سامسونگ ویتنام قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ را پیش از رونمایی فاش کرد

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
مطالعه 6 دقیقه
تنها یک روز مانده به زمان رونمایی گلکسی نوت ۹، تصاویر کیفیت بالایی از پرچمدار بعدی سامسونگ به همراه قیمت پیش فروش آن به‌اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

سامسونگ، قصد دارد پرچمدار بعدی خود را در رویدادی بزرگ در تاریخ ۹ آگوست برابر با ۱۸ مردادماه معرفی کند. پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی از گلکسی نوت ۹ سامسونگ، پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود. 

تاکنون تصاویر و ویدئوهای فاش‌شده‌ی غیررسمی بسیاری از گلکسی نوت ۹ سامسونگ (Galaxy Note 9) منتشر‌شده است. طبق آنچه تاکنون درباره‌ی پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر‌شده است، تفاوت‌هایی در طراحی و مشخصات فنی گلکسی نوت ۹ نسبت به گوشی‌ قبلی‌اش دیده می‌شود. هرچند در خبرهای قبلی و تصاویر جدید گلکسی نوت ۹، نشان از شباهت بسیار آن با گلکسی نوت ۸ می‌دهد؛ ولی تفاوت‌هایی هم وجود دارد.

گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9

گلکسی نوت ۹ قرار است با قلم S Pen نسل جدید سامسونگ معرفی شود. قلم اس پن پرچمدار بعدی سامسونگ نیز تفاوت‌هایی با قلم استایلوس گلکسی نوت ۸ دارد. پیشتر تفاوت ظاهری قلم S Pen گلکسی نوت ۹ و گلکسی نوت ۸ در تصویر فاش‌شده مشاهده شد. تنوع رنگ‌های قلم اس پن یکی دیگر از موضوعات مورد توجهی است که در مورد گلکسی نوت ۹ مطرح می‌شود. پیشتر رنگ‌های متنوع قاب و قلم S Pen گلکسی نوت ۹ سامسونگ فاش شد. هرچند آخرین اطلاعات فاش‌شده از گلکسی نوت ۹ پیش از معرفی رسمی، نشان می‌دهد که قلم جدید از نظر سطح فشار و حساسیت تفاوتی با قلم گلکسی نوت ۸ ندارد. 

گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9

از سوی دیگر، از آنجایی که سامسونگ استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را به اس ۱۰ موکول کرد، سنسور اثرانگشت گلکسی نوت ۹ در قاب پشتی آن قرار دارد. هم‌چنین در پنل پشتی گوشی با طراحی جدیدی از چیدمان ماژول دوربین دوگانه مواجه خواهیم بود. از نظر مشخصات فنی، پیشتر گفته شد که گلکسی نوت ۹ سامسونگ از دوربین‌ بهبودیافته و نمایشگر فاقد بریدگی بهره می‌برد

اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری گلکسی نوت ۹ جزو اسرار نیست و پیش از این نیز در خبر دیگری قیمت نسخه‌های مختلف گلکسی نوت ۹ فاش شد. احتمالا پس از رونمایی گلکسی نوت ۹ در رویداد ۱۸ مردادماه، پیش‌سفارش آن آغاز خواهد شد. پیشتر گفته شده بود که گلکسی نوت ۹ زودتر از موعد مقرر به بازار عرضه خواهد شد

گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9

رولاند کوانت از وبسایت WinFuture، ادعا می‌کند که تمام مشخصاتی که طی چند ماه گذشته در مورد گلکسی نوت ۹ منتشر‌شده است، حقیقت دارد. وی مدعی است پرچمدار سامسونگ با باتری فوق‌العاده‌ی ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد. 

پیشتر گفته شده بود که دوربین گلکسی نوت ۹ سامسونگ از گلکسی اس ۹ پلاس بهتر خواهد بود. همچنین در خبرهای دیگری ذکر شده بود که دوربین گلکسی نوت ۹ تنها از لحاظ نرم‌افزاری بهبود خواهد یافت. از سوی دیگر گلکسی نوت ۹ احتمالا بدون دکس داک قادر به ارائه تجربه دسکتاپ خواهد بود. در این صورت گلکسی نوت ۹ برخلاف گوشی‌های هوشمند پرچمدار قبلی سامسونگ، بدون نیاز به ابزار جانبی دکس داک می‌تواند تجربه‌ی کامل دسکتاپ را در اختیار کاربران قرار خواهد دهد. 

یکی دیگر از مواردی که کواندت آنرا تایید کرده است، پشتیبانی از رادیو FM گلکسی نوت ۹ است. انتظار می‌رود کاربران کانادایی و احتمالا کاربران امریکا بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. به دلایل مختلفی، سامسونگ قصد ندارد یک برنامه‌ی محلی و بومی برای این قابلیت مهم در نظر بگیرد. 

سامسونگ ویتنام قیمت گلکسی نوت ۹ را پیش از معرفی فاش کرد

در خبر دیگری که امروز منتشر شد، سامسونگ ویتنام قیمت گلکسی نوت ۹ را پیش از رونمایی فاش کرده است. ظاهرا سامسونگ هدایایی را برای کاربرانی که اقدام به پیش خرید گلکسی نوت ۹ نمایند، در نظر گرفته است. تاکنون بحث‌های زیادی در مورد قیمت احتمالی گلکسی نوت  مطرح شده است که برخی ساختار قیمت پرچمدار جدید را بی‌ارتباط با قیمت پرچمدار قبلی یعنی گلکسی نوت ۸ مربوط به سال ۲۰۱۷ نمی‌دانند. قطعا قیمت گوشی هوشمند یکی از موارد مهم و قابل توجه برای خریداران است.

گلکسی نوت 9

تنها یک روز مانده به رونمایی گلکسی نوت ۹، سامسونگ، سامسونگ ویتنام قیمت پیش فروش گلکسی نوت ۹ را فاش کرده است و این پرچمدار رسما در فهرست گوشی‌های پیش فروش سامسونگ ویتنام دیده می‌شود. شاید این هم یکی دیگر از اشتباهات سامسونگ باشد. چند روز قبل هم تصویر رندر و ویدیوی رسمی گلکسی نوت ۹ سامسونگ به‌ اشتباه منتشر شد. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید گلکسی نوت ۹ پیش از رونمایی رسمی در سایت سامسونگ ویتنام دیده می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای Galaxy Note 9 با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت، حدود ۹۸۰ دلار و قیمت گلکسی نوت ۹ با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، حدود ۱۱۸۰ دلار خواهد بود. 

گلکسی نوت 9

هدایای مربوط به پیش سفارش گلکسی نوت ۹ از منطقه‌ای تا منطقه‌ی دیگر متفاوت است؛ ولی ظاهرا گلکسی نوت ۹ علاوه بر قلم S Pen جدید، از شارژ بی‌سیم سریع، مبدل USB C به HDMI برای پشتیبانی دکس، کاور مدل Clear View و هدفون JBL Inspire 700 بهره می‌برد. همچنین هدفون بی‌سیم AKG N60NC که ویز را به‌خوبی حذف می‌کند، جزو هدایای پیش سفارش گلکسی نوت ۹ در نظر گرفته شده است. هدفون JBL Inspire 700، در حدود ۸۰ دلار و شارژ سریع بی‌سیم نیز حداقل ۳۰ دلار ارزش دارد.

گلکسی نوت 9

سایر لوازم جانبی از جمله کاور Clear View نیز، حدود ۳۰ دلار قیمت دارند که در مجموع برای افرادی که گلکسی نوت ۹ را پیش خرید می‌کنند، می‌تواند ارقام و اعداد خوبی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات