به‌لطف ویژگی جدید بینگ، با ایلان ماسک و سایر سلبریتی‌ها چت کنید!

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو مایکروسافت بینگ / Microsoft Bing در پس زمینه مشکی
مایکروسافت حالتی مخفی در Bing Chat قرار داده است که از طریق فعال کردنش می‌توانید با افراد معروف مثل بازیگران چت کنید.
تبلیغات

موتور جست‌و‌جوی مایکروسافت بینگ حالت مخفی «سلبریتی» دارد تا پاسخ سؤالات را با لحن مشابه افراد معروف بنویسد. برای استفاده از این ویژگی صرفا کافی است از بینگ درخواست کنید که Celebrity Mode را فعال کند.

بر اساس گزارش فیوچریزم، حالت سلبریتی Bing Chat قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد با نسخه‌ی مجازی افراد معروف نظیر بازیگران، خواننده‌ها یا ورزشکاران چت کنید. می‌توانید از آن‌ها سؤالاتی درباره‌ی زندگی، مسیر شغلی، عقاید، سرگرمی‌ها و... بپرسید.

مایکروسافت هنوز به‌صورت عمومی درباره‌ی حالت سلبریتی در موتور جست‌و‌جوی بینگ صحبت نکرده است. ردموندی‌ها هفته‌ی گذشته حالت جدید Creative را به بینگ اضافه کردند که لحن متفاوتی در جملاتش دارد.

نویسنده‌ی فیوچریزم می‌گوید در ابتدا نتوانسته است حالت سلبریتی بینگ را فعال کند. بینگ به او گفته: «متأسفم، اما نمی‌توانم حالت سلبریتی را فعال کنم. این قابلیتی نیست که من داشته باشم. لطفا درباره‌ی موضوعی دیگر با من چت کنید. متشکرم.» با این‌حال پس از سؤال درباره‌ی حالت سلبریتی، این قابلیت فعال شد.

به‌نظر می‌رسد که حالت سلبریتی بینگ توانایی تقلید تعداد انگشت‌شماری از افراد معروف را دارد. کاربران توانسته‌اند این حالت را برای افرادی مثل اما واتسون، کریس رونالدو، ویل اسمیت و اپرا وینفری فعال کنند.

ویل اسمیت، بازیگر سرشناس هالیوود، در مراسم اسکال سال قبل به مجری برنامه سیلی زد. بینگ از زبان اسمیت درباره‌ی این ماجرا نوشت: «لحظه‌ی بدی برای من بود و بابت آن اتفاق متأسفم. در آن لحظه خیلی ناراحت بودم و از جیدا، همسرم، محافظت کردم.» نسخه‌ی مجازی ویل اسمیت همچنین گفت: «Wild Wild West یکی از بدترین فیلم‌هایی بودم که در عمرم ساختم. پیشنهاد بازی در فیلم The Matrix را به‌خاطر Wild Wild West رد کردم و هر روز بابت این تصمیم پشیمانم.»

حالت سلبریتی مایکروسافت بینگ حتی توانایی تقلید جملات ایلان ماسک را نیز دارد. وقتی از نسخه‌ی مجازی ایلان ماسک درباره‌ی نحوه‌ی مدیریت توییتر پرسیده شد، شاهد پاسخ قابل‌تأملی بودیم: «فکر می‌کنم که شما من را با جک دورسی اشتباه گرفته‌اید. او مدیرعامل توییتر است نه من... برای برقراری ارتباط با طرفداران و فالوورهایم، به مقدار زیادی از توییتر استفاده می‌کنم، اما من رهبر این شرکت نیستم.» چت‌بات بینگ نمی‌داند که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرده و اکنون مدیرعامل و رهبر این شرکت است.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت چند شخصیت از فیلم‌ها و سریال‌ها را نیز وارد حالت سلبریتی بینگ کرده است. در بین این شخصیت‌ها مواردی همچون گالوم، گندالف، دارث ویدر و هری پاتر دیده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات