گلکسی اس 9 پلاس با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اعلام شده است که سامسونگ، گلکسی اس ۹ پلاس را در سه نسخه‌ی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی تأیید نکرده است چه زمانی از گوشی‎های پرچم‎دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد. بااین‌حال شایعات و گمانه‌زنی درمورد اعضای جدید سری گلکسی اس ادامه پیدا می‌کند و آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده، به تنوع مدل‌های جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اشاره دارد. 

بر اساس اطلاعات به‎دست‌آمده، سامسونگ به دنبال معرفی دو نسخه از گوشی پرچم‎دار گلکسی اس ۹ است. یک مدل از پرچم‌دار ۵.۸ اینچی کُره‌ای‎ها به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. در رابطه با گلکسی اس ۹ پلاس اعلام شده است که فبلت پرچم‏‌دار ۶.۳ اینچی ۲۰۱۸ سامسونگ با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد بود و در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‎شود.

گلکسی اس 9

همچنین احتمال می‌رود که یک نسخه از جانشین گلکسی اس ۸ پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای منتخب عرضه شود؛ با این وجود، موجودی نسخه ۵۱۲ گیگابایتی بسیار محدود خواهد بود.

تفاوت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تنها به حافظه‌ی رم یا اندازه صفحه‌نمایش محدود نخواهد شد؛ مدتی پیش در زومیت، تصویری از پنل پشتی پرچم‌داران جدید سامسونگ منتشر شد که تفاوت‌های احتمالی اعضای تازه نفس سری گلکسی اس را نشان می‌داد. به‌ ‏نظر می‌‏رسد جانشین گلکسی اس ۸ با یک دوربین عرضه خواهد شد و حسگر اثر انگشت آن در زیر دوربین اصلی خواهد بود. در مدل «پلاس»، دوربین اصلی به دو سنسور متکی خواهد بود که چینش عمودی دارند؛ مانند مدل دیگر، حسگر اثر انگشت در این گوشی به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است تا دسترسی به آن راحت‌تر باشد. شایع شده است که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به لنزی با F1.5 مجهز خواهند شد؛ می‌توانید اندازه دیافراگم را به‌صورت دستی تغییر دهید. 

گلکسی اس 9

از دیگر تغییرات احتمالی که در پرچم‏‌داران جدید سامسونگ اعمال خواهد شد، می‌توان به افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد. به‌ نظر می‎رسد سامسونگ درنظر دارد پرچم‌دار ۵.۸ اینچی ۲۰۱۸ خود را به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز کند؛ در مدل قبل، از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است. این‌طور که پیدا است، استفاده از برد انباشته برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، به سامسونگ کمک کرده است ظرفیت باتری اعضای جدید سری گلکسی اس را افزایش دهد؛ برای تأمین برد انباشته، سامسونگ با پنج شرکت مختلف وارد همکاری شده است و یک شرکت دیگر نیز در ماه فوریه به جمع آن‎ها اضافه می‎شود.

با توجه به شایعات اخیر، به‌ نظر می‌رسد پرچم‏‌داران امسال سامسونگ در ماه فوریه به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد؛ شرکت کُره‎ای احتمالاً از نمایشگاه MWC 2018 برای نمایش عمومی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس استفاده خواهد کرد. در همین حال، شایع شده است که تولید انبوه این گوشی‌ها در ماه ژانویه آغاز می‎شود تا شرکت کُره‌ای بتواند گوشی‌های رده‌بالای خود را در ماه مارس به دست علاقه‎مندان برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات