تفاوت ظاهری قلم S Pen گلکسی نوت 9 و گلکسی نوت 8 در تصویر فاش‌شده جدید

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در تصویری فاش‌شده، قلم S Pen گلکسی نوت ۹ و قلم گلکسی نوت ۸ در کنار هم قرار داده‌ شده‌اند و تفاوت طراحی ظاهری آنها مشهود است.
تبلیغات

تاکنون، اخبار و شایعات بی‌شماری در مورد رونمایی و عرضه‌ی گلکسی نوت ۹ سامسونگ با قلم S Pen جدید منتشر شده است.

ظاهرا سامسونگ در تلاش است فبلت خود را با قلمی متفاوت‌تر نسبت به مدل‌های قبلی مربوط به گلکسی نوت ۸ به بازار عرضه‌کند. علاوه‌‌بر به‌روز‌رسانی‌های مختلفی که درباره‌ی S Pen جدید مطرح شده، با توجه به تصاویر فاش‌شده، ظاهرا تفاوت‌های ظاهری ظریفی در طراحی آن نسبت به مدل‌های قبلی دیده می‌شود. آخرین تصویر فاش‌شده، قلم S Pen گلکسی نوت ۹ و قلم گلکسی نوت ۸ را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. با توجه به تصویر، تفاوت طراحی ظاهری دو مدل، در نگاه اول به‌چشم می‌آید.

قلم S Pen

پیشتر، رنگ‌های متنوع قاب و قلم S Pen گلکسی نوت ۹ سامسونگ فاش شد. ظاهرا تغییرات طراحی قلم S Pen جدید گلکسی نوت ۹ به اندازه‌ی تغییرات طراحی قلم گلکسی تب اس ۴ سامسونگ (Galaxy Tab S4)‌ نیست. قلم گلکسی نوت ۹، انحنای بیشتری در طراحی نسبت به مدل قبلی خود دارد. با توجه به تصویر فاش‌شده، این موضوع به‌خوبی نشان داده شده است. قلم مربوط به گوشی گلکسی نوت ۹ آبی رنگ، از دو قسمت رنگی تشکیل شده است که رنگ بدنه‌ی آن طلایی و قسمت بالای قلم به‌رنگ قاب گوشی خواهد بود. قلم استایلوس گلکسی نوت ۸ در سمت چپ تصویر قابل‌مقایسه با قلم گلکسی نوت ۹ است.  

در خبرهای دیگری  تمام قابلیت‌های قلم S Pen در گلکسی نوت ۹ سامسونگ توضیح داده شده است. یکی از موارد قابل‌توجه این است که قلم S Pen در گلکسی نوت ۹ به بلوتوث کم‌مصرف مجهز خواهد بود. در مجموع با توجه به آنچه از قلم S Pen جدید منتشر شده است، باید منتظر قلمی با ویژگی‌هایی قابل‌توجه باشیم که امکاناتی غیرقابل‌انتظار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مثلا کاربران می‌توانند از قلم به‌عنوان کنترل از راه دور برای تنظیمات پخش موسیقی و ویدئو یا برای سلفی گرفتن استفاده کنند. حتی ممکن است برخی از قابلیت‌های قلم جدید برای عملکرد بهتر در بازی‌ها هم موثر واقع شود. 

طبق آخرین خبرهایی که به‌تایید سامسونگ هم رسیده است، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۹ آگوست برابر با ۱۸ مردادماه در رویدادی بزرگ در نیویورک معرفی شود. قیمت نهایی پرچمدار بعدی سامسونگ در همان مراسم مشخص خواهد شد؛ اما خبرهای غیر‌رسمی از شروع قیمت ۹۰۰ دلاری گلکسی نوت ۹ خبر می‌دهند. احتمال آن می‌رود که گلکسی نوت ۹ با حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، قیمتی بالاتر از ۱۲۰۰ دلار داشته باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات