تصاویری از گلکسی اس 9 پلاس درون کیس‎های رسمی فاش شد

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدید که توسط یک سازنده‌ی کیس منتشر شده، حاکی از عرضه‌ی گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با دوربین دوگانه عمودی است.
تبلیغات

در ماه دسامبر سال گذشته، تنوع رنگ‌بندی پرچم‌داران گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد. حال، تصاویر رندری منتشر شده است که کهکشانی‌های جدید این شرکت را در رنگ خاکستری و نقره‌ای به نمایش می‌گذارد. این تصاویر توسط شرکت Poetic ارائه شده است؛ آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، تشخیص جانشین گلکسی اس ۸ پلاس با مقایسه پنل جلوی آن نسبت به نسل قبل، چندان ساده نخواهد بود؛ حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش حذف نشده و طراحی کلی، تا حدودی مانند پرچم‌دار ۶.۲ اینچی سامسونگ در سال ۲۰۱۷ است.

گلکسی اس 9 پلاس

با این‌حال در پنل پشتی، تغییرات بیشتری صورت گرفته است؛ از جمله‌ی این تغییرات، می‌توان به تجهیز Galaxy S9 Plus به دوربین دوگانه اشاره کرد. چینش دوربین‌ها در قاب پشت گوشی، به صورت عمودی بوده و حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده است. لازم به‌ذکر است برخلاف مدل «پلاس»، نسخه‌ی ۵.۸ اینچی دوربین دوگانه ندارد و به یک دوربین مجهز می‌شود.

آخرین شایعات پیرامون پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ به این موضوع اشاره دارد که جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، قابلیت‌ فیلم‌برداری با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p ارائه می‌دهند؛ ضمن اینکه می‌توانید برای عکس‌برداری، دیافراگم لنز دوربین را تغییر دهید. اسپیکرهای استریو، از دیگر تغییراتی است که انتظار داریم اعضای جدید سری «گلکسی اس» ارائه دهند.

جدا از دوربین، گلکسی اس ۹‌ و گلکسی اس ۹‌ پلاس در میزان حافظه‏‌ی رم نیز از یک‌دیگر متمایز خواهند بود؛ مدل ۵.۸ اینچی به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و نسخه‌ی «پلاس» با شش گیگابایت رم همراه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود جانشین گلکسی اس ۸ در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در دسترس قرار بگیرد؛ این در حالی است که مدل ۶.۲ اینچی، در سه نسخه با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

گلکسی اس 9 پلاس
گلکسی اس 9 پلاس
گلکسی اس 9 پلاس
گلکسی اس 9 پلاس

در حال‌حاضر، مشخص نیست آیا رنگ بنفش پرچم‌داران Samsung، ارائه خواهد شد یا خیر؛ در این تصاویر، چنین رنگ‌بندی فاش نشده است و حتی در صورت معرفی جانشین گلکسی اس ۸ با رنگ بنفش، انتظار داریم این مدل عرضه‌ی محدودی داشته باشد. از سوی دیگر، ممکن است گلکسی اس ۹‌ و گلکسی اس ۹‌ پلاس از لحاظ رنگ‌بندی، از یک‌دیگر متمایز شده باشند. این احتمال نیز وجود دارد شرکت Poetic، کیس‌ها را براساس گمانه‌زنی‌ها طراحی کرده باشد و بدین شکل، پرچم‌‏دار ۲۰۱۸ سامسونگ تنها در رنگ‌های محتمل به نمایش گذاشته شده است.

شرکت کُره‌ای، اخیراً تأیید کرده است نسل جدید سری «گلکسی اس» را در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. ایوان بلس، نیز مدتی پیش به این موضوع اشاره کرد که پس از معرفی رسمی، کهکشانی‏‌های ۲۰۱۸ سامسونگ از تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) قابل خرید هستند. براساس اعلام یک منبع مطلع، نسخه‌ی جدید رابط‌کاربری Samsung Exprience روی پرچم‏‌داران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اجرا خواهد شد؛ انتظار می‌رود قابلیت‌های نرم‌افزاری مخصوصی برای این دو گوشی درنظر گرفته شده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات