لپ تاپ های جدید سری الیت بوک HP معرفی شدند

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
اچ‌پی شب گذشته لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک را با سخت‌افزاری قدرتمند، عمر باتری مناسب و طراحی زیبا به‌روزرسانی کرد. الیت‌بوک‌های جدید تابستان امسال عرضه می‌شوند.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک اچ‌پی به‌طور معمول روی ارائه‌ی قابلیت‌های کاربردی متمرکز هستند و کمتر به حوزه‌ی زیبایی‌شناسی می‌پردازند، بااین‌حال اچ‌پی در مدل‌های جدید خانواده‌ی الیت‌بوک تلاش کرده است ضمن تمرکز روی سخت‌افزار قدرتمند به طراحی ظاهری نیز اهمیتی ویژه بدهد. همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، لپ‌تاپ‌های تجاری جدید HP از پردازنده‌‌های نسل دهمی اینتل یا پردازنده‌های رایزن ۴۰۰۰ AMD استفاده می‌کنند. به‌علاوه تمامی آن‌ها تنوع درگاه مناسبی دارند و عمر باتری خوبی ارائه می‌دهند.

مهم‌ترین لپ‌تاپ‌های تازه‌معرفی‌شده را می‌توانیم EliteBook x360 1030 G7 و EliteBook x360 1040 G7 به‌حساب بیاوریم. این دو لپ ‌تاپ تبدیل‌پذیر دارای کانفیگی ویژه برای اتصال به اینترنت 5G هستند و مدل EliteBook x360 1040 G7 می‌تواند تا ۲۹ ساعت شارژدهی کند. میزان شارژدهی محصولات الکترونیکی به نحوه‌ی کار با آن‌ها وابسته است و انتظار نداریم در دنیای واقعی شاهد ۲۹ ساعت شارژدهی از لپ‌تاپ موردبحث باشیم، اما بدون شک این لپ‌تاپ می‌تواند در طول روز بدون نیاز به شارژر کار کند. همچنین در نظر داشته باشید که این محصولات نخستین لپ‌تاپ‌های دنیا با پشتیبانی از فناوری 5G نیستند. 

اچ پی الیت بوک 2020 / HP EliteBook 2020

در تمامی مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های الیت‌بوک از صفحه‌کلیدی بازطراحی‌شده با سروصدای کمتر استفاده شده است. این لپ‌تاپ‌ها به‌لطف داشتن وب‌کم باکیفیت امکان برقراری تماس‌های ویدئویی را به‌شکلی کارآمد فراهم می‌کنند. مدل‌های x360 نسبت‌به نسل‌های پیشین اندکی کوچک‌تر شده‌اند. به‌علاوه لپ‌تاپ EliteBook 835 G7 که از پردازنده‌های خانواده‌ی رایزن استفاده می‌کند تا ۲۴ ساعت توانایی شارژدهی دارد. EliteBook 835 G7 در بین تمامی لپ‌تاپ‌های تجاری مبتنی‌بر پردازنده‌های AMD که دردسترس عموم کاربران قرار دارند، بهترین عمر باتری ممکن را ارائه می‌دهد. مجددا تأکید می‌کنیم که نباید انتظار داشته باشید این لپ‌تاپ واقعا تا ۲۴ ساعت دوام بیاورد.

شماری از لپ‌تاپ‌های جدید الیت‌بوک از پردازنده های اینتل نسل دهمی سری U استفاده می‌کنند که شامل مدل ۱۳ اینچ EliteBook 830 G7 و مدل ۱۴ اینچ EliteBook 840 G7 و مدل ۱۵ اینچ EliteBook 850 G7 هستند که تاریخ عرضه‌ی تمامی آن‌ها برای جون (خرداد و تیر) تعیین شده است.

اچ پی الیت بوک 2020 / HP EliteBook 2020

در لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک ۸۰۰، اچ‌پی حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش را کم کرده است تا این محصولات ظاهری مدرن‌تر پیدا کنند و دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بهتری باشند. درضمن این لپ‌تاپ‌ها به‌طور کلی سبک‌وزن‌تر از قبل شده‌اند. از بین دیگر اطلاعات مهم درمورد آن‌‌ها می‌توانیم به صفحه‌کلید و تاچ‌پد بهبودیافته اشاره کنیم. 

EliteBook 850 G7 با داشتن ۱/۷ کیلوگرم وزن یکی از سبک‌ترین ورک‌استیشن‌های قابل‌حمل دنیا با کارت گرافیک مجزا به‌حساب می‌آید. این لپ‌تاپ که از صفحه‌نمایش ۱۵/۶ اینچ استفاده می‌کند دو کانفیگ با پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع اینتل یا کارت گرافیک انویدیا GeForce MX250 دارد. لپ‌تاپ موردبحث از حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و در قوی‌ترین کانفیگ به یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی PCIe NVMe M.2 SSD مجهز شده است. وای فای ۶ و بلوتوث ۵ جزو دیگر مشخصات لپ‌تاپ هستند.

به‌علاوه در بین محصولات، EliteBook 835 G7 و EliteBook 845 G7 و EliteBook 855 G7 را داریم که به‌ترتیب با صفحه‌نمایش ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اینچ همراه شده‌اند و همگی از پردازنده‌های Ryzen Pro 4000 ای‌‌ام‌دی استفاده می‌کنند. در این مدل‌ها نیز همچون مدل‌های دارای پردازنده‌ اینتل شاهد تغییراتی در طراحی ظاهری هستیم. لپ‌تاپ‌های موردبحث عمر باتری مناسبی دارند و از سخت‌افزاری توانمند بهره می‌گیرند. مثلا مدل ۱۵ اینچ در قوی‌ترین کانفیگش از پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 PRO 4750U به‌همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4-3200 و یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD PCIe NVMe M.2 استفاده می‌کند.

اچ پی الیت بوک 2020 / HP EliteBook 2020

لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر جدید سری x360 شامل مدل‌های ۱۳ اینچ EliteBook x360 1030 G7 و EliteBook x360 830 G7 و مدل ۱۴ اینچ EliteBook x360 1040 G7 هستند که همگی از تراشه‌ی ساخت اینتل استفاده می‌کنند. در مدل EliteBook x360 1040 G7 شاهد صفحه‌نمایش IPS با وضوح فول HD به‌همراه حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4-2933 و دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی PCIe NVMe M.2 SSD هستیم. این لپ‌تاپ ۱/۳۲ کیلوگرم وزن دارد. ازطرفی مدل EliteBook x360 1030 G7 با صفحه‌نمایش ۱۳/۳ اینچ IPS فول HD از پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع اینتل به‌همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4-2933 بهره می‌گیرد. در قوی‌ترین کانفیگ این مدل نیز شاهد استفاده از دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی PCIe NVMe M.2 SSD هستیم. وزن پایه‌ی این محصول، ۱/۲۱ کیلوگرم اعلام شده است.

اچ‌پی می‌گوید x360 1030 G7 کوچک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر تجاری ۱۳ اینچ دنیا به‌حساب می‌آید و در بین این محصولات بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه را دارد. در این لپ‌تاپ از سیستم ردیاب Tile هم استفاده شده است. درضمن نحوه‌ی عملکرد کلیدهای روی صفحه‌کلید لپ‌تاپ را می‌توان بازتعریف کرد. اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های جدید ۱۰۳۰ و ۱۰۴۰ به‌عنوان نخستین لپ‌تاپ‌های تجاری دنیا با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G یاد می‌کند.

اچ‌پی برای کسانی که به‌دنبال تهیه‌ی رایانه‌ای قابل‌حمل با قدرت پردازشی بالا هستند نیز برنامه‌هایی ویژه دارد. این شرکت درکنار محصولات سری الیت‌بوک، خانواده‌ی زدبوک را نیز در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچ با نام زدبوک فایرفلای ۲۰۲۰ به‌روزرسانی کرده است. اچ‌پی از زدبوک فایرفلای ۱۴ اینچ به‌عنوان کوچک‌ترین و سبک‌وزن‌ترین ورک‌استیشن قابل‌حمل دنیا یاد می‌کند. در لپ‌تاپ‌های جدید سری زدبوک فایرفلای شاهد کارت گرافیک Quadro P520 انویدیا به‌همراه حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم هستیم. صفحه‌نمایش مدل ۱۴ اینچ روشنایی بسیار زیادی دارد و می‌توان با آن در محیط‌های سربسته و روباز به‌راحتی کار کرد. اچ‌پی از زدبوک فایرفلای ۱۵ اینچ به‌عنوان سبک‌وزن‌ترین ورک‌استیشن ۱۵ اینچ خود یاد می‌کند.

اچ پی الیت بوک 2020 / HP EliteBook 2020

اچ‌پی گفته است عرضه‌ی EliteBook x360 از ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹) آغاز می‌شود، اما فعلا چیزی از قیمت این محصول نمی‌دانیم. لپ‌تاپ‌های سری EliteBook 805 که بر پردازنده‌ی AMD متکی هستند برای عرضه در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد و شریور ۱۳۹۹) تعیین شده‌اند و اطلاعاتی درمورد قیمت این محصولات نیز دردسترس نیست.

اگر نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک ۸۰۰ بروید که از تراشه‌ی ساخت اینتل استفاده می‌کنند و با قیمت پایه‌ی ۱٬۳۹۹ دلار در ماه جون ۲۰۲۰ (خرداد و تیر ۱۳۹۹) عرضه می‌شوند. مدلی از EliteBook x360 830 G7 که از 5G پشتیبانی نمی‌کند با قیمت پایه‌ی ۱٬۴۱۹ دلار در ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار می‌شود. اچ‌پی همچنین گفته است دو لپ‌تاپ سری زدبوک فایرفلای را در آگوست ۲۰۲۰ (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) با قیمت پایه‌ی ۱٬۰۹۹ دلار دردسترس قرار می‌دهد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد محصولات جدید HP دارید؟

قیمت روز لپ‌تاپ، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق لپ ‌تاپ‌ ASUS، لپ ‌تاپ ‌های ایسر، لپ ‌تاپ اپل، انواع لپ ‌تاپ لنوو و قیمت لپ ‌تاپ Dell و قیمت لپ تاپ اچ ‌پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات