سری ردمی نوت 9 پنجشنبه ۲۲ اسفندماه معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی نوت ۹ روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی آینده برابر با ۲۲ اسفندماه (دوازدهم ماه مارس) معرفی می‌شود.
تبلیغات

صفحه‌ی رسمی ردمی هند در توییتر و همچنین مانو کومار جین (Manu Kumar Jain)‌ مدیر ارشد شیائومی هند در توییت‌های جداگانه‌ای تأیید کردند که گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9) به‌زودی و در تاریخ دوازدهم ماه مارس برابر با ۲۲ اسفندماه معرفی می‌شوند.

در توییت منتشر شده از سوی صفحه‌ی رسمی ردمی هند، به این موضوع اشاره شده باید منتظر قوی‌ترین محصول ردمی در سال ۲۰۲۰ باشیم.  

ردمی نوت 9

همان‌طور که در تیزر رسمی منتشرشده مشاهده می‌کنید ظاهرا قرار است گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۹ با چهار دوربین در پنل پشتی رونمایی شوند. براساس صفحه‌ای که برای پیش از عرضه‌ی ردمی نوت ۹ در آمازون ساخته شده نیز جدیدترین گوشی هوشمند ردمی نوت امکان تجربه‌ی فوق‌‌العاده‌ی بازی را برای کاربران فراهم کرده و از قابلیت‌های شارژ سریع بهبودیافته پشتیبانی می‌کنند.

مانو کومار جین در پست دیگری نیز تصویری را به‌اشتراک گذاشت که نیمی از پشت گوشی هوشمند جدید و پورت Type-C، جک هدفون و اسپیکر دستگاه دیده می‌شود. تاکنون تنها همین اطلاعات در مورد گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۹ منتشر شده است. احتمالا با نزدیک‌ شدن به رویداد رونمایی، طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن فاش خواهد شد.  

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات