DJI پهپاد پرچم‌دار Mavic 3 Pro را با دوربین سه‌گانه معرفی کرد

سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پهپاد DJI Mavic 3 pro
جدیدترین پهپاد پرچم‌دار DJI موسوم‌ به Mavic 3 Pro از دوربین تله‌فوتو جدید بهره می‌برد و قیمت آن ۱۵۰ دلار بیشتر از مدل قبلی است.
تبلیغات

DJI پس‌ از گذشت حدود یک‌‌ونیم سال از معرفی پهپاد پرچم‌دار Mavic 3، اکنون مدل پرو آن را با مشخصات بهبودیافته و دوربین سه‌گانه معرفی کرده است. Mavic 3 Pro از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن به لنز ۲۴ میلی‌متری مجهز شده است. این محصول اکنون یک دوربین تله‌فوتو با لنز ۷۰ میلی‌متری دارد و دوربین سوم آن نیز برای کادربندی دقیق‌تر در نظر گرفته شده است.

دوربین Hasselblad پهپاد Mavic 3 Pro قابلیت ضبط ویدئو با وضوح 5.1K و حداکثر سرعت ۵۰ فریم‌برثانیه را دارد. همچنین، می‌توان با این دستگاه فیلم‌های 4K را با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه ثبت کرد.

دوربین سوم این پهپاد امکان بزرگ‌نمایی سه‌برابری را فراهم می‌کند و از ضبط فیلم‌های 4K با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. این دوربین از حسگر 1/1.3 اینچی CMOS استفاده می‌کند و می‌تواند عکس‌هایی با وضوح حداکثر ۴۸ مگاپیکسل بگیرد. درنهایت، دوربین تله‌فوتو این محصول از دیافراگم f/3.4 بهره می‌برد و امکان ثبت ویدئو با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه را ارائه می‌دهد.

پهپاد DJI Mavic 3 pro
پهپاد DJI Mavic 3 pro

اضافه‌شدن دوربین جدید به Mavic 3 Pro باعث شده است تا عمر باتری آن درمقایسه‌با مدل قبلی کاهش یابد. این پهپاد با هربار شارژ کامل حداکثر تا ۴۳ دقیقه پرواز می‌کند که از رکورد ۴۶ دقیقه‌ای Mavic 3 کمتر است.

به‌گزارش ورج، سایر قابلیت‌های DJI Mavic 3 Pro مشابه مدل استاندارد این پهپاد است که ازجمله می‌توان به پشتیبانی از فناوری O3+ OccuSync اشاره کرد که امکان انتقال فایل با سرعت ۸۰ مگابایت‌برثانیه را ازطریق وای‌فای ۶ فراهم می‌کند. این فناوری تصویر زنده‌ی دوربین را نیز با کیفیت 1080p و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه به کنترلر DJI RC ارسال می‌کند.

پهپاد جدید DJI از حالت‌های هوشمند مثل ردیابی خودکار پشتیبانی می‌کند و امکان فیلم‌برداری و ویرایش کلیپ‌های ذخیره‌شده را با MasterShots ارائه می‌دهد.

مجموعه Fly More پهپاد DJI Mavic 3 pro

اکثر ویژگی‌های نسخه‌ی Cine مشابه Mavic 3 Pro است. قابلیت منحصربه‌فرد این مدل پشتیبانی از کدگذاری ProRes اپل است و علاوه‌براین، یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند Mavic 3 Pro را ازطریق وب‌سایت رسمی DJI و برخی خرده‌فروشی‌های دیگر سفارش دهند. عرضه‌ی این محصول از ماه می آغاز خواهد شد و مثل نسخه‌های قبلی در چند نسخه دردسترس قرار خواهد گرفت.

به‌عنوان مثال، کیت Fly More Combo با برچسب ۲,۹۹۹ دلار فروخته خواهد شد که شامل کیف، دو مجموعه ملخ اضافه، چهار فیلتر ND، دو باتری اضافه و پایه‌ی شارژ، محافظ ملخ، کابل‌های شارژ و کنترلر استاندارد RC مجهز به نمایشگر داخلی می‌شود. کیت پایه‌ی این پهپاد نیز با قیمت ۲,۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد که فقط شامل کنترلر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات