برترین مقالات فناوری ۱۴۰۱ زومیت

پربازدیدترین مقالات فناوری زومیت در سال ۱۴۰۱

از آموزش‌های کاربردی تا نامطمئن‌ترین گوشی‌های شیائومی
یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲مطالعه 4 دقیقه
در آستانه‌ی فرا رسیدن سال جدید نگاهی به پربازدیدترین مقالات فناوری زومیت در سالی که گذشت می‌اندازیم.
تبلیغات

در سالی که گذشت جدیدترین خبرهای حوزه‌ی فناوری و علم را پوشش دادیم، بهترین گجت‌های دنیا را زیر ذره‌بین بردیم و با مقالات راهنمای خرید تلاش کردیم به شما برای پیدا کردن محصولی که نیازهایتان را رفع کند، کمک کنیم. درحالی‌که فاصله‌ی کمی تا تحویل سال داریم، وقتش رسیده که نگاهی به پربازدیدترین مقالات غیرخبری زومیت در سال ۱۴۰۱ بیاندازیم.

کاربران زومیت در یک سال اخیر علاقه‌ی زیادی به مقالات آموزشی داشتند. در سال ۱۴۰۱ انواع مقالات آموزشی را برای شما تولید کردیم تا بهتر از هر زمان دیگری بتوانید با گوشی و لپ تاپ خود کار کنید. زومیت در سال اخیر میزبان مقالات راهنمای خرید پرتعدادی بود؛ اما فهرست پربازدیدترین‌های بخش راهنمای خرید را به‌صورت جداگانه اعلام می‌کنیم.

۱۰. آموزش تبدیل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی دی اف ؛ آموزش تصویری قدم به قدم
تبدیل ورد به پی دی اف ؛ آموزش تصویری قدم به قدم
مطالعه '12

تبدیل فایل ورد به پی دی اف یکی از نیازهای مهم کاربران است. فایل‌های PDF با بیشتر سیستم‌عامل‌ها سازگارند و به‌راحتی انتقال داده می‌شوند.

روش‌های زیادی برای تبدیل فایل ورد به پی‌دی‌اف وجود دارد که البته نباید در میان آن‌ها از روش‌های آنلاین هم غافل شد. در این مقاله، روش‌های تبدیل ورد به پی‌دی‌اف را آموزش داده‌ایم.

۹. خودزنی سامسونگ با تبلیغ علیه آیفون ۱۴

تبلیغات عجیب سامسونگ علیه آیفون ۱۴ بیشتر مثل خودزنی است
تبلیغات عجیب سامسونگ علیه آیفون ۱۴ بیشتر مثل خودزنی است
مطالعه '3

سامسونگ در آستانه‌ی رونمایی آیفون ۱۴ پویش تبلیغاتی جدیدی شروع کرد تا توجهات را از پرچمدار اپل بردارد و محصولاتی که خودش در بازار موبایل عرضه می‌کند، به‌عنوان بهترین‌های دنیا جا بزند.

سامسونگ ثابت کرده که بازیگری شایسته در صنعت موبایل است. این شرکت نیازی به هجوم به رقبا ندارد. بااین‌حال، اعضای تیم تبلیغاتی سامسونگ تلاش کردند نهایت استفاده را از رونمایی آیفون ۱۴ ببرند.

در این مقاله توضیح دادیم که سامسونگ چگونه ازطریق موضع‌گیری دربرابر آیفون ۱۴ مشغول خودزنی شد.

۸. بهترین برنامه‌های ساخت و ویرایش فیلم در موبایل

بهترین برنامه‌های ساخت و ادیت فیلم اندروید و iOS
بهترین برنامه‌های ساخت و ادیت فیلم اندروید و iOS
مطالعه '16

ویرایش ویدیو نیاز به سخت‌افزار قوی دارد، حتی در کامپیوترها. به همین دلیل گوشی‌های هوشمند عموما دستگاه مناسبی برای ویرایش ویدیو نیستند. نحوه‌ی کار با نرم‌افزارهای موجود در این زمینه نیازمند مهارت و تجربه‌ی زیاد است.

با وجود تمامی محدودیت‌ها، می‌توانید با شماری از اپلیکیشن‌های جذاب ویدیو ویرایش کنید. در نهایت می‌توانید پس از ویرایش ویدیو، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در این مقاله اپلیکیشن‌هایی معرفی کرده‌ایم که ویرایش ویدیو را در موبایل امکان‌پذیر می‌کنند.

۷. آموزش تغییر منطقه‌ی گوگل پلی

آموزش تغییر منطقه دائمی گوگل پلی برای دسترسی به کلیه اپلیکیشن‌ها
آموزش تغییر منطقه دائمی گوگل پلی برای دسترسی به کلیه اپلیکیشن‌ها
مطالعه '9

کاربران ایرانی برای استفاده از گوگل پلی (فروشگاه داخلی اندروید) دو چالش مهم دارند. یکی دسترسی بسیار محدود به برنامه‌ها و دوم شارژ نشدن اعتبار حساب با استفاده از گیفت کارت.

زمانی که حساب گوگل را با آی‌پی ایران می‌سازید، به نسخه‌ی ایرانی گوگل پلی وصل می‌شوید که اپلیکیشن‌های محدودی دارد. برای دور زدن این محدودیت می‌توانید از ابزارهای تغییر آی‌پی استفاده کنید، اما این اپلیکیشن‌ها عملکرد دائمی ندارند.

در این مقاله توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید به‌صورت دائمی، منطقه‌ی گوگل پلی را تغییر دهید و به تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید.

۶. آموزش ساخت اپل آیدی

آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID (آپدیت جدید)
آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID (آپدیت جدید)
مطالعه '33

آموزش ساخت اپل آی‌دی یکی از پربازدیدترین مقالات تاریخ زومیت است. در گذر زمان این مقاله را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا همیشه جدیدترین روش‌های ساخت اپل آی‌دی را به شما آموزش دهیم. آخرین به‌روزرسانی در پنجم بهمن ۱۴۰۱ اعمال شد.

اگر به هر دلیلی برای ساخت اپل آی‌دی مشکل دارید، آموزش جامع زومیت مخصوص شما است. در این آموزش افزون‌بر روش متنی، به روش ویدیویی نیز توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید اپل آی‌دی بسازید و از دستگاه‌های ساخت اپل استفاده کنید.

۵. آموزش تبدیل پی دی اف به عکس

تبدیل پی دی اف به عکس؛ چگونه فایل PDF را به JPG تبدیل کنیم؟
تبدیل پی دی اف به عکس؛ چگونه فایل PDF را به JPG تبدیل کنیم؟
مطالعه '12

امروزه بسیاری از دستگاه‌ها می‌توانند فایل‌های پی دی اف را به‌صورت پیش‌فرض اجرا کنند، اما شماری از دستگاه‌های قدیمی چنین قابلیتی ندارند. در همین راستا می‌توانید فایل PDF را به عکس تبدیل کنید و برای بقیه بفرستید. اشتراک‌گذاری عکس همیشه کار ساده‌تری است.

ابزارهای متعددی برای تبدیل PDF به عکس وجود دارد. انواع نرم‌افزارهای کامپیوتری و سرویس‌‌های آنلاین امروزه دردسترس کاربران قرار دارند که فرایند تبدیل را به‌آسانی انجام می‌دهند.

۴. ۱۰ گوشی هوشمند برتر بازار از نظر سرعت شارژ

۱۰ گوشی هوشمند برتر بازار از نظر سرعت شارژ
۱۰ گوشی هوشمند برتر بازار از نظر سرعت شارژ
مطالعه '10

گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت نسبتا کمی تجربه کرده‌اند؛ اما ازنظر سرعت شارژ، ارتقای چشمگیری یافته‌اند. روزهایی که برای شارژ کامل گوشی‌های هوشمند باید آن‌ها را چندین ساعت به شارژر متصل می‌کردید، تمام شده است.

سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی ازنظر ارائه‌ی سرعت شارژ سریع در محصولات خود، تلاش‌های بیشتری درمقایسه‌با سایر سازندگان کرده‌اند. درمقابل، غول‌های بزرگ صنعت موبایل ازجمله اپل و سامسونگ همچنان ازنظر ارائه‌ی سرعت شارژ، از رقبای چینی عقب‌تر هستند.

۳. آموزش مرحله به مرحله و تصویری ساخت ایمیل

آموزش مرحله به مرحله و تصویری ساخت ایمیل
آموزش مرحله به مرحله و تصویری ساخت ایمیل
مطالعه '19

ایمیل (E-Mail) مخفف پست الکترونیکی (Electronic Mail) است و می‌توان آن را مجموعه‌ای از اطلاعات ذخیره‌شده در کامپیوتر دانست که ازطریق اینترنت میان دو کاربر، تبادل می‌شود.

ایمیل می‌تواند شامل متن، فایل‌های مختلف، تصاویر و فایل‌های ویدیویی باشد که ازطریق شبکه برای یک فرد یا یک گروه ارسال می‌شود. سرویس‌های مختلفی چنین خدماتی را ارائه می‌دهند که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به جیمیل (Gmail)، یاهو (Yahoo) و هات‌میل (Hotmail) اشاره کرد. در این مقاله به سؤال چگونه ایمیل بسازیم، پاسخی جامع و کامل داده‌ایم.

۲. چگونه آنتی ویروس ویندوز ۱۰ را غیر فعال کنیم

چگونه شتاب‌دهی ماوس را در ویندوز  ۱۰ غیر فعال کنیم
چگونه شتاب‌دهی ماوس را در ویندوز ۱۰ غیر فعال کنیم
مطالعه '3

سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به‌همراه Windows Defender Antivirus ارائه می‌شود که یک آنتی‌ویروس قدرتمند است و از شما دربرابر انواع تهدیدات مانند ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها و باج‌افزارها محافظت می‌کند.

این ویژگی که به‌صورت پیش‌فرض در ویندوز وجود دارد، برای بیشتر کاربران مناسب است و نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند؛ ولی در شرایط خاص ممکن است لازم باشد این ویژگی را غیرفعال کنید. به‌طور مثال شاید بخواهید دستگاه خود را به شبکه متصل کنید، اما به شما اجازه داده نمی‌شود. برای رفع این مشکلات لازم است برنامه‌ی Windows Defender را غیرفعال کنید.

۱. فهرست نامطمئن‌ترین گوشی‌های شیائومی

فهرستی از نامطمئن‌ترین گوشی های شیائومی؛ زمانی‌ که کیفیت فدای کمیت می‌شود
فهرستی از نامطمئن‌ترین گوشی های شیائومی؛ زمانی‌ که کیفیت فدای کمیت می‌شود
مطالعه '8

در دنیای گوشی‌های هوشمند، شیائومی را به‌جرئت می‌توان پدیده‌ به‌حساب آورد؛ شرکتی که توانست با تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. در میان گوشی‌های این شرکت چینی، سری‌های ردمی نوت و می جزو موفق‌ترین محصولات بوده‌اند و از سال ۲۰۱۸ تاکنون برند پوکو توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به‌ خود جلب کند.

غول گوشی‌ساز چینی ارتشی از گوشی‌های هوشمند را روانه‌ی میدان کرده و توانسته است لشکر پرشماری از کاربران را طرفدار خود کند؛ بااین‌حال، شیائومی نیز در سال‌های فعالیتش، مأموریت‌های شکست‌خورده‌ای در تولید گوشی‌های هوشمند داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات