پرداخت قبض ایرانسل؛ مشاهده قبض ایرانسل دائمی

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کاور پرداخت قبض ایرانسل
مشاهده و پرداخت قبض تلفن به سادگی و به صورت آنلاین ممکن است. در این مقاله روش‌های مختلف مشاهده و پرداخت قبض ایرانسل را برایتان توضیح داده‌ایم.
تبلیغات

برای پرداخت قبض ایرانسل راه‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید از پرداخت آنلاین، پرداخت با کد دستوری، پرداخت خودکار، تلفن گویا و پرداخت حضوری استفاده کنید.

مشاهده و پرداخت قبض ایرانسل

مشاهده و پرداخت قبض موبایل ساده‌تر از قبض تلفن ثابت است که پیش از این در مقاله‌ی مشاهده قبض تلفن ثابت با سریع‌ترین روش معرفی کردیم. برای پرداخت قبض ایرانسل هم روش‌های مختلفی پیش‌ روی شماست.

شما می‌توانید برای مشاهده‌ی هزینه‌ی کارکرد خط دائمی خود از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷۱ و از خطوط دیگر با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس رایگان است و خطوط مسدود هم برای پرداخت آسان می‌توانند با این شماره‌ها تماس بگیرند. به این شیوه می‌توانید صورت‌حساب خود را استعلام و پرداخت کنید و امکان استعلام تراکنش پرداخت‌های انجام شده را هم در سامانه دارید. همچنین دارندگان خطوط دائمی می‌توانند سقف مصرف مجاز را افزایش دهند.

روش دیگر مشاهده‌ی کارکرد و پرداخت قبض از طریق سامانه پرداخت قبوض ایرانسل است. در این سامانه می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت رمز یک‌بار مصرف، کارکرد دوره‌ی جاری، بدهی معوقه و مبلغ قابل پرداخت خود را مشاهده کنید. در همین سامانه همچنین می‌توانید علاوه‌بر پرداخت قبض، بدهی‌های گذشته را پرداخت کنید، قبض‌ دوره‌های گذشته و تاریخچه‌ی پرداخت‌های اینترنتی را نیز مشاهده کنید، فایل‌ pdf دوره‌های گذشته را دانلود کنید و با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین گفت‌وگو کنید.

سامانه پرداخت قبض ایرانسل

پرداخت قبض ایرانسل دائمی دیگران

پرداخت قبض‌‌های سیم‌کارت دائمی ایرانسل با کد دستوری #7* هم به‌سادگی امکان‌پذیر است. با همین کد شما می‌توانید سقف مصرف مجاز سیم‌کارت خود را هم بالا ببرید. اگر می‌خواهید با کد دستوری بسته‌های اینترنتی و مکالمه خریداری کنید #2*7* را شماره‌گیری کنید. در این روش شما می‌توانید قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل دیگران را هم پرداخت کنید.

برای مشترکان ایرانسل شاید بهتر باشد که برنامه ایرانسل من را نصب کنند تا علاوه‌بر مشاهده و پرداخت قبض تلفن خود بتوانند از دیگر امکانات آن نیز بهره‌مند شوند. در این شیوه هم می‌توانید علاوه بر قبض سیم‌کارت خودتان، قبض دیگران را هم پرداخت کنید.

برای مواردی که امکان پرداخت اینترنتی، تلفنی یا با کد دستوری ممکن نیست، نهایتاً می‌توانید به صورت حضوری به بانک‌های ملت، ملی یا تجارت مراجعه کنید و به صورت حضوری قبض خود را پرداخت کنید. این روش البته طرفداران زیادی ندارد چون هم زمان بیشتری از شما می‌گیرد هم پرداخت‌های حضوری با تأخیر در سیستم صورت‌حساب ثبت می‌شوند. اگر پرداخت خود را در بانک ملت انجام دهید ۲۴ ساعت بعد و در بانک‌های ملی و تجارت ۴۸ ساعت بعد در حساب شما ثبت می‌شود.

با این حال اگر به هر دلیلی تمایل به پرداخت قبض حضوری دارید می‌توانید حساب خود را در بانک ملت به شماره ۹۶ /۴۴۴۴۴۰، در بانک ملی به شماره حساب ٢۰۰٢١٩٢٩۰۰۰٨ و در بانک تجارت به شماره حساب ۲۱۰۴۴۷ واریز کنید.

پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی به صورت خودکار

ایرانسل همچنین امکان پرداخت خودکار قبض سیم‌کارت دائمی را دارد. به این ترتیب می‌توانید سقفی را برای برداشت از حساب خود مشخص کنید تا عملیات پرداخت قبض ایرانسل شما در زمان‌های مشخص شده به‌صورت خودکار انجام شود. فعال کردن این سرویس، آنلاین و رایگان است و کافی است در بانک ملت یا سامانه پیمان حساب فعال داشته باشید.

در همراه‌بانک ملت یا صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت به قسمت حساب‌های ریالی بروید و مدیریت قبض و خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری را انتخاب کنید. سپس «درخواست بانک پرداخت» را انتخاب کنید و روی گزینه‌ی ایجاد کلیک کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و تأیید آن‌ها پرداخت خودکار صورت‌حساب برایتان فعال می‌شود.

پرداخت قبض ایرانسل
پرداخت قبض ایرانسل

در سامانه پیمان هم می‌توانید میزان و سقف پرداخت خودکار صورت‌حساب را فعال کنید. برای این منظور در اپلیکیشن ایرانسل من به بخش صورت‌حساب بروید و روی شارژ خودکار کلیک کنید. پس از این‌که گزینه فعال‌سازی را انتخاب کردید روی آیکون سامانه پیمان کلیک کنید تا به این سامانه وارد شوید. سپس باید شماره سیم‌کارت ایرانسل خود را وارد کنید و پس از دریافت کد احراز هویت آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید. در صفحه‌ی بعد نوع سیم‌کارت، سقف برداشت وجه و محدودیت برداشت وجه در روز و ماه را مشخص کنید. در انتها باید شرایط تراکنش‌های خودکار پیمان را مطالعه و در صورت موافقت تأیید کنید تا این سرویس برایتان فعال شود.

در نهایت می‌توانید قبض خود را به صورت آنلاین هم از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنید. در این روش دیگر کارمزدی هم از حساب شما کم نمی‌شود. ابتدا وارد این سایت شوید و از بین سه گزینه‌ی پرداخت با شماره تلفن همراه، پرداخت با کد شناسه و پرداخت با شناسه قبض یکی را انتخاب کنید و پرداخت خود را انجام دهید. در همین قسمت هم می‌توانید سقف مصرف خود را بالا ببرید.

پرداخت قبض ایرانسل اعتباری

مشترکانی که سیم‌کارت اعتباری دارند به جای پرداخت قبض باید برای مکالمه و اینترنت، حساب خود را شارژ کنند. برای شارژ سیم‌کارت اعتباری می‌توانید با تلفن گویای ۷۰۷۱، سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت ایرانسل، سیم‌کارت اعتباری خود را به میزان دلخواه شارژ کنید. شارژ آنلاین هم برای سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل ممکن است و در این روش باید به سایت مراجعه کنید. البته این روش ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده دارد که مصوبه دولتی است و به خزانه دولت واریز می‌شود. علاوه بر این‌ها می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

پرداخت قبض میان‌دوره سیم‌کارت ایرانسل

تمام روش‌هایی که برای مشاهده و پرداخت سیم‌کارت اعتباری ایرانسل گفتیم به شما این امکان را می‌دهند که قبض میان‌دوره ایرانسل خود یا دیگران را هم مشاهده و پرداخت کنید. پیش‌از این در مقاله‌ای بهترین اپلیکیشن‌های بانکی را برایتان معرفی کرده‌ایم که از طریق آن‌ها هم می‌توانید قبض میان‌دوره یا پایان‌دوره سیم‌کارت خود را پرداخت کنید.

سوالات متداول زومیت

  • ساده‌ترین روش پرداخت قبض سیم‌کارت ایرانسل چیست؟

    برای مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل روش‌های مختلفی وجود دارد که ساده‌ترین آن‌ها استفاده از کد دستوری #7* و تلفن گویا به شماره ۷۰۷۱ است. این روش‌ها و سایر روش‌های مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل را در این مقاله برایتان توضیح داده‌ایم.

  • چطور می‌توان به صورت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل را مشاهده و پرداخت کرد؟

    روش پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت ایرانسل هم از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و هم سامانه پرداخت قبوض ایرانسل امکان‌پذیر است. علاوه بر این می‌توانید از طریق سایت ایرانسل و با وارد کردن کد شناسه یا شناسه قبض و پرداخت، قبض خود را مشاهده و پرداخت کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات