تولید All In One تابستان امسال در ایران شروع می‌شود

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت بهین تکنولوژی از تابستان امسال All In One با برند ایرانی و خارجی در کشور تولید خواهد شد.
تبلیغات

شرکت بهین تکنولوژی با برگزاری نشست خبری از All in one جدید خود با نام M700Z رونمایی کرد.

توسلی، مدیرعامل بهین تکنولوژی در این مراسم گفت: «بهین تکنولوژی را با برند فوجیتسو می‌شناسند؛ اما چندسالی است که واردات محصولات لنوو و عرضه‌ی آن در بازار را به عهده داریم. جدیداً برند Dell را هم وارد می‌کنیم. در آینده محصول خود را با نام یونیوو را تولید خواهیم کرد.»

مدیرعامل بهین تکنولوژی اعلام کرد که امروز All In One مدل M700Z لنوو را جایگزین E63 می‌کنیم. محصول All In One برای کاربران خانگی کاربرد آنچنانی ندارد و ما این محصول را برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ عرضه می‌کنیم. برند Think زیر مجموعه‌ی برند IBM بود که امروزه توسط لنوو تولید می‌شود و از معیارهای فنی و فیزیکی خاص و بالاتر از دیگر سری‌ها برخوردار است. دو مدل E63 و M700Z تست‌های نظامی را گذرانده‌اند.

به گفته‌ی توسلی، مدل M700Z به خاطر اندازه، وضعیت قرار گرفتن روی میز و ارتفاع، داشتن درایو دی‌وی‌دی، بهینه شدن CPU با تجهیز CPU دسکتاپی به جای لپ‌تاپی، قابل تعویض بودن CPU، تغییر رم، تغییر حافظه‌‌ی جانبی، نازک شدن و طراحی زیباتر از E63 بهتر است. این کالا با گارانتی بهین تکنولوژی از هفته آینده به بازار می‌آید. این محصول به صورت انحصاری توسط لنوو به بهین تکنولوژی واگذار شده است. قیمت این محصول حدود ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان است.

بر اساس اعلام مدیرعامل بهین تکنولوژی، این دستگاه برای محیط‌های اداری و تجاری به‌ویژه برای امور مالی و اداری تولید شده است؛ به همین علت نمایشگر FULL HD نداشته و قابلیت لمسی یا تاچ را ندارد.

توسلی گفت: «پیش بینی ما فروش ۶ تا ۷ هزار دستگاه All In One در کشور است که حدود ۳هزار و ۵۰۰ عدد را شرکت MSI به فروش می‌رساند. نکته‌ای که وجود دارد پیشرو بودن لنوو در بخش فناوری و به خصوص در زمینه‌ی لپ‌تاپ و All In One است. ما بازار خوبی برای آل‌این‌وان‌ها در کشور پیش بینی می‌کنیم. در بخش All In One شرکت‌های MSI، asus و Lenovo در ایران بازار دارند.»

توسلی بهین تکنولوژی

مدیرعامل بهین تکنولوژی تأکید کرد که ما برای تولید SKD محصولات All In One آمده هستیم و از تیرماه محصولات خود با برند یونیوو را در ایران تولید خواهیم کرد. سازمان‌های دولتی ملزم به خرید محصولات ایرانی هستند و با ساخت All In One و Mini PC با برند یونیوو که متعلق به بهین تکنولوژی است بتوانیم بازار خوبی را داشته باشیم. در فاز یک به صورت اس کی دی در ایران وارد می‌کنیم و در فاز بعدی بدنه را در ایران تولید می‌کنیم.

توسلی در مورد قیمت کالاهای تولیدی در ایران گفت:‌ «قطعاً با ساخت کالا در داخل قیمت‌ها پایین می‌آید. ما یک آل‌این‌وانی را خواهیم آورد و ساخت که دو مادربورد داشته باشد که یکی از مادربوردها برای شبکه‌‌ی داخلی و دیگری برای اینترنت شماست. یونیوو از کلمه‌ی یونیورسال است و شعار ما همیشه پیشرو است.»

مدیرعامل بهین تکنولوژی در پاسخ به خبرنگار زومیت در مورد سبدکالاهای تولیدی یونیوو پاسخ داد: «All In One و MINI PC با برند یونیوو به بازار ارائه می‌شود و قصد ورود به بازار دیگر با این برند را نداریم. لپ‌تاپ در ایران از فروش ۱۳۰ هزار عددی به ۲۵ هزار عدد رسیده است. دلیل این افت عمر ۳ تا ۴سال لپ‌تاپ و گستردگی گوشی‌های تلفن هوشمند است.ما به دنبال نوآوری هستیم و بازاری را دنبال می‌کنیم که رشد داشته باشید.  شخصی‌سازی All In One یکی از اهداف ما در تولید برای تصمیم بهتر مشتری است.»

توسلی ادامه داد که اگر حمایت باشد ساخت دستگاه All In One کار سختی نیست و می‌شود در ایران تولید کرد. این تولید خارج از تولید ماردبورد و پردازنده است. طراحی و ساخت بدنه و مونتاژ All In One در ایران امکانپذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات