خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
ایرانسل
زومیت در این مطلب تمام روش‌های خرید شارژ اعتباری ایرانسل برای دیگران را به شما آموزش داده است.
تبلیغات

شاید برایتان پیش آمده باشد که کسی از شما بخواهد برای سیم‌کارتش شارژ اعتباری بخرید. با توجه به این‌که سیم‌کارت‌های اعتباری در صورت تمام شدن شارژشان امکان برقراری تماس و ارسال پیامک را ندارند ممکن است کسی از شما بخواهد در سریع‌ترین زمان ممکن برایش اعتبار بخرید.

اگر فردی که از شما تقاضای خرید شارژ کرده‌ است سیم‌کارت اعتباری ایرانسل دارد، لازم است با روش‌های خرید شارژ ایرانسل برای دیگران آشنا باشید تا بتوانید خیلی سریع و فوری برایش اعتبار تهیه کنید و بفرستید. اگر برایتان سوال است که چطور باید این کار را انجام دهید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

روش‌های خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

برای این که بتوانید برای شخص دیگری اعتبار سیم‌کارت اپراتور ایرانسل را بخرید، راه‌های آفلاین و آنلاین مختلفی پیش روی شما است. قطعاً یکی از این راه‌ها خرید شارژ از طریق دستگاه ATM و ارائه رسید شارژ همراه با رمز درج‌شده روی آن است. در این روش ساده و سنتی شخص رمز شارژ را وارد کرده و سیم‌کارتش شارژ می‌شود.

در حال حاضر اما اکثر مشترکین ترجیح می‌دهند از روش‌های آنلاین و شارژ مستقیم سیم‌کارتشان استفاده کنند. در خصوص خرید شارژ ایرانسل برای دیگران هم احتمالاً شما ترجیح می‌دهید از روش‌های آنلاین و مستقیم استفاده کنید تا با چند کلیک ساده مبلغ مورد نظرتان را به‌عنوان اعتبار سیم‌کارت به دیگری انتقال دهید.

برای این‌کار، هم می‌توانید از کدهای دستوری مربوطه استفاده کنید و هم این امکان را دارید که از طریق سایت و اپلیکیشن ایرانسل من برای دوستان یا خانواده‌تان شارژ بخرید و مستقیم به آن‌ها انتقال دهید. در ادامه، این روش‌ها را برایتان توضیح خواهیم داد.

خرید شارژ برای دیگران از طریق کد دستوری #1*

در صفحه شماره‌گیر موبایل خود کد #1* را شماره‌گیری کنید. در ادامه نوع خدمتی که می‌خواهید یعنی «شارژ» را با وارد کردن عدد 1 انتخاب کنید. در مرحله بعد اپراتور خود یعنی «ایرانسل» را با وارد کردن عدد 1 انتخاب کنید. سپس، نوع شارژ یعنی مستقیم را انتخاب کنید و عدد 1 را وارد کنید.

کد #1* برای خرید شارژ ایرانسل برای دیگران
مرحله اول
نحوه خرید شارژ ایرانسل برای دیگران
مرحله دوم
ایرانسل
مرحله سوم
صفحه خرید شارژ ایرانسل برای دیگران
مرحله چهارم

در مرحله بعد لازم است شماره‌ ایرانسلی را که قصد خرید شارژ برای آن را دارید وارد کنید. سپس مبلغ شارژ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کد دستوری خرید شارژ ایرانسل برای دیگران
مرحله پنجم
خرید شارژ ایرانسل برای دیگران با کد دستوری
مرحله ششم

در ادامه این مسیر، لازم است شماره کارت بانکی که قصد پرداخت از طریق آن را دارید، وارد کنید و مراحل پرداخت را انجام دهید. بعد از انجام پرداخت، سیم‌کارت شخص مورد نظر شما به مبلغی که درخواست کرده‌اید شارژ می‌شود.

خرید شارژ برای دیگران از طریق سایت و اپلیکیشن ایرانسل من

خرید اعتبار برای یک ایرانسلی دیگر از طریق ایرانسل من بسیار آسان است. چه از وب‌سایت ایرانسل من استفاده کنید و چه از اپلیکیشن فقط کافی است وارد بخش خرید شارژ شوید و اطلاعات لازم را وارد کنید.

ابتدا نوع سیم‌کارت را انتخاب کنید، سپس شماره تلفن همراه مورد نظرتان را وارد کنید. مبلغی شارژ مورد نظرتان را انتخاب کنید و اگر مایل بودید ایمیل خود را هم وارد کنید. در نهایت، روی گزینه انتخاب بانک و پرداخت کلیک کنید.

ایرانسل من
مرحله اول
خرید شارژ ایرانسل برای دیگران در ایرانسل من
مرحله دوم

در ادامه باید بانکی که قصد پرداخت از آن را دارید انتخاب کنید تا به درگاه پرداخت اینترنتی منتقل شوید. در این صفحه فرایند پرداخت را انجام دهید. پس از تکمیل مراحل پرداخت، سیم‌کارت مورد نظر شما به اندازه‌ی مبلغی که پرداخت کرده‌اید شارژ می‌شود.

شارژ سیم‌کارت ایرانسل از طریق *141*

ایرانسل همچنین این امکان را برای شما فراهم کرده است که اگر شارژ ایرانسل خریده‌اید و رمز آن را در اختیار دارید اما می‌خواهید به‌صورت مستقیم، شماره دیگری را با آن شارژ کنید، بتوانید با استفاده از یک کد دستوری این کار را انجام دهید.

برای این کار لازم است در شماره‌گیر گوشی خود این کد را با همین ترتیب و بدون فاصله وارد کنید: #شماره اعتباری مقصد*کد رمز 12 یا 16 رقمی *141* ؛ یعنی ابتدا *141* را وارد کنید بعد رمز شارژ که 12 یا 16 رقم است بعد * را وارد کنید و بعد شماره ایرانسلی که قصد انتقال شارژ برای آن را دارید وارد کنید و در نهایت کلید # را بزنید. با وارد کردن و شماره‌گیری این رمز، سیم‌کارت مد نظر شما شارژ می‌شود.

شارژ سیم‌کارت ایرانسل از طریق کد دستوری #555*

اگر برای خرید شارژ برای دیگران از روش سنتی خرید شارژ از خودپرداز و... استفاده کرده‌اید و حالا رمز شارژ ایرانسل را در اختیار دارید و می‌خواهید شخص مورد نظرتان خودش سیم‌کارتش را شارژ کند، کافی است رمز شارژ را برای او ارسال کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این که شخص دریافت‌کننده شارژ بتواند سیم‌کارت ایرانسلش را با کدی که به او داده‌اید شارژ کند این است که کد دستوری #555* را وارد کند و مراحلی را که در ادامه توضیح می‌دهیم انجام دهد.

بعد از شماره‌گیری کد دستوری #555*، عدد 1 یعنی گزینه «حساب» را انتخاب کنید. در ادامه، در میان خدمات گوناگون گزینه 1 یعنی «شارژ» را انتخاب کنید. سپس گزینه «معمولی» را انتخاب کنید. در ادامه گزینه «شارژ روی همین خط» را با وارد کردن عدد 1 انتخاب کنید. در مرحله آخر رمز 12 یا 16 رقمی شارژ را وارد کنید. حالا سیم‌کارت ایرانسل شارژ شده است.

خرید شارژ ایرانسل با کد دستوری
مرحله اول
ایرانسل
مرحله دوم
ایرانسل
مرحله سوم
ایرانسل
مرحله چهارم

یادتان باشد که در کنار تمام این روش‌ها، می‌توانید از بهترین اپلیکیشن‌های بانکی هم برای خرید شارژ ایرانسل برای دیگران استفاده کنید. در این اپلیکیشن‌ها، هنگام خرید، با وارد کردن شماره‌ی مورد نظرتان، به‌راحتی و به‌صورت مستقیم می‌توانید سیم‌کارت مد نظرتان را شارژ کنید.

سوالات متداول زومیت

  • ساده‌ترین روش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران چیست؟

    استفاده از سایت و اپلیکیشن ایرانسل من. به بخش خرید شارژ بروید، شماره مورد نظرتان را وارد کنید، مبلغ مورد نظر را آنلاین پرداخت کنید تا سیم‌کارت مورد نظرتان سریع شارژ شود.

  • کد دستوری خرید شارژ به شماره دیگران چیست؟

    این کد را وارد کنید: #شماره اعتباری مقصد*کد رمز 12 یا 16 رقمی *141*

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات