویدیوهای هنگام حرکت آن، به‌صورت نرم‌تر و با کیفیت‌تر ثبت شوند. Air 3 با هربار شارژ کامل می‌تواند تا ۴۶ دقیقه پرواز کند. این پهپاد جدید ۷۲۰ گرمی با کنترلر RC-N2 با برچسب ۱۰۹۹ دلار عرضه می‌شود. علاوه‌براین بسته‌ی Fly More Combo با قیمت ۱۳۴۹ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات