پهپاد ۱۶ هزاردلاری DJI با دوربین 8K برای فیلم‌سازان حرفه‌ای معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پهپاد DJI Inspire 3
Inspire 3، پهپاد جدید و گران‌قیمت DJI از دوربین فول فریم 8K بهره می‌برد.
تبلیغات

DJI امروز از پهپاد جدید خود برای فیلم‌سازان حرفه‌ای رونمایی کرد. Inspire 3 یکی از برترین مدل‌های جدید این شرکت است که به دوربین فول‌فریم 8K در فرم‌فکتور بسیار قابل‌حمل مجهز شده است و البته با برچسب قیمت درخورتوجه ۱۶۴۹۹ دلاری در تابستان سال جاری عرضه خواهد شد.

DJI Inspire 3 از دوربین Zenmuse X9-8K Air Gimbal با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پویا و سازگاری با لنزهای مختلف استفاده می‌کند. سیستم دوربین این پهپاد از ISO بومی دوگانه برای فیلم‌برداری واضح در شرایط کم‌نور بهره می‌برد و بیش‌از ۱۴ محدوده‌ی دینامیکی را پوشش می‌دهد و درنتیجه نقاط برجسته و سایه‌های طلوع و غروب خورشید را بهتر به‌تصویر می‌کشد. این محصول از ساختارهای Titl Boost و Pan 360 بهره می‌برد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوربین هدایت با دید اول‌شخص، حسگرهای بصری، آنتن‌های موقعیت‌یابی و جایگاه حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد که همگی با بدنه‌ی آن ادغام شده‌اند تا ظاهری مینیمالیستی و مدرن داشته باشد. دوربین این پهپاد می‌تواند ویدیوها را با فرمت‌های مختلف ازجمله CinemaDNG و Apple ProRes RAW ثبت کند.

پهپاد DJI Inspire 3

به گزارش انگجت، DJI Inspire 3 از Waypoint Pro مجهز به RTK و قابلیت سنجش همه‌جانبه‌‌ی محیط برای طی کردن مسیرهای دقیق پرواز و همچنین سیستم ایمنی بهبودیافته استفاده می‌کند. این پهپاد ۹ حسگر مختلف دارد تا هنگام پرواز با موانع برخورد نکند. پهپاد جدید DJI همچنین موانع مختلف را تشخیص و درصورت نیاز مسیر خود را مطابق آن‌ها تغییر می‌دهد. با هربار شارژ باتری‌های دوگانه‌ی هوشمند TB51 این محصول می‌توان حداکثر با سرعت حدود ۹۳ کیلومتر برساعت تا ۲۸ دقیقه پرواز کرد.

Inspire 3 از سیستم انتقال و کنترل O3 Pro DJI با برد حدود ۱۴٫۸ کیلومتر با یک کنترلر و حدود ۱۲ کیلومتر با دوکنترلر بهره می‌برد. سیستم هدایت این محصول شامل دوربینی با دید اول‌شخص (FPV) با میدان دید ۱۶۱ درجه و قابلیت دید در شب می‌شود. نرخ تأخیر انتقال تصویر برای هدایت این محصول در حالت 1080p با نرخ ۶۰ فریم‌ برثانیه حدود ۹۰ میلی‌ثانیه است. علاوه‌براین امکان انتقال زنده‌ی تصویر با وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه وجود دارد که البته در این حالت برد کنترل آن به حدود ۵ کیلومتر کاهش می‌یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات