پهپاد DJI Air 3 با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۰ فریم‌برثانیه‌‌ای 4K و قیمت ۱۰۹۹ دلار از راه رسید

پنج‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پهپاد DJI Air 3
DJI Air 3 پس‌از ماه‌ها گمانه‌زنی معرفی شد. مدل پایه‌ی این محصول ۱۰۹۹ دلار قیمت دارد که به‌همراه کنترل از راه‌دور RC-N2 عرضه می‌شود.
تبلیغات

DJI پهپاد Air 3 را به‌عنوان مدل جدید Air 2 و Air 2S معرفی کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این شرکت از دوربین جدید برای نسل سوم پهپاد Air خود استفاده کرده و درواقع از دو حسگر 1/1.3 اینچی CMOS با وضوح ۴۸ مگاپیکسلی در این محصول بهره گرفته که یکی به‌عنوان دوربین اصلی و دیگری به‌عنوان دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری عمل می‌کند. اگرچه هردو دوربین پیکسل‌هایی با ابعاد ۲٫۴ میکرومتر ارائه می‌دهند اما دوربین اصلی از گشودگی دیافراگم f/1.7 و فاصله‌ی کانونی ۲۴ میلی‌متر بهره می‌برد. ازطرف دیگر، گشودگی دیافراگم دوربین تله‌فوتو f/1.8 و فاصله‌ی کانونی آن معادل ۷۰ میلی‌متر است.

به‌گفته‌ی DJI، پهپاد Air 3 می‌تواند ویدیوهای 4K را با حداکثر سرعت ۱۰۰ فریم برثانیه و ویدیوهای پرتره را با کیفیت 2.7K ضبط کند. علاوه‌براین، پهپاد جدید گزینه‌های مختلفی برای دنبال‌کردن خودکار سوژ‌ها ازطریق ActiveTrack 5.0، QuickShots، Point of Interest 3.0 و Spotlight 2.0 ارائه می‌دهد و با فناوری DJI OcuSync 4 ویدیوها را با کیفیت 1080p و نرخ ۶۰ فریم برثانیه تا فاصله ۲۰ کیلومتر انتقال می‌دهد.

پهپاد DJI Air 3
پهپاد DJI Air 3
پهپاد DJI Air 3
پهپاد DJI Air 3

علاوه‌براین DJI قابلیت برنامه‌ریزی مسیر پرواز را در Air 3 ارائه داده تا عکس‌ها و ویدیوهای هنگام حرکت آن، به‌صورت نرم‌تر و با کیفیت‌تر ثبت شوند. Air 3 با هربار شارژ کامل می‌تواند تا ۴۶ دقیقه پرواز کند. این پهپاد جدید ۷۲۰ گرمی با کنترلر RC-N2 با برچسب ۱۰۹۹ دلار عرضه می‌شود. علاوه‌براین بسته‌ی Fly More Combo با قیمت ۱۳۴۹ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات