Wacom تبلت طراحی سازگار با اندروید را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Wacom در نمایشگاه CES 2020 تبلت و قلم مخصوص طراحی جدید خود را رونمایی کرد که با ویندوز و macOS سازگار است و در کمال تعجب می‌تواند به دستگاه‌های مبتنی‌بر اندروید نیز وصل شود.
تبلیغات

شرکت Wacom در نمایشگاه CES 2020 تبلت و قلم طراحی جدیدی معرفی کرد که ارزان‌ترین تبلت این شرکت محسوب می‌شود. این تبلت به نمایشگر ۱۳ اینچی مجهز و طبق معمول با دستگاه‌های مبتنی‌بر ویندوز و macOS سازگار است؛ اما طبق اعلام این شرکت، می‌تواند به دستگاه‌های مبتنی‌بر اندروید نیز وصل شود.

شرکت Wacom اعلام کرده است هنوز برنامه‌ای برای پشتیبانی از آیفون ندارند و این مسئله برای تبلت‌های اندرویدی نیز وجود دارد. تبلت‌ Wacom One احتمالا موردتوجه کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار می‌گیرد که نمی‌خواهند برای تبلت طراحی مبلغ زیادی هزینه کنند. اپلیکیشن‌های تصویرگری مانند Autodesk SketchBook وجود دارند که می‌تواند به هنرمندان و کاربران این امکان را بدهند درحالی‌که به گوشی خود متصل هستند، به کار خود ادامه دهند.

درهرصورت با وجود داشتن رابط دانگل، امکان داشتن گزینه‌ی اضافی نیز مفید خواهد بود. متأسفانه تبلت Wacom One فقط از درگاه‌های HDMI و USB و مربوط به شارژ بهره می‌برد و همچنان از تعبیه‌ی درگاه USB نوع C خبری نیست. بنابراین، برای اتصال به مک‌بوک‌ها یا گوشی‌های اندرویدی جدید باید از رابط دانگل استفاده کرد.

نمایشگر Wacom One از پنل LCD بهره می‌برد و مبتنی‌بر رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و فقط از ۷۲ درصد طیف رنگ NTSC پشتیبانی می‌کند. همچنین، شرکت Wacom اعلام کرده است این تبلت‌ مناسب هنرمندان تازه‌کار خلاق و سازندگان محتواهای مربوط به شبکه‌های اجتماعی است.

تبلت

تنبلت Wacom One به‌اندازه‌ی آیپد است؛ اما عرض بیشتری دارد که به آن استحکام بیشتری می‌دهد؛ بنابراین، می‌توان به‌راحتی برای نقاشی دردسترس کودکان قرار بگیرد. این تبلت اولین محصول شرکت Wacom است که همراه‌با قلم طراحی نمایشگر عرضه شده است که واقعاً سبک و کاربردی و کوچک است که کاربر می‌تواند همه‌جا آن را همراه داشته باشد و به‌راحتی با آن کار کند. افزون‌براین، اولین‌بار است که تبلت‌ Wacom One با قلم‌های استایلوس دیگر شرکت‌ها سازگاری دارد و این یعنی اگر از طراحی قلم همراه‌با این تبلت رضایت ندارید، می‌توانید از قلم استایلوس دلخواهتان بهره ببرید. تبلت Wacom One هم‌اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار در وب‌سایت Wacom و سایر مراکز خرده‌فروشی مانند آمازون و Best Buy دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات