سامسونگ عرضه گلکسی S20+ BTS Edition را به‌زودی آغاز می‌کند

پنج‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با همکاری گروه موسیقی کره‌ای BTS، نسخه‌ای سفارشی از گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس را در رنگ بنفش روانه‌ی بازار می‌کند.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ با همکاری گروه موسیقی کره‌ای BTS نسخه‌ای سفارشی از گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس را روانه‌ی بازار می‌کند. این گوشی سامسونگ همانند گلکسی Z Flip، بنفش‌رنگ خواهد بود. عرضه‌ی این نسخه از گلکسی اس ۲۰ پلاس، از ۱۹ تیر آغاز می‌شود؛ یعنی همان روزی که در سال ۲۰۱۳، نام مخصوص BTS A.R.M.Y برای طرفدارهای این گروه کره‌ای معرفی شد.

براساس گزارش‌ها، غول فناوری کره‌جنوبی برای عرضه‌ی جهانی گلکسی S20+ BTS Edition، با فروشگاه کتاب و لوازم الکتریکی فرانسوی Fnac همکاری کرده است. پیش‌سفارش این محصول از ۳۰ خرداد آغاز می‌شود و تا هجدهم تیر ادامه می‌یابد. نسخه‌ی BTS گلکسی اس ۲۰ پلاس درواقع همان گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G بنفش‌رنگ همراه‌با نسخه‌ی بنفش ایرباد گلکسی بادز پلاس و کیفی کوچک است.  سامسونگ برای تکرار موفقیت کسب‌شده با نسخه‌ی Thom Browne گلکسی Z Flip تلاش می‌کند.

نسخه‌ی ویژه‌ی یادشده از گوشی تاشدنی کره‌ای‌ها با هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پلاس و ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 همراه بود. گفتنی است تصاویر نسخه‌ی بنفش گلکسی بادز با لوگو سامسونگ و BTS فاش شده است.

گلکسی ایر بادز

سامسونگ به‌تازگی با انتشار ویدئو‌های تبلیغاتی همکاری خودش با گروه موسیقی BTS در توییتر و فیسبوک، انتظار برای عرضه‌ی نسخه‌ی BTS گلکسی اس ۲۰ پلاس را افزایش داده است. یکی از ویدئوهای یادشده جعبه‌ی گوشی هوشمندی را با هفت قلب بنفش نشان می‌دهد که نمادی از هفت عضو گروه BTS‌ است.

سامسونگ هنوز قیمت نسخه‌ی BTS گلکسی اس ۲۰ پلاس و تعداد دستگاه‌های تولیدشده از آن را اعلام نکرده است. در رویداد Unpacked 2020، یکی از اعضای BTS با نام V در حالی روی صحنه حاضر شد که هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پلاس را استفاده می‌کرد. فروش نسخه‌ی BTS گلکسی اس ۲۰ پلاس ثابت می‌کند همکاری سامسونگ با گروه موسیقی پسرانه‌ی کره، تنها به ترفند بازاریابی ساده محدود نیست. اعضای این گروه موسیقی تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیسبوک و ویبو بارگذاری می‌کنند که با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ پلاس ثبت شده است. این تصاویر میلیون‌ها بازدیدکننده دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات