پربازدیدترین بررسی‌های زومیت در سال ۱۴۰۱

یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
مقایسه دوربین گلکسی s23 اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی s22 اولترا
در سال ۱۴۰۱ محصولات مختلفی را به‌طورتخصصی بررسی کردیم که در این مقاله پربازدیدترین آن‌ها را مرور می‌کنیم.
تبلیغات

بررسی محصولات جدید حوزه‌ی فناوری یکی از وظایف مهم تیم زومیت است و ما سعی می‌کنیم به‌طور کاملاً بی‌طرفانه و طبق نیاز کاربران، پرطرفدارترین و بهترین دستگاه‌ها و گجت‌های روز را بررسی کنیم تا قبل‌ از خرید، بتوانید با مزایا و معایب آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله، قصد داریم پربازدیدترین بررسی‌های زومیت در سال ۱۴۰۱ را مرور کنیم.

۱۰. بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل [به‌همراه بررسی ویدئویی]

مثل همیشه با معرفی گوشی‌های جدید اپل، آیفون ۱۴ پرو مکس را به‌عنوان پرطرفدارترین و قدرتمندترین آن‌ها به‌طور‌تخصصی بررسی کردیم و آزمایش‌های مختلف و بنچمارک‌های متعدد را روی آن انجام دادیم تا عملکردش را در دنیای واقعی و شرایط مختلف ارزیابی کنیم.

بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل [به‌همراه بررسی ویدیویی]
آیفون ۱۴ پرو از جنبه‌های متعددی بهتر از نسل گذشته است؛ اما نه به‌قدری که ارتقا از آیفون ۱۳ پرو را توجیه کند. با بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس همراه زومیت باشید.
بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل [به‌همراه بررسی ویدیویی]

مدل‌های پرو آیفون ۱۴ با ویژگی جدید داینامیک آیلند روانه‌ی بازار شدند و شاید همین قابلیت مهم‌ترین تغییر ظاهری این نسل از گوشی‌های هوشمند اپل بود. به‌هرحال، مقاله‌ی بررسی تخصصی آيفون ۱۴ پرو مکس موفق شد در فهرست پربازدیدترین بررسی‌های ۱۴۰۱ زومیت قرار بگیرد.

۹. بررسی گلکسی A33 سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدئویی]

بسیاری از مردم به‌دلیل قیمت مناسب و ویژگی‌های جذاب، از محصولات میان‌رده‌ی سری گلکسی A سامسونگ استفاده می‌کنند. گلکسی A33 نیز یکی از میان‌رده‌های محبوب‌ برند کره‌ای بود که آن را دقیقاً بررسی کردیم تا با ضعف‌ها و قوت‌هایش آشنا شوید.

بررسی گلکسی A33 سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدیویی]
بررسی گلکسی A33 سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدیویی]
مطالعه '17

به‌نظر می‌رسد این گوشی توجه بسیاری از مخاطبان زومیت را به‌ خود جلب کرده است؛ زیرا یکی از پربازدیدترین بررسی‌های ما در سال ۱۴۰۱ بود. گلکسی A33 ویژگی‌هایی مانند نمایشگر جذاب ۹۰ هرتزی، بلندگوهای استریو، عملکردی در سطح گلکسی A53 با قیمت ارزان‌تر و... را ارائه می‌دهد؛ اما شارژر از جعبه‌ی آن حذف شده است و گران‌تر از گوشی‌های هم‌رده‌ی سایر برندها است.

۸. بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدئویی]

گلکسی S22 اولترا به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۲۲ سامسونگ یکی از گوشی‌های پرطرفدار و محبوب‌ این شرکت تا قبل‌ از معرفی سری گلکسی S23 بود. ما در زومیت این محصول جذاب را از جهات مختلف مثل عملکرد پردازشی، عملکرد دوربین، شارژدهی و نمایشگر بررسی کردیم.

بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدیویی]
گلکسی نوت طلوع دوباره‌ای را در کالبد گلکسی S22 اولترا تجربه می‌کند و ما از این اتفاق رضایت کامل داریم؛ با بررسی گلکسی اس ۲۲ اولترا همراه زومیت باشید.
بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدیویی]

شما می‌توانید با مطالعه‌ی بررسی تخصصی زومیت از گلکسی S22 اولترا با قوت‌ها و ضعف‌های این گوشی آشنا شوید. به‌طور‌خلاصه ازجمله مزیت‌های این محصول می‌توان به اضافه‌شدن قلم S Pen با نرخ تأخیر بسیار کم و قابلیت‌های جذاب، ثبت عکس‌های جذاب در تمامی سناریوها، نمایشگر OLED روشن‌تر و دقیق‌تر از همیشه اشاره کرد. ازجمله ضعف‌ها آن نیز حذف شارژر و پایداری نامناسب در عملکردهای طولانی اشاره کرد.

۷. بررسی گلکسی A52s 5G سامسونگ

گلکسی A52s 5G ادامه‌‌دهنده‌ی راهی است که سامسونگ از سال‌ها قبل با سری محبوب گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی A آغاز کرد. ما در بررسی تخصصی این محصول مثل سایر دستگاه‌ها، سعی کرده‌ایم به‌طور‌عادلانه عملکرد آن را ازنظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دقیقاً ارزیابی کنیم.

بررسی گلکسی A52s 5G سامسونگ
مطالعه '18

گلکسی A52s 5G نیز یکی از گوشی‌های میان‌‌رده‌ی پرطرفدار سامسونگ بود که توجهات بسیاری از کاربران زومیت را به‌ خود جلب کرد. ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی با روشنایی خیره‌کننده، دوربین کارآمد برای عکاسی روز و شب، طراحی زیبا و مینیمال، پشتیبانی از 5G و شارژدهی مناسب اشاره کرد.

۶. بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G شیائومی [به‌همراه بررسی ویدئویی]

سری ردمی نوت همیشه میان خریداران گوشی‌های میان‌رده محبوبیت فراوانی داشته است و ردمی نوت ۱۱ پرو نیز از این قاعده مستثنی نبود. شاید به‌همین‌دلیل بررسی تخصصی این گوشی به یکی از پربازدیدترین بررسی‌های زومیت در سال ۱۴۰۱ تبدیل شد.

بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G شیائومی [به‌همراه بررسی ویدیویی]
بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G شیائومی [به‌همراه بررسی ویدیویی]
مطالعه '17

ردمی نوت ۱۱ پرو 5G امکانات جذابی مثل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED با رنگ‌های دقیق، طراحی شیشه‌ای و خوش‌ساخت و شارژر سریع ۶۷ واتی را ارائه می‌دهد؛ اما معایبی مثل تراشه‌ی ضعیف‌تر از رقبا و دوربین ضعیف را نیز به‌همراه دارد.

۵. بررسی گلکسی A13 مدل 4G سامسونگ [با بررسی ویدئویی]

گلکسی A13 سامسونگ یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌‌‌ی بازار است که ضمن استفاده از طراحی جذاب، امکانات مناسبی دراختیار کاربران قرار می‌دهد. بررسی این محصول نیز یکی از پربازدیدترین‌های ۱۴۰۱ زومیت بود که نشان می‌دهد طرفداران زیادی دارد.

بررسی گلکسی A13 مدل 4G سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '16

ازجمله ویژگی‌های مهم گلکسی A13 می‌توان به وضوح FHD نمایشگر و عملکرد رضایت‌بخش دوربین‌ها و استفاده از جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری سامسونگ اشاره کرد. این محصول معایبی هم دارد؛ ازجمله روشنایی کم نمایشگر و عملکرد ناکارآمد حسگر نور محیطی و سخت‌افزار ضعیف‌تر از رقبا.

۴. بررسی گلکسی S21 FE سامسونگ

گوشی‌های سری فن‌ادیشن سامسونگ برای افرادی طراحی شده‌اند که به پرداخت هزینه‌ی هنگفت برای خرید محصول پرچم‌دار تمایلی ندارند؛ اما قدرت پردازشی در سطح محصولات پرچم‌دار را ترجیح می‌دهد. گلکسی S21 FE به‌عنوان مدل ارزان‌قیمت پرچم‌داران ۲۰۲۱ سامسونگ معرفی شد و ما مثل همیشه آن را به‌طور‌تخصصی بررسی کردیم.

گلکسی S21 FE با ارتقای تراشه و تغییرات اندک نسبت به گذشته، به رقابت با پرچم‌داران اقتصادی چینی آمده است. با بررسی گلکسی S21 FE همراه زومیت باشید.

از ویژگی‌های مهم گلکسی S23 FE سامسونگ می‌توان به نمایشگر OLED پرنور با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مجموعه‌ی دوربین کارآمد و تراشه‌ی به‌روز‌شده با عملکرد نسبتاً پایدار اشاره کرد. ناگفته نماند این محصول از بدنه‌ی پلاستیکی بهره می‌برد که هنگام پردازش‌های سنگین به‌شدت داغ می‌شود.

۳. بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ [با بررسی ویدئویی]

گلکسی A53 5G یکی دیگر از میان‌رده‌های خوش‌ساخت سامسونگ است که ویژگی‌های جذابی را با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از پرچم‌داران این شرکت ارائه می‌دهد و همین امر سبب شده است بررسی تخصصی این محصول به یکی از پربازدیدترین مقالات زومیت در سال ۱۴۰۱ تبدیل شود.

بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ [با بررسی ویدیوئی]
نسل جدید میان‌رده‌ی محبوب سامسونگ غیر از تغییر تراشه و افزایش جزئی ظرفیت باتری هیچ تفاوت محسوس دیگری با گذشته ندارد. با بررسی گلکسی A53‌ همراه زومیت باشید.
بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ [با بررسی ویدیوئی]

به‌طورخلاصه باید اشاره کنیم گلکسی A53 5G مزیت‌هایی مثل نمایشگر OLED پرنور و دقیق‌تر از نسل‌های قبل و اسپیکرهای استریو با صدای شفاف‌ و رسا و عملکرد مطلوب دوربین‌ها در روز و شب را ارائه می‌دهد. گفتنی است شارژر در جعبه‌ی این گوشی وجود ندارد و از تراشه‌ی نسبتاً ضعیفی درمقایسه‌با رقبا و نسل قبل خود بهره می‌برد.

۲. بررسی گلکسی A73 سامسونگ [با بررسی ویدئویی]

گلکسی A73 عنوان یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی قدرتمند سامسونگ را یدک می‌کشد و امکانات بسیار جذابی مثل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد.

بررسی گلکسی A73 سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '20

گلکسی A73 سامسونگ از نمایشگر OLED پرنورتر و دقیق‌تر از نسل قبلی خود بهره می‌برد و اسپیکرهای استریو بسیار باکیفیتی دارد. عملکرد دوربین این دستگاه نیز بسیار جذاب است و سامسونگ می‌گوید به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را تا چهار سال برای آن ارائه خواهد کرد. البته دوربین تله‌فوتو از این گوشی حذف شده و تراشه‌ی آن ضعیف‌تر از رقبا است.

۱. بررسی شیائومی 11T پرو

شیائومی 11T پرو پرچم‌دار اقتصادی دیگری از شیائومی است که امکانات محصولی پرچم‌دار را ارائه می‌دهد. ما در مقاله‌ی بررسی تخصصی این دستگاه، همه‌ی ویژگی‌های آن را از عملکرد دوربین گرفته تا قدرت سخت‌افزاری ارزیابی کرده‌ایم.

بررسی شیائومی 11T پرو
شیائومی 11T پرو، پرچم‌دار اقتصادی دیگری از شیائومی است که با ایستادن بر شانه‌ی می ۱۱، ارائه‌ی قدرتمندی از یک گوشی بالارده را به نمایش می‌گذارد. با بررسی شیائومی 11T پرو همراه زومیت باشید.
بررسی شیائومی 11T پرو

بررسی شیائومی 11T پرو پربازدیدترین بررسی زومیت در سال ۱۴۰۱ بود که نشان می‌دهد مخاطبان ما توجه ویژه‌ای به این محصول می‌کنند. ازجمله مزایای این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پایداری کم‌نظیر در پردازش‌های سنگین و شارژر قدرتمند ۱۲۰ وات اشاره کرد. ناگفته نماند وزن زیاد و داغ‌شدن بیش‌از حد هنگام پردازش‌های سنگین را نیز می‌توان معایب مهم این محصول دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات