رزرو گلکسی نوت 9 پیش از اعلام رسمی تاریخ عرضه آغاز شد

پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که تاکنون، سامسونگ زمان دقیقی برای معرفی گلکسی نوت 9 اعلام نکرده‌است، پذیرش رزرو برای آن را آغاز کرده است.
تبلیغات

ظهر دیروز، سامسونگ پذیرش سفارش برای گلکسی نوت ۹ را آغاز کرد. این در حالی است که آن‌ها تاکنون این گوشی را معرفی نکرده‌اند و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست. سامسونگ در گذشته نیز با تهیه‌ی تیزرها و تریلرهای تبلیغاتی و استفاده از نام‌های بزرگ سود فراوانی را کسب کرده است. اما این بار آنان با شگردی جدید به میدان آمده‌اند. چرا تا زمان معرفی اسمارت‌فون صبر کنیم تا پس از آن مردم برای خریدن آن به صف بایستند، این بار آن‌ها را قبل از معرفی تاریخ عرضه آماده می‌کنیم. این دقیقا روش آن‌هاست!

تبلیغات‌ سامسونگ همواره هیجان‌انگیز بوده است. همین چندسال قبل آنان در یک همکاری مشترک با Jay-Z خواننده معروف آمریکایی، کمپینی به‌راه انداخته‌ بودند که در آن کاربر به ازای خرید آخرین مدل اسمارت‌فون سری گلکسی، آلبوم جدید Jay-Z را به‌صورت رایگان دریافت می‌کرد. اکنون تکنیک معروف مگنا کارتا به شکلی دیگر در جریان است. این بار سامسونگ پیش از آن‌که کنفرانس بزرگ خود را برگزار و از گوشی جدید خود به‌طور رسمی رونمایی کند، شروع به پذیرش رزرو برای دریافت آن کرده است.

تنها کاری که برای رزرو گوشی بعدی سامسونگ باید انجام دهید به شرح زیر است:

وارد گوگل‌پلی شوید و برنامه‌ی رسمی شرکت به‌نام Shop Samsung را به‌صورت رایگان دریافت کنید. سپس برنامه را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید، در سمت راست عبارت RESERVE در پایین، چندین جمله خودنمایی می‌کند و گزینه‌ی موردنظر را پیدا می‌کنید.

برنامه چنین پیغامی خواهد داد:

برای دریافت گلکسی فون بعدی همین الان ثبت‌نام کنید و آخرین به‌روزرسانی‌ها و اتفاقات مربوط به آن را دنبال کنید. هنگامی که جزییات بیشتری از گوشی منتشر شود، شما را در جریان می‌گذاریم.

این برنامه اطلاعات اندکی در مورد دستگاه به شما می‌دهد. شگرد اصلی این تبلیغ بدین صورت است که به مخاطب القا شود تنها راه مطمئن برای تصاحب Galaxy Note 9 فشردن دکمه رزرو است، تا سامسونگ در زمان دلخواه هر عددی را که مدنظر دارد به‌عنوان قیمت اعلام کند! البته ما تقریبا مطمئن هستیم که قیمت گلکسی نوت بعدی کمتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

قیمت گلکسی نوت بعدی کمتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود

سامسونگ در روز ۱۸ مرداد، از گلکسی نوت ۹ رونمایی خواهد کرد، کمی قبل از آن پیش‌فروش آغاز می‌شود و سپس در هفته‌های آتی وارد بازار فروش جهانی می‌شود. از منابعی ناشناس به ما خبر رسیده‌است که در روز ۲ شهریور ماه ۱۳۹۷، گلکسی نوت ۹ در بازار خواهد بود و می‌توان آن را تهیه کرد. پس تا آن زمان صبر می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات