قیمت نسخه‌های مختلف گلکسی نوت 9 فاش شد

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر فاش شده توسط یک منبع اندونزیایی، قیمت نسخه‌های مختلف گلکسی نوت ۹ سامسونگ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ قرار است گلکسی نوت ۹ را در تاریخ ۱۸ مرداد رونمایی کند و در این بین هر روز تصاویر بیشتری از گوشی یادشده افشا می‌شود. آخرین اطلاعات به‌دست آمده از گلکسی نوت ۹ قیمت این محصول را فاش می‌کند، این اطلاعات از اندونزی، جایی که قرار است پرچمدار جدید سری نوت پیش‌فروش شود، به دست آمده است.

براساس تصاویر منتشر شده، نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی Galaxy Note 9 با برچسب قیمتی تقریبی ۹۴۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد، در حالی که قیمت نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی این فبلت پرچم‌دار و مورد انتظار، حدود ۱۲۱۵ دلار خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت ۹ در سه رنگ مشکی، آبی و مسی به بازار آسیا و اقیانوسیه عرضه خواهد شد؛ اما نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی محصول در رنگ قهوه‌ای نیز ارائه می‌شود. پیش‌خرید گوشی مذکور از دهم تا نوزدهم مردادماه برای عموم در دسترس خواهد بود و هدایایی از جمله ۱۲ ماه اینترنت رایگان نیز برای کسانی که پیش‌خرید می‌کنند در نظر گرفته شده است.

قیمت گلکسی نوت 9

قیمت‌هایی که در تصویر دیده می‌شود، با بازه‌ی قیمتی که پیش‌تر فاش شده بود و مدعی شده بود که قیمت نوت ۹ در اروپا بین ۱۲۳۰ تا ۱۴۶۴ دلار خواهد بود مطابقت دارد. به علاوه، در این تصاویر، قلم S Pen در نسخه‌ی آبی‌، طلایی رنگ است که گزارش‌های قبلی در این رابطه را تأیید می‌کند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۹ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات