این گوشی های پوکو به اندروید ۱۵ آپدیت می‌شوند

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی پوکو X6 پرو در دست از نمای پشت
تنها برخی از مدل‌های گوشی پوکو، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

گوگل اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۱۵ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. بر اساس اعلام گوگل، در بهار سال ۱۴۰۳ نسخه‌ی بتای این سیستم‌عامل به‌صورت عمومی منتشر می‌شود.

شیائومی جزو شرکت‌هایی است که معمولاً در انتشار به‌روزرسانی‌ برای محصولات خود چندان منظم عمل نمی‌کند؛ اما برخی از مدل‌های گوشی شیائومی (شامل بهترین گوشی‌ های اقتصادی و بهترین گوشی‌ های میان رده این برند از جمله گوشی پوکو) احتمالاً زودتر از سایر مدل‌های گوشی و تبلت شیائومی اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند.

فهرست گوشی‌ های پوکو که به اندروید ۱۵ آپدیت می‌شوند

شیائومی فعلاً به‌صورت رسمی فهرستی از مدل‌های مختلف گوشی‌های خود از جمله انواع گوشی پوکو را که جدیدترین نسخه‌ی اندروید را دریافت می‌کنند منتشر نکرده است. بر اساس برخی از اطلاعات غیررسمی، مدل‌های زیر جزو گوشی‌های پوکو هستند که احتمالاً به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند.

به‌غیراز گوشی پوکو M6 پرو نسخه‌ی 5G که در سایت شیائومی وعده‌ی دریافت اندروید ۱۵ را دارد و مدل‌های پوکو X6 و X6 پرو که به‌تازگی عرضه شده‌اند، انتشار نسخه‌ی جدید اندروید برای سایر مدل‌های فهرست بالا، قطعی نیست.

احتمالاً علاوه بر مدل‌های بالا، برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر پوکو نیز به اندروید ۱۵ آپدیت شوند و اگر گوشی شما جزو این فهرست نیست، بهتر است تا زمان انتشار اطلاعیه‌ی رسمی شیائومی برای به‌روزرسانی اندروید ۱۵ صبر کنید.

اندروید ۱۵ تغییرات مختلفی در مقایسه با نسخه قبلی داشته است. برخی از این تغییرات شامل بهبود پردازش‌های مربوط به CPU و GPU، تعامل بهتر برنامه‌های سنگین با باتری دستگاه، مدیریت بهینه‌ی سیستم‌های حرارتی، شخصی‌سازی لرزش دستگاه در هنگام بازخورد لمسی یا تایپ‌کردن، بهبودهای امنیتی با هدف حفظ حریم خصوصی کاربر و مقابله با بدافزارها و ارتقای کیفیت تجربه‌ی کار با دوربین هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات