رویداد رونمایی ردمی نوت 9 به دلیل نگرانی از شیوع کرونا لغو شد

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد رونمایی از گوشی هوشمند ردمی نوت ۹ که قرار بود پنج‌شنبه ۲۲ اسفندماه برگزار شد، به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا لغو شد و احتمالا به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
تبلیغات

مانو کومار جین (Manu Kumar Jain)‌ مدیر ارشد شیائومی هند با اصلاح توئیت قبلی خود اعلام کرد رویداد رونمایی گوشی ردمی نوت ۹ که قرار بود ۱۲ ماه مارس (۲۲سفندماه) برگزار شود، به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا لغو می‌شود و در عوض این رویداد به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. 

دوشنبه هفته‌ی جاری، مانو کومار جین در توئیتی اعلام کرده بود که سری ردمی نوت ۹ پنجشنبه ۲۲ اسفندماه در رویدادی رسمی معرفی می‌شود. وی ساعاتی قبل این توئیت را اصلاح و اعلام کرد که باتوجه به نگرانی‌هایی که در مورد انتشار ویروس کووید ۱۹ وجود دارد و این شرکت به سلامت طرفداران، خبرنگاران، کارمندان و همچنین شرکای خود اهمیت می‌دهد، رویداد به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.   

علاقه‌مندان می‌توانند رویداد رونمایی گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ را ازطریق صفحات رسمی شرکت در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت mi.com دنبال کنند. باتوجه به اینکه سلامت شرکت‌کنندگان در چنین رویدادهایی حائز اهمیت است، چنین تصمیمی گرفته شده است ولی مشخص نیست این روال تا چه زمانی ادامه داشته باشد و باید ببینیم آیا گوشی‌های هوشمند بعدی نیز به‌صورت آنلاین معرفی خواهند شد یا خیر. 

ردمی احتمالا نخستین شرکت در جهان است که رویداد رسمی خود را در هند به دلیل نگرانی از انتشار ویروس کرونا لغو می‌‌کند. ریلمی، رقیب ردمی هم قرار است رویداد رونمایی گوشی اوپو ریلمی ۶ را پنجم ماه مارس (۱۵ اسفندماه) در هند برگزار کند. هنوز خبری رسمی مبنی بر لغو این رویداد منتشر نشده است ولی تعداد زیادی از خبرنگاران اعلام کرده‌اند که به‌دلیل نگرانی‌هایی که از شیوع ویروس کرونا وجود دارد، سفر خود را برای شرکت در این رویداد لغو کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات