شیائومی طی سه ماه، ۱۰ میلیون دستگاه از سری ردمی نوت 8 فروخته است

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی اعلام کرده که تنها سه ماه پس از معرفی سری ردمی نوت ۸، تعداد ۱۰ میلیون دستگاه از ردمی نوت و ردمی نوت ۸ پرو در سراسر جهان به فروش رسانده است.
تبلیغات

شیائومی در تاریخ ۲۹ اوت (۷ شهریور)، به‌طور رسمی سری ردمی نوت ۸ را معرفی کرد. فروش ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو تقریبا بلافاصله پس از معرفی شروع شد و تنها سه ماه بعد، شرکت اعلام کرد که ۱۰ میلیون دستگاه از این سری را در جهان به فروش رسانده است.

شیائومی برای جشن گرفتن این موفقیت بزرگ، گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ را در سایت خود با تخفیف عرضه می‌کند؛ اما این تخفیف برای نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و فقط برای چین است.

فروش 10 میلیونی ردمی نوت 8 در سه ماه

موفقیت به‌دست آمده به‌خودی‌ خود چشمگیر است؛ اما در مقام مقایسه با ردمی نوت ۷، گوشی‌های میان‌رده فعلی تنها در سه ماه به میزان فروشی هشت‌رقمی رسیدند که این اتفاق در مدت زمانی تقریبا ۳۰ روز کمتر نسبت به نسخه‌های قبلی خود رخ داد. همچنین اعلام شده که در این سه ماه، روزانه ۱۱۰ هزار دستگاه به فروش رفته است.

فروش 10 میلیونی ردمی نوت 8 در سه ماه

با چنین موفقیتی، شیائومی اعلام کرده که تمرکز خود را روی معرفی ردمی K30 گذاشته که برای فردا برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود که این گوشی اولین گوشی ردمی با فناوری 5G در کنار تجربه‌ای تمام صفحه از صفحه‌نمایش حفره‌دار با دو دوربین درون آن باشد.

به‌ احتمال‌ زیاد در کنار ردمی K30 از نسخه‌ی K30 پرو نیز رونمایی خواهد شد که تنها نسخه‌ی پرو از اتصال نسل آینده پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا از شارژ سریع‌تری نیز نسبت به نسخه‌ی پایه برخوردار خواهد بود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات