اپلیکیشن Allo قبل از عرضه نهایی نقدهای مثبت زیادی دریافت کرده است

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ماه می گذشته گوگل در کنفرانس I/O 2016 خود از دو اپلیکیشن جدید پرده برداشت. اپلیکیشن تماس ویدویی Duo که به تازگی از مرز ۵ میلیون دانلود عبور کرده و اپلیکیشن پیام‌رسان Allo که قبل از عرضه‌ی نهایی نمره ۴.۸ از ۵ را از کاربران فروشگاه پلی‌استور دریافت کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن Allo هنوز به طور رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته است و تنها می‌توان از طریق پلی‌استور برای دانلود آن پیش ثبت‌نام کرد. همچنین برای کاربرانی که مشتاق به استفاده‌ی زودتر از موعد این نرم‌افزار پیام‌رسان هستند باید با استفاده از دعوت‌نامه اقدام کنند. اگرچه خیل عظیم کاربران هنوز فرصت آزمایش این نرم‌افزار را نداشته‌اند اما در فروشگاه پلی‌استور نقد‌های بسیار مثبتی دریافت کرده که نتیجه‌ی آن نمره‌ی ۴.۸ از ۵ است.

اگر نقدهای نوشته برای اپلیکیشن را مرور کنید متوجه نظرات مثبت کاربران خواهید شد. یکی از رابط کاربری و دیگری از پایداری بالای آن تعریف کرده است. خیلی از کاربران از تجربه‌ی کار با دستیار گوگل، یکپارچگی آن با نرم‌افزار و آسانی چت کردن با دوستان در کنار این دستیار ذوق‌‌زده شده‌اند.

اپلیکیشن Duo هم با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است؛ این نرم‌افزار هدف خود را بر تماس‌های تصویری بین کاربران گذاشته است. به نظر می‌رسد گوگل برخلاف دیگر شرکت‌ها به جای ارائه‌ی یک نرم‌افزار برای تماس‌های صوتی، تصویری و پیام‌رسانی استراتژی خود را تغییر داده و دو اپلیکیشن برای دو کاربری مختلف ارائه کرده است.

باید دید رقابت گوگل با نرم‌افزارهایی چون تلگرام، واتس‌اپ یا فیس‌بوک مسنجر به کجا ختم می‌شود و کاربران ایندفعه به کدام اپلیکیشن مهاجرت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات