اولین سکه‌ی فیزیکی بیت کوین تا اوایل سال ۱۴۰۱ به ماه فرستاده خواهد شد

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بیتمکس به‌عنوان بخشی از اولین فرود تبلیغاتی بدون خسارت، کیف پول دیجیتال با دارایی یک بیت کوین را روی سطح ماه قرار خواهد داد.
تبلیغات

پلتفرم صرافی بیت کوین بیت‌مکس، برای بردن بیت کوین به ماه از طریق مأموریتی قمری که قرار است اوایل سال ۱۴۰۱ (اواخر ۲۰۲۱)، انجام شود، با شرکت رباتیک فضایی استروبایوتیک، همکاری می‌کند.

به نقل از گزارشی که بیت‌مکس با بیت‌کوین مگزین به اشتراک گذاشته است، سکه‌ای فیزیکی با طراحی مشابه کاساسیوس (اولین بیت کوین فیزیکی) همراه‌ با محموله‌ی ماه‌نشین پرگرین  استروباتیک، در مأموریت تحویل اقلام علمی و نمایشی روی سطح ماه به این جرم آسمانی خواهد رسید.

این اولین فرود نرم روی سطح ماه خواهد بود و سکه‌ی مورد نظر علاوه بر کلید خصوصی برای کنترل دسترسی به آن بیت کوین؛ طرح حک‌شده‌ی بیت کوین هم دارد.

در گزارش آمده است:

بیتمکس با کمک آستروبایوتیک، بیت کوین فیزیکی منحصربه‌فردی مانند سکه‌های کاساسیوس سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) را به ماه می‌برد. این سکه ارزشی برابر یک بیت کوین دارد و در آدرسی که به‌صورت عمومی منتشر می‌شود، با پوشش هولوگرام آشکار خواهد بود. روی سکه با افتخار، نام بیت‌مکس (نام مأموریت)، تاریخ ضرب و قیمت آن در همان تاریخ، دیده می‌شود.

عبارت «به ماه رفتن» بیت کوین، بین دارندگان آن برای نشان دادن افزایش سود و ارزش این رمزارز، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال با وجود کلید خصوصی حاوی آدرس یک بیت کوین روی سطح ماه، این عبارت به معنای واقعی کلمه، واقعیت پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین والت های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌ دست‌ دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، تصمیم نهایی را خود اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌ عهده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات